reklama - zainteresowany?

Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców - Onepress

Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców
Autor: Fisk Peter
ISBN: 978-8-3264-3162-3
stron: 368, okładka: twarda
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 59,14 zł (poprzednio: 68,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-9,63 zł)

Dodaj do koszyka Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców

Tagi: Marketing | Obsługa klienta | Public Relations | Zarządzanie

Geniusz konsumenta to kolejna publikacja doÅ›wiadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora takich bestsellerów, jak "Geniusz marketingu" i "Geniusz biznesu".

Autor analizuje wpÅ‚yw klientów na rozwój i dziaÅ‚alność firm. OpierajÄ…c siÄ™ na przykÅ‚adach marek takich jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook czy Harley Davidson, odpowiada na pytania:

  • Jak zdobyć lojalnych klientów?
  • Dlaczego zindywidualizowany i emocjonalny przekaz marki jest tak ważny?
  • Jak zmieniajÄ… siÄ™ klienci i co to oznacza dla firm?
  • Dlaczego firmy muszÄ… podporzÄ…dkować dziaÅ‚ania oczekiwaniom konsumentów?
  • Co decyduje o sukcesie najbardziej rozpoznawalnych marek?

Peter Fisk wyjaÅ›nia, na czym polega fakt, że dzisiaj to klienci kontrolujÄ… firmy, podaje wiele inspirujÄ…cych przykÅ‚adów tego zjawiska oraz proponuje praktyczne narzÄ™dzia dla menedżerów. PomogÄ… one każdemu liderowi odnaleźć siÄ™ w Å›wiecie skoncentrowanym na konsumentach, spojrzeć na wÅ‚asnÄ… firmÄ™ przez pryzmat ich oczekiwaÅ„ i dziÄ™ki temu odnosić sukcesy.

Dodaj do koszyka Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców

 

Osoby które kupowały "Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców

Spis treści

Dodaj do koszyka Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.