Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców - Onepress
ISBN: 978-8-3264-3162-3
stron: 368, okładka: twarda
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 59,14 zł (poprzednio: 68,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-9,63 zł)
Geniusz konsumenta to kolejna publikacja doÅ›wiadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora takich bestsellerów, jak "Geniusz marketingu" i "Geniusz biznesu".
Autor analizuje wpÅ‚yw klientów na rozwój i dziaÅ‚alność firm. OpierajÄ…c siÄ™ na przykÅ‚adach marek takich jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook czy Harley Davidson, odpowiada na pytania:
- Jak zdobyć lojalnych klientów?
- Dlaczego zindywidualizowany i emocjonalny przekaz marki jest tak ważny?
- Jak zmieniajÄ… siÄ™ klienci i co to oznacza dla firm?
- Dlaczego firmy muszÄ… podporzÄ…dkować dziaÅ‚ania oczekiwaniom konsumentów?
- Co decyduje o sukcesie najbardziej rozpoznawalnych marek?
Peter Fisk wyjaÅ›nia, na czym polega fakt, że dzisiaj to klienci kontrolujÄ… firmy, podaje wiele inspirujÄ…cych przykÅ‚adów tego zjawiska oraz proponuje praktyczne narzÄ™dzia dla menedżerów. PomogÄ… one każdemu liderowi odnaleźć siÄ™ w Å›wiecie skoncentrowanym na konsumentach, spojrzeć na wÅ‚asnÄ… firmÄ™ przez pryzmat ich oczekiwaÅ„ i dziÄ™ki temu odnosić sukcesy.
Osoby które kupowały "Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)