Geniusz marketingu - Onepress
TÅ‚umaczenie: Mokrzycki Leszek
ISBN: 978-8-3264-3115-9
stron: 416, okładka: twarda
Data wydania: 2009-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 84,86 zł (poprzednio: 98,67 zł)
Oszczędzasz: 14% (-13,81 zł)
Geniusz marketingu to książka dla każdego marketera, który chce siÄ™ wyróżnić i nauczyć wykorzystywać zarówno swojÄ… inteligencjÄ™, jak i wyobraźniÄ™. WspóÅ‚czesne rynki ulegajÄ… dynamicznym przeobrażeniom, a wiÄ™c również podejÅ›cie do marketingu musi siÄ™ diametralnie zmienić - powinien mieć on charakter strategiczny, komercyjny i innowacyjny.
Książka ta dostarcza nowatorskich pomysÅ‚ów i inspiracji, dziÄ™ki którym można:
- stworzyć wyróżniajÄ…ce siÄ™ marki,
- wprowadzić innowacyjne rozwiązania,
- zwiÄ™kszyć zaangażowanie konsumentów,
- odnieść sukces na skomplikowanych rynkach, wykorzystując ich potencjał i zmiany ich struktur,
- zastosować strategie marketingowe zapewniające przewagę nad konkurencją.
WedÅ‚ug autora przykÅ‚ad należy czerpać z wielkich Å›wiatowych marek i dlatego przedstawia on m.in. wizjÄ™ Google, rozwój Apple i Starbucks, rewolucjÄ™ Ebay, dyscyplinÄ™ wartoÅ›ci Microsoftu i Toyoty, budowanie strategii przez Coca-ColÄ™. Każdy może stać siÄ™ geniuszem marketingu, uczÄ…c siÄ™ od najlepszych: inteligencji od Steve'a Jobsa, wyobraźni od Philippe'a Starcka, zdolnoÅ›ci osiÄ…gania sukcesu od Phila Knighta.
Osoby które kupowały "Geniusz marketingu", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)