reklama - zainteresowany?

Gamification - Onepress

Gamification
ebook
Autor: Micha
ISBN: 978-83-012-1535-4
stron: 206, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-07
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 51,20 zł (poprzednio: 63,21 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,01 zł)

Dodaj do koszyka Gamification

Tagi: Marketing

Bitwa wsp

Dodaj do koszyka Gamification

Spis treści

Gamification eBook -- spis treści

  • OkÅ‚adka
  • Strona tytuÅ‚owa
  • Strona redakcyjna
  • Spis treÅ›ci
  • Dedykacja
  • Demo: Przedmowa
  • Poziom 0: Wprowadzenie do gamification w badaniach marketingowych
    • Jak zmienia siÄ™ respondent?
    • Dlaczego gry?
    • Gamification co to jest?
    • Gamification a badania marketingowe
    • Poziomy zastosowania gamification w badaniach marketingowych
  • Poziom 1: surveytainment
    • Rachunek sumienia badacza rynkowego
    • Optymalna dÅ‚ugość wywiadu
    • JÄ™zyk kwestionariusza
    • Podstawowe typy pytaÅ„
    • Mobilny UX
    • Wizualne elementy kwestionariusza
    • PrzyszÅ‚ość surveytainmentu
  • Poziom 2: Soft gamification
    • Autorefleksja zamiast wstÄ™pu
    • Moc narracji
    • Wyzwanie na pojedynek
    • SiÅ‚a informacji zwrotnej
    • MotywujÄ…ca rywalizacja
    • MaÅ‚y nakÅ‚ad, duże efekty
  • Poziom 3: Hard gamification
    • Gry-badania jakoÅ›ciowe
      • Gra Mopopoly
      • Gra Węże i drabiny
      • Gra On the go
      • Gra City run
      • Gra Ticket to win
    • Gra Nasze miasto
    • Gry-badania iloÅ›ciowe
  • Game is (not) over
    • Mit pierwszy gamification jest dla dzieci
    • Mit drugi gamification jest dla graczy
    • Mit trzeci gamification to tylko dodanie obrazków do ankiety
    • Mit czwarty gamification dziaÅ‚a tylko w badaniach internetowych
    • Mit piÄ…ty gamification wydÅ‚uża czas przygotowania badania
    • Mit szósty gamification jest drogie
    • Mit siódmy nie wiem, komu zlecić takie badanie
    • Mit ósmy nie wiem, jak ocenić efekt
    • Mit dziewiÄ…ty brakuje mi kreatywnoÅ›ci
    • Mit dziesiÄ…ty nie wiem, jak zacząć
  • Bibliografia
  • O Autorach
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Gamification

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.