reklama - zainteresowany?

Giełda i psychologia. Behawioralne aspekty inwestowania na rynku papierów wartościowych - Onepress

Giełda i psychologia. Behawioralne aspekty inwestowania na rynku papierów wartościowych
Autor: Zielonka Piotr
ISBN: 978-8-3755-6692-5
stron: 204, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 40,48 zł (poprzednio: 49,98 zł)
Oszczędzasz: 19% (-9,50 zł)

Dodaj do koszyka Giełda i psychologia. Behawioralne aspekty inwestowania na rynku papierów wartościowych

Tagi: Giełda i inwestycje

Obok analizy fundamentalnej, portfelowej oraz popularnej wśród inwestorów analizy technicznej coraz większe uznanie uczestników rynku znajdują finanse behawioralne, czyli psychologiczne podejście do rynku papierów wartościowych. Niniejsza praca wpisuje się w ten ostatni nurt.


W książce opisano proces podejmowania decyzji inwestycyjnych na podstawie teorii perspektywy Daniela Kahnemana i Amosa Tversky'ego, za którą ten pierwszy otrzymał w 2002 roku Nagrodę Nobla w dziedzinie ekonomii. Zaprezentowano również długą listę mechanizmów psychologicznych w sferze poznawczej, motywacyjnej i emocjonalnej inwestora. Omówiono też problematykę dyskontowania odroczonych wypłat. Książka skierowana jest zarówno do osób zajmujących się teorią rynku, jak i do praktyków - jednym i drugim pomoże w zrozumieniu psychologicznych uwarunkowań inwestowania.

"Niniejsza publikacja nie tylko zapoznaje Czytelnika z różnymi zaskakującymi fenomenami psychologii rynku finansowego, lecz także ukazuje ich źródła i przedstawia wyjaśnienia oparte na poważnych teoriach naukowych. Nie ma wątpliwości, że Czytelnik ma do czynienia z jednym z najbardziej kompetentnych wykładów w tej dziedzinie."
Prof. dr hab. Tadeusz Tyszka
Akademia Leona Koźmińskiego

Dodaj do koszyka Giełda i psychologia. Behawioralne aspekty inwestowania na rynku papierów wartościowych

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Giełda i psychologia. Behawioralne aspekty inwestowania na rynku papierów wartościowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.