reklama - zainteresowany?

Global Business English. Jak skutecznie komunikować się po angielsku w międzykulturowym środowisku biznesowym - Onepress

Global Business English. Jak skutecznie komunikować się po angielsku w międzykulturowym środowisku biznesowym
ebook
Autor: Fiona Talbot, Sudakshina Bhattacharjee
TÅ‚umaczenie: Marta Fihel
ISBN: 978-83-7561-988-1
stron: 368, Format: ebook
Data wydania: 2019-05-24
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,90 zł

Dodaj do koszyka Global Business English. Jak skutecznie komunikować się po angielsku w międzykulturowym środowisku biznesowym

Tagi: Angielski | Kompetencje osobiste | Obsługa klienta

Język angielski - poziom B2


Niezależnie od tego, czy angielski jest twoim pierwszym, drugim czy nawet trzecim jÄ™zykiem, nowa, globalna gospodarka cyfrowa sprawia, że umiejÄ™tność sprawnej komunikacji w tym jÄ™zyku nigdy dotÄ…d nie byÅ‚a tak istotna, zarówno dla ciebie, jak i dla twojej firmy.

Książka dostarcza wskazówek, jak pisać różnego rodzaju teksty, które pomogÄ… skutecznie porozumiewać siÄ™
z ludźmi z różnych stron Å›wiata, na przykÅ‚ad:
- jak pisać raporty w kontekście globalnym,
- jak pisać w mediach społecznościowych,
- jak pisać materiały reklamowe,
- jak redagować e-maile do odbiorców z caÅ‚ego Å›wiata.

DziÄ™ki przykÅ‚adom z wielu miÄ™dzynarodowych korporacji i organizacji książka pomoże w zyskaniu pewnoÅ›ci siebie w komunikacji z klientami ze wszystkich zakÄ…tków globu.


Autorki pokazujÄ… też na przykÅ‚adach, jak można dodać w komunikacji globalnej „odrobinÄ™ lokalnego kolorytu”, aby twój angielski sprawdzaÅ‚ siÄ™ w twojej części Å›wiata lub w tej części Å›wiata, z którÄ… siÄ™ porozumiewasz. DziÄ™ki licznym quizom i ćwiczeniom zachÄ™cajÄ… do „uczenia siÄ™ przez dziaÅ‚anie”. DajÄ… wskazówki, jak tworzyć wÅ‚asne szablony w preferowanej przez ciebie odmianie jÄ™zyka angielskiego (tak, jest ich wiele!) i komunikować siÄ™ w stylu wÅ‚aÅ›ciwym dla danego zadania.

***

Fiona Talbot – prowadzi w Wielkiej Brytanii firmÄ™ konsultingowÄ… TQI Word Power Skills, zajmujÄ…cÄ… siÄ™ umiejÄ™tnoÅ›ciami z zakresu Business English dla pracowników wyższego szczebla z caÅ‚ego Å›wiata. Jest autorkÄ… serii książek Better Business English wydawnictwa Kogan Page. NakÅ‚adem Poltextu ukazaÅ‚a siÄ™ jej książka „BUSINESS ENGLISH. Jak pisać skutecznie po angielsku. StaÅ„ siÄ™ mistrzem komunikacji biznesowej od wiadomoÅ›ci e-mail po media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe” (2018).

Sudakshina Bhattacharjee – wykÅ‚adowca w Institute of Leadership w Kalkucie, gdzie uczy dziennikarstwa i komunikacji masowej. Mieszka zarówno w Indiach, jak i w Wielkiej Brytanii.

Dodaj do koszyka Global Business English. Jak skutecznie komunikować się po angielsku w międzykulturowym środowisku biznesowym

 

Osoby które kupowały "Global Business English. Jak skutecznie komunikować się po angielsku w międzykulturowym środowisku biznesowym", wybierały także:

  • English 4 IT. Praktyczny kurs j
  • Ucz si
  • Zyskaj angielski akcent. Kurs video. Trening wymowy
  • English 4 IT. Praktyczny kurs j
  • Angielski dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Global Business English. Jak skutecznie komunikować się po angielsku w międzykulturowym środowisku biznesowym

Spis treści

Global Business English. Jak skutecznie komunikować się po angielsku w międzykulturowym środowisku biznesowym eBook -- spis treści

Okładka

Strona tytułowa

Strona redakcyjna

Podziękowania

Wstęp

Dla kogo jest ta książka?

Jak z niej korzystać?

Terminologia w opisach / pisownia

1. Pisanie po angielsku dla globalnego biznesu

Cel tej książki

Czytelnik, klient, odbiorca docelowy – definicje

Twoi odbiorcy: to może być każdy

Zrozumieć kultury, subkultury oraz podejście do przedsiębiorstwa i miejsca pracy

Co napisać i ile napisać

Trzy S – spryt i inteligencja, styl i wyrafinowanie, sukces

Trzy P – przejrzysty, przystępny i pewny siebie

2. Dlaczego piszemy w biznesie?

Pisanie to umiejętność miękka, ale nie najprostszy wybór

Zarys historii języka angielskiego

Standardowy angielski i jego odmiany – co to znaczy?

Angielski: globalny język, ale czy globalna waluta?

Globalny business English w twojej firmie

Wytyczne obowiązujące w biurze i wewnętrzny styl firmy

3. Cele pisania w epoce cyfrowej

Jak komunikacja pisemna zmienia się w epoce cyfrowej

Opis działalności – twojej i twojej firmy

Skoncentruj się na przesłaniu, a nie tylko na tłumaczeniu

Korzystanie z translatorów internetowych i biur tłumaczeń

Twoja marka i marka twojej firmy

4. Business English w globalnym miejscu pracy – typowe wyzwania

Wygląd, styl i czcionka mają znaczenie

Pułapki „natychmiastowości”

Techniki czytania – szukanie informacji i ogólnego sensu

Prezentacje powinny zawsze odzwierciedlać twój talent

Przewiduj pytania

Jak sprawić, żeby komunikacja biznesowa stała się łatwiejsza

5. Jak pisanie w ramach gospodarki globalnej oddziałuje na nas wszystkich?

W pewnym sensie wszyscy dzisiaj sprzedajemy

Skuteczne pisanie otwiera drzwi

Ogólnie o listach

Zwroty grzecznościowe i tytuły – szczegółowe wskazówki o tym, jak zwracać się do ludzi

Przykład listu z prośbą o informację

Czy do wszystkich odbiorców powinien trafić ten sam list?

6. Pisanie wiadomości e-mail

Oceń, kiedy korzystać z poczty e-mail

Skuteczne korzystanie z poczty elektronicznej

Jak słabo napisane e-maile mogą podkopać efektywność

Komunikatory internetowe (instant text messaging)

Wątki e-mail – wielojęzyczne i inne

Korporacyjna polityka e-mail – to moĹźe pomóc

Pisanie skutecznych e-maili pozwala wyróĹźnić twoją markę

7. Wywieranie wpływu

WyróĹźni cię czynnik „wow”[11]

Umiejętność wykorzystania mocy słów (word power skills)

Kto powinien znaleźć się w centrum?

Stwórz dossier dobrych przykładów i dobrze słuĹź klientom

Standardowe zakończenia mogą wiele zepsuć

8. Jak korzystać z mocy słów w skali globalnej – przewodnik

Globalny przewodnik word power skills – co to jest?

Poprawność w odniesieniu do celu

Pisz w sposób przejrzysty i przystępny

Wywieranie wrażenia i wpływu

Skoncentruj się na swoich czytelnikach

9. Pisanie raportów

Czy twoje umiejętności pisania raportów są wystarczające w dzisiejszym świecie?

Czy określiłeś swoich odbiorców docelowych i swoją rolę?

Struktura raportów

RóĹźne raporty, róĹźne style

WyróĹźnij się i przewiduj pytania

Pisanie może stworzyć niezamierzone bariery

Raporty techniczne w kontekście globalnym

Streszczenie dla kierownictwa (executive summary)

10. Pisanie porządku obrad, notatek i protokołów

Spotkania w epoce cyfrowej

Czy byliśmy na tym samym spotkaniu?

Co znajdzie się w twoim porządku obrad?

Arkusze zadań

Styl protokołu – wskazówki

Dobrze jest określić ramy czasowe

Tworzenie protokołu z notatek – kluczowe etapy

11. Promocja własna i promocja firmy w epoce cyfrowej

Tradycyjny PR (public relations) i PR w epoce cyfrowej

Promocja osobista dzisiaj

Czy tworzysz odpowiednią reklamę?

Standardowy układ publikacji prasowej

Zrób coś więcej

Słowa, które robią wraĹźenie

Pisanie dla stron internetowych

Literatura reklamowa i promocyjna na rynku globalnym

12. Używanie mocy słowa w mediach społecznościowych

www: words, words, words (słowa, słowa, słowa)

Strona na Facebooku moĹźe promować twój produkt lub usługę

Tweetować czy nie tweetować? Jak pisać na Twitterze

LinkedIn – promocja i udostępnianie informacji

Blog firmowy – czy tak naprawdę się przydaje?

Kilka wskazówek na temat uĹźywania obrazów i filmów

Podsumowanie

13. Jakość ma znaczenie

Dlaczego warto zrobić to dobrze

Błądzić jest rzeczą ludzką, prawda?

Błędy w tekście – wpływ na czytelników i firmy

Niektóre typowe błędy w tekstach biznesowych w globalnym języku angielskim

Czy zajmować się błędami innych osób?

Strefa wolna od błędów

Streszczenie

14. Teksty biznesowe – wskazówki do codziennego zastosowania

Interpunkcja i gramatyka w globalnym angielskim

Części mowy

Zgodność podmiotu i orzeczenia

Zapisywanie dat

Czas

15. Efekt kalejdoskopu – dalsze perspektywy dla globalnego business English

Lustra i kalejdoskopy

Problemy inne niĹź angielski, którego uĹźywasz

Oferowanie wsparcia i prośby o pomoc

RóĹźnorodność sposobów pisania – inne wyzwania

Informacja o zmianach i angielski biznesowy

Właściwe słowa motywują

Jak pogrzebać dobre wieści – i dlaczego tego nie robić

Dalsza droga

Odpowiedzi do zadań

Dodaj do koszyka Global Business English. Jak skutecznie komunikować się po angielsku w międzykulturowym środowisku biznesowym

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.