reklama - zainteresowany?

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych - Onepress

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
audiobook
Autor: Paweł Tkaczyk
ISBN: 978-83-246-6487-0
stron: 160, Format: audiobook
Data wydania: 2013-01-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,90 zł

Dodaj do koszyka GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Tagi: Marketing | ÅšwiÄ…teczne prezenty

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej iloÅ›ci paliwa. Wyobraź sobie, że do osiÄ…gniÄ™cia tego celu motywuje CiÄ™… Twój wÅ‚asny samochód. MyÅ›lisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier majÄ… w swoich autach Ford i Honda. KorzystajÄ… z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszÅ‚ość marketingu, ale przyszÅ‚ość, która zbliża siÄ™ wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznaÅ‚ jÄ… za jeden z wiodÄ…cych trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.

TeoriÄ™ wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych Å›wiat marketingu powitaÅ‚ w roku 2009 dziÄ™ki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, zaÅ‚ożycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjÄ…Å‚ PaweÅ‚ Tkaczyk. DziÄ™ki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiÄ…zujÄ…ce w nich zasady i towarzyszÄ…ce im historie, aż po zastosowania powiÄ…zanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzÄ™dzi, dziÄ™ki którym bÄ™dziesz w stanie stworzyć swojÄ… wÅ‚asnÄ… marketingowÄ… grÄ™. Co wiÄ™cej, skÅ‚onisz ludzi do tego, by zechcieli w niÄ… grać!


PaweÅ‚ Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesiÄ™ciu lat prowadzi firmÄ™ MIDEA, która buduje silne marki klientów, snujÄ…c ich opowieÅ›ci za pomocÄ… technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z maÅ‚ymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla mÅ‚odych przedsiÄ™biorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystajÄ… m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistÄ… nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "MaÅ‚a Wielka Firma". Prywatnie jest miÅ‚oÅ›nikiem książek i horrorów klasy "B".

Patroni medialni:




Dodaj do koszyka GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

 

Osoby które kupowały "GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Canva. Kurs video. Projektowanie graficzne od A do Z

Dodaj do koszyka GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Spis treści

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych Audiobook -- spis treści

Wstęp (7)

Poziom I: Gry (11)

  • Homo ludens i inni (13)
  • Dobrowolność (14)
  • NiezwykÅ‚ość (16)
  • Opowiadanie historii (19)
  • KsztaÅ‚towanie historii (20)
  • BÅ‚Ä…dzenie w historii (21)
  • Oddzielenie (22)
  • PorzÄ…dek (24)
  • Bezinteresowność (28)
  • Gry przejmujÄ… ster (30)

Poziom II: Gracze (33)

  • Social graph (36)
  • Informacje pÅ‚ynÄ…ce przez social graph (41)
  • WpÅ‚yw i status (45)
  • BÅ‚ogosÅ‚awiona produktywność (50)
  • Schematy nagradzania (55)
  • Crowdsourcing (60)

Poziom III: Mechanizmy (65)

  • Jeżdżenie na sÅ‚oniu (67)
  • Wielki paradoks biologii ewolucyjnej (69)
  • Programowanie ciekawoÅ›ci (70)
  • Struktura gry (73)
  • Serca i maczugi (76)
  • Mechanizmy i dynamika gry (81)
    • Nagrody - punkty i informacja zwrotna (82)
    • Status - poziomy (84)
    • OsiÄ…gniÄ™cia - wyzwania (86)
    • Konkurencja - tabele wyników (88)
    • Wyrażenie siebie - wirtualne dobra i miejsca (89)
    • Altruizm - prezenty i dobroczynność (91)
  • Konstrukcja gry (93)
  • Podaruj mi Å›wiat (96)

Poziom IV: Grywalizacja w edukacji (99)

  • Pozwólmy im siÄ™ mylić! (105)
  • W górÄ™ i tylko w górÄ™ (108)
  • Nauczmy ich pracować razem (110)
  • Czy gry sÄ… niebezpieczne? (110)

Poziom V: Grywalizacja w miejscu pracy (121)

  • Gry zamiast pieniÄ™dzy (123)
  • Zabawa w rozwiÄ…zywanie problemów (127)
  • Wirtualny Å›wiat pracy (130)
  • Na przywództwo trzeba zasÅ‚ugiwać. CiÄ…gle (132)

Poziom VI: Marka jako gra (135)

  • Konkurowanie doÅ›wiadczeniem (138)
  • Gra - interaktywny teatr (141)
  • Marka domowa (144)
  • Marka zawodowa (145)
  • Marka trzeciego miejsca (145)

Zakończenie (151)

Dodaj do koszyka GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.