Gamification - Onepress
ebook
Autor: MichaISBN: 978-83-012-1535-4
stron: 206, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-07
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 51,20 zł (poprzednio: 63,21 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,01 zł)
Tagi: Marketing
Osoby które kupowały "Gamification", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Gamification eBook -- spis treści
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- Dedykacja
- Demo: Przedmowa
- Poziom 0: Wprowadzenie do gamification w badaniach marketingowych
- Jak zmienia siÄ™ respondent?
- Dlaczego gry?
- Gamification co to jest?
- Gamification a badania marketingowe
- Poziomy zastosowania gamification w badaniach marketingowych
- Poziom 1: surveytainment
- Rachunek sumienia badacza rynkowego
- Optymalna długość wywiadu
- Język kwestionariusza
- Podstawowe typy pytań
- Mobilny UX
- Wizualne elementy kwestionariusza
- Przyszłość surveytainmentu
- Poziom 2: Soft gamification
- Autorefleksja zamiast wstępu
- Moc narracji
- Wyzwanie na pojedynek
- Siła informacji zwrotnej
- MotywujÄ…ca rywalizacja
- Mały nakład, duże efekty
- Poziom 3: Hard gamification
- Gry-badania jakościowe
- Gra Mopopoly
- Gra Węże i drabiny
- Gra On the go
- Gra City run
- Gra Ticket to win
- Gra Nasze miasto
- Gry-badania ilościowe
- Gry-badania jakościowe
- Game is (not) over
- Mit pierwszy gamification jest dla dzieci
- Mit drugi gamification jest dla graczy
- Mit trzeci gamification to tylko dodanie obrazków do ankiety
- Mit czwarty gamification działa tylko w badaniach internetowych
- Mit piąty gamification wydłuża czas przygotowania badania
- Mit szósty gamification jest drogie
- Mit siódmy nie wiem, komu zlecić takie badanie
- Mit ósmy nie wiem, jak ocenić efekt
- Mit dziewiąty brakuje mi kreatywności
- Mit dziesiąty nie wiem, jak zacząć
- Bibliografia
- O Autorach
- Przypisy