reklama - zainteresowany?

Gatunki mowy i ich ewolucja. T. 4: Gatunek a komunikacja społeczna - Onepress

Gatunki mowy i ich ewolucja. T. 4: Gatunek a komunikacja społeczna
ebook
Autor: red. Danuta Ostaszewska, współudz. Joanna Przyklenk
ISBN: 978-8-3801-2493-6
stron: 552, Format: ebook
Data wydania: 2015-11-26
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 43,56 zł (poprzednio: 52,48 zł)
Oszczędzasz: 17% (-8,92 zł)

Dodaj do koszyka Gatunki mowy i ich ewolucja. T. 4: Gatunek a komunikacja społeczna

Tagi: Marketing

Tom IV kontynuuje genologicznÄ… tradycjÄ™ badaÅ„, tym razem ze szczególnym uwzglÄ™dnieniem zwiÄ…zków, jakie istniejÄ… miÄ™dzy gatunkowym zróżnicowaniem uniwersum mowy a formami komunikacji spoÅ‚ecznej – dziÅ› i w dawnej Polsce. Autorzy koncentrujÄ… siÄ™ na zagadnieniu komunikacji jako szeroko pojÄ™tej transmisji informacji i jej gatunkowych „wcieleÅ„”. Rozważania teoretyczne – im poÅ›wiÄ™cone sÄ… artykuÅ‚y zamieszczone w części pierwszej pracy – znajdujÄ… dopeÅ‚nienie w analizach i interpretacjach, zarówno gatunków użytkowych, jak i artystycznych, skÅ‚adajÄ…cych siÄ™ na część drugÄ… tomu. Publikacje te wzbogaca forma dyskusji panelowej, w której badacze starali siÄ™ uchwycić wykÅ‚adniki sytuacji poznawczej oraz podstawowych tendencji w tekstologii polskiej, niemieckiej i francuskiej.

Dodaj do koszyka Gatunki mowy i ich ewolucja. T. 4: Gatunek a komunikacja społeczna

 

Osoby które kupowały "Gatunki mowy i ich ewolucja. T. 4: Gatunek a komunikacja społeczna", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Gatunki mowy i ich ewolucja. T. 4: Gatunek a komunikacja społeczna

Spis treści

Dodaj do koszyka Gatunki mowy i ich ewolucja. T. 4: Gatunek a komunikacja społeczna

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.