reklama - zainteresowany?

Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie - Onepress

Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie
Autor: Merrill R. (Rick) Chapman
Tytuł oryginału: In Search of Stupidity: Over Twenty Years of High Tech Marketing Disasters, Second Edition
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-246-1054-9
stron: 448, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2008-03-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 57,00 zł

Dodaj do koszyka Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie

Tagi: Marketing

Sztuka ignorancji w świecie hi-tech

  • BÅ‚Ä™dy pionierów branży
  • Upadki gigantów
  • Grzechy nowych marek

Jaka piękna tr@gedia!

Czytanie o cudzych porażkach zawsze sprawia nam ogromną przyjemność, choć nikt z nas nigdy by się do tego nie przyznał. A jeśli nieszczęścia te w dodatku dotyczą kogoś, kto wspiął się po drabinie ekonomicznej i społecznej wyżej niż my, satysfakcja rośnie jeszcze bardziej. Branża hi-tech jest terenem, na którym aż roi się od głupich wpadek, idiotycznych decyzji i przykładów myślenia w zupełnym oderwaniu od rzeczywistości. Gdyby głupota miała skrzydła to książka dla każdego, kto padł ofiarą nowoczesnej technologii, czyli dla wszystkich, którzy kiedykolwiek mieli z nią do czynienia.

Zabawna, pełna złośliwości, ale jednocześnie pobudzająca do refleksji książka autorstwa Ricka Chapmana doczekała się właśnie drugiego wydania. Ów zbiór opowieści "ku przestrodze" został wzbogacony o analizę, wnioski, a także cenne wskazówki pomagające zgrabnym łukiem ominąć pułapki, w które pcha nas głupota oraz przemożna niechęć do uczenia się na cudzych błędach.

DziesiÄ…tki tragikomicznych historii

  • Zagadki pozycjonowania: MicroPro i Microsoft.
  • Bolesne narodziny systemu operacyjnego.
  • Jeden dzieÅ„ z życia Alfreda E. Motoroli.
  • Dramatyczne chwile firmy Novell.
  • GÅ‚upie sztuczki programistyczne.

Merrill R. Chapman jest zastępcą redaktora naczelnego dwumiesięcznika "Softletter", omawiającego biznesowe aspekty prowadzenia firmy programistycznej. Pracował również jako konsultant w takich firmach, jak MicroPro, Ashton-Tate, IBM, Inso, Microsoft, Novell, DateEase, Stromberg, Sun Microsystems, Terradata, Ziff-Davis. Związany z branżą komputerową od 1978 roku, pracował na stanowisku programisty, sprzedawcy, inżyniera sprzedaży terenowej oraz marketera.

Dodaj do koszyka Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie

 

Osoby które kupowały "Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie

Spis treści

Dodaj do koszyka Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.