reklama - zainteresowany?

Geniusz marketingu - Onepress

Geniusz marketingu
Autor: Fisk Peter
Tłumaczenie: Mokrzycki Leszek
ISBN: 978-8-3264-3115-9
stron: 416, okładka: twarda
Data wydania: 2009-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 84,86 zł (poprzednio: 98,67 zł)
Oszczędzasz: 14% (-13,81 zł)

Dodaj do koszyka Geniusz marketingu

Tagi: Marketing | Motywacja

Geniusz marketingu to książka dla każdego marketera, który chce się wyróżnić i nauczyć wykorzystywać zarówno swoją inteligencję, jak i wyobraźnię. Współczesne rynki ulegają dynamicznym przeobrażeniom, a więc również podejście do marketingu musi się diametralnie zmienić - powinien mieć on charakter strategiczny, komercyjny i innowacyjny.

Książka ta dostarcza nowatorskich pomysłów i inspiracji, dzięki którym można:

  • stworzyć wyróżniające się marki,
  • wprowadzić innowacyjne rozwiązania,
  • zwiększyć zaangażowanie konsumentów,
  • odnieść sukces na skomplikowanych rynkach, wykorzystując ich potencjał i zmiany ich struktur,
  • zastosować strategie marketingowe zapewniające przewagę nad konkurencją.

Według autora przykład należy czerpać z wielkich światowych marek i dlatego przedstawia on m.in. wizję Google, rozwój Apple i Starbucks, rewolucję Ebay, dyscyplinę wartości Microsoftu i Toyoty, budowanie strategii przez Coca-Colę. Każdy może stać się geniuszem marketingu, ucząc się od najlepszych: inteligencji od Steve'a Jobsa, wyobraźni od Philippe'a Starcka, zdolności osiągania sukcesu od Phila Knighta.

Dodaj do koszyka Geniusz marketingu

Spis treści

Dodaj do koszyka Geniusz marketingu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.