reklama - zainteresowany?

Gamification - Onepress

Gamification
ebook
Autor: Micha
ISBN: 978-83-012-1535-4
stron: 206, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-07
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 59,20 zł (poprzednio: 73,09 zł)
Oszczędzasz: 19% (-13,89 zł)

Dodaj do koszyka Gamification

Tagi: Marketing

Bitwa wsp

Dodaj do koszyka Gamification

Spis treści

Gamification eBook -- spis treści

DEMO: PRZEDMOWA 9 POZIOM 0: WPROWADZENIE DO GAMIFICATION W BADANIACH MARKETINGOWYCH 13 Jak zmienia się respondent? 14 Dlaczego gry? 18 Gamification - co to jest? 23 Gamfication a badania marketingowe 29 Poziomy zastosowania gamification w badaniach marketingowych 35 POZIOM 1: SURVEYTAINMENT 37 Rachunek sumienia badacza rynkowego 38 Optymalna długość wywiadu 45 Język kwestionariusza 53 Podstawowe typy pytań 58 Mobilny UX 66 Wizualne elementy kwestionariusza 70 Przyszłość surveytainmentu 90 POZIOM 2: SOFT GAMIFICATION 95 Autorefleksja zamiast wstępu 96 Moc narracji 101 Wyzwanie na pojedynek 119 Siła informacji zwrotnej 125 Motywująca rywalizacja 131 Mały nakład, duże efekty 136 POZIOM 3: HARD GAMIFICATION 141 Gry-badania jakościowe 146 Gra ,,Mopopoly" 149 Gra ,,Węże i drabiny" 151 Gra ,,On the go" 154 Gra ,,City run" 164 Gra ,,Ticket to win" 168 Gra ,,Nasze miasto" 174 Gry-badania ilościowe 180 GAME IS (NOT) OVER 193 Mit pierwszy - gamification jest dla dzieci 195 Mit drugi - gamification jest dla graczy 196 Mit trzeci - gamification to tylko dodanie obrazków do ankiety 197 Mit czwarty - gamification działa tylko w badaniach internetowych 197 Mit piąty - gamification wydłuża czas przygotowania badania 197 Mit szósty - gamification jest drogie 198 Mit siódmy - nie wiem, komu zlecić takie badanie 198 Mit ósmy - nie wiem, jak ocenić efekt 199 Mit dziewiąty - brakuje mi kreatywności 199 Mit dziesiąty - nie wiem, jak zacząć 200 BIBLIOGRAFIA

Dodaj do koszyka Gamification

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.