reklama - zainteresowany?

Geniusz marketingu - Onepress

Geniusz marketingu
Autor: Fisk Peter
TÅ‚umaczenie: Mokrzycki Leszek
ISBN: 978-8-3264-3115-9
stron: 416, okładka: twarda
Data wydania: 2009-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 84,86 zł (poprzednio: 98,67 zł)
Oszczędzasz: 14% (-13,81 zł)

Dodaj do koszyka Geniusz marketingu

Tagi: Marketing | Motywacja

Geniusz marketingu to książka dla każdego marketera, który chce siÄ™ wyróżnić i nauczyć wykorzystywać zarówno swojÄ… inteligencjÄ™, jak i wyobraźniÄ™. WspóÅ‚czesne rynki ulegajÄ… dynamicznym przeobrażeniom, a wiÄ™c również podejÅ›cie do marketingu musi siÄ™ diametralnie zmienić - powinien mieć on charakter strategiczny, komercyjny i innowacyjny.

Książka ta dostarcza nowatorskich pomysÅ‚ów i inspiracji, dziÄ™ki którym można:

  • stworzyć wyróżniajÄ…ce siÄ™ marki,
  • wprowadzić innowacyjne rozwiÄ…zania,
  • zwiÄ™kszyć zaangażowanie konsumentów,
  • odnieść sukces na skomplikowanych rynkach, wykorzystujÄ…c ich potencjaÅ‚ i zmiany ich struktur,
  • zastosować strategie marketingowe zapewniajÄ…ce przewagÄ™ nad konkurencjÄ….

WedÅ‚ug autora przykÅ‚ad należy czerpać z wielkich Å›wiatowych marek i dlatego przedstawia on m.in. wizjÄ™ Google, rozwój Apple i Starbucks, rewolucjÄ™ Ebay, dyscyplinÄ™ wartoÅ›ci Microsoftu i Toyoty, budowanie strategii przez Coca-ColÄ™. Każdy może stać siÄ™ geniuszem marketingu, uczÄ…c siÄ™ od najlepszych: inteligencji od Steve'a Jobsa, wyobraźni od Philippe'a Starcka, zdolnoÅ›ci osiÄ…gania sukcesu od Phila Knighta.

Dodaj do koszyka Geniusz marketingu

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Geniusz marketingu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.