reklama - zainteresowany?

Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców - Onepress

Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców
Autor: Fisk Peter
ISBN: 978-8-3264-3162-3
stron: 368, okładka: twarda
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 59,14 zł (poprzednio: 68,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-9,63 zł)

Dodaj do koszyka Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców

Tagi: Marketing | Obsługa klienta | Public Relations | Zarządzanie

Geniusz konsumenta to kolejna publikacja doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora takich bestsellerów, jak "Geniusz marketingu" i "Geniusz biznesu".

Autor analizuje wpływ klientów na rozwój i działalność firm. Opierając się na przykładach marek takich jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook czy Harley Davidson, odpowiada na pytania:

  • Jak zdobyć lojalnych klientów?
  • Dlaczego zindywidualizowany i emocjonalny przekaz marki jest tak ważny?
  • Jak zmieniają się klienci i co to oznacza dla firm?
  • Dlaczego firmy muszą podporządkować działania oczekiwaniom konsumentów?
  • Co decyduje o sukcesie najbardziej rozpoznawalnych marek?

Peter Fisk wyjaśnia, na czym polega fakt, że dzisiaj to klienci kontrolują firmy, podaje wiele inspirujących przykładów tego zjawiska oraz proponuje praktyczne narzędzia dla menedżerów. Pomogą one każdemu liderowi odnaleźć się w świecie skoncentrowanym na konsumentach, spojrzeć na własną firmę przez pryzmat ich oczekiwań i dzięki temu odnosić sukcesy.

Dodaj do koszyka Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców

 

Osoby które kupowały "Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców

Spis treści

Dodaj do koszyka Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.