Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe. Książka z autografem - Onepress

ISBN: 978-83-283-5033-5
stron: 376, Format: 168x237, okładka: miękka
Data wydania: 2014-01-28
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 59,00 zł
Gdy polski rynek okazuje się zbyt mały…
Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne rozpoczyna się nie po to, by stracić, lecz po to, by zyskać. Jak to zrobić skutecznie, wiedzą bohaterowie tej książki, założyciele i prezesi jedenastu polskich firm, którym udało się dokonać międzynarodowej ekspansji na szeroką skalę.
Krzysztof Rybiński przedstawia tu historie ich drogi do sukcesu, zmagania z przeciwnościami gospodarczymi i proceduralnymi czy problemami finansowymi, sposoby przezwyciężania nieufności i różnic kulturowych, i wreszcie skuteczne, wypracowane przez lata metody na podbicie zagranicznych rynków zbytu. Zapoznanie się z tymi wywiadami pozwoli polskim firmom ograniczyć koszty ekspansji międzynarodowej, uniknąć kłopotów i odnieść sukces.
Ta książka to także hołd oddany polskiej przedsiębiorczości i jej reprezentantom, którzy - choć zaczynali działalność lokalnie - potrafili myśleć globalnie i patrzeć poza granice naszego kraju.
Prof. Krzysztof Rybiński - jeden z najbardziej znanych polskich ekonomistów. Karierę zawodową rozpoczynał jako informatyk w Japonii, potem był głównym ekonomistą kilku banków, wiceprezesem NBP, gdzie pod jego nadzorem zmieniono sposób inwestowania rezerw dewizowych, dzięki czemu Polska w ciągu dwóch lat zarobiła dodatkowo miliard dolarów. Był członkiem Komisji Nadzoru Finansowego, partnerem w globalnej firmie doradczej i członkiem wielu rad nadzorczych. Obecnie jest rektorem Akademii Finansów i Biznesu Vistula, w której studiuje 5000 studentów z 40 krajów. Prowadzi też własną firmę doradczą. W 2012 roku został wybrany przez polskich przedsiębiorców najczęściej słuchanym przez nich ekonomistą. Regularnie występuje w telewizji, pisuje felietony do krajowych dzienników i tygodników, jego artykuły ukazują się też w „Financial Times”.
Patroni medialni:
Osoby które kupowały "Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe. Książka z autografem", wybierały także:
- Przeskok. Jak rozwinąć własny biznes, kiedy wciąż pracujesz na etacie 47,93 zł, (22,05 zł -54%)
- Przeskok. Jak rozwinąć własny biznes, kiedy wciąż pracujesz na etacie 49,00 zł, (26,95 zł -45%)
- Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone. Książka z autografem 34,33 zł, (20,94 zł -39%)
- Na zdrowie! Jak osiągnąć harmonię ciała, ducha i umysłu. Książka z autografem 39,00 zł, (25,35 zł -35%)
- Made in Japan. Książka z autografem 34,89 zł, (22,68 zł -35%)