reklama - zainteresowany?

Funkcjonowanie wsp - Onepress

Funkcjonowanie wsp
ebook
Autor: Irena Bach-D
ISBN: 978-83-7941-340-9
stron: 151, Format: ebook
Data wydania: 2016-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 36,55 z艂 (poprzednio: 43,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-6,45 z艂)

Dodaj do koszyka Funkcjonowanie wsp

Tagi: Marketing

Czym jest obecnie innowacyjno

Dodaj do koszyka Funkcjonowanie wsp

Spis tre艣ci

Funkcjonowanie wsp贸艂czesnych przedsi臋biorstw. Nowe trendy w zarz膮dzaniu i marketingu. Tom 45 eBook -- spis tre艣ci

Wprowadzenie 7


Cz臋艣膰 I. Technologie i innowacje

1. Nowe wyzwania zarz膮dzania - Internet rzeczy - Dariusz Kralewski 11
1.1. Przemys艂 4.0 12
1.2. Rozw贸j Internetu rzeczy 13
1.3. Obszary zmian zarz膮dzania wywo艂ane Internetem rzeczy 15
1.4. Problemy zwi膮zane z implementacj膮 Internetu rzeczy 18
1.4.1. Bezpiecze艅stwo 18
1.4.2. Prywatno艣膰 19
Streszczenie/Summary 20
Bibliografia 21

2. Informacje wykorzystywane przez przedsi臋biorstwa Pomorza i Kujaw w rozwijaniu proinnowacyjnych technologii - Miros艂aw Haffer 23
2.1. Dost臋pno艣膰 informacji o nowych technologiach w opinii przedsi臋biorstw 24
2.2. 殴r贸d艂a pozyskiwanych przez przedsi臋biorstwa informacji o nowych technologiach 25
2.3. Skala i zakres korzystania przez przedsi臋biorstwa z us艂ug doradczych dotycz膮cych nowych technologii 30
Streszczenie/Summary 35
Bibliografia 35

3. Innovations in SME Economics Development - Zoia Kaira 37
3.1. Current issues 38
3.1.1. The concept of entrepreneurship and innovations 38
3.1.2. SMEs' share in the total industrial output 39
3.1.3. The performance of EU national innovation system 39
3.2. Support tools to boost innovation among SMEs and entrepreneurs 40
3.2.1. The SME Performance Review 40
3.2.2. Instruments to direct support to SMEs 43
3.2.3. Institutions supporting the development of innovation in Poland 44
Summary/Streszczenie 47
Bibliography 48

4. The Scientific Capacity as an Innovation Determinant of the Polish Regions - Adrian Lis, Anna Maria Lis 49
4.1 The national and regional innovation capacity (innovation level) 50
4.2. The scientific capacity of the Polish regions as a determinant of innovation at the regional level 52
4.2.1. The number and characteristics of students 53
4.2.2. The number and characteristics of scientific units 54
4.2.3. The number and characteristics of the employees working in scientific units 56
4.2.4. The number of patent applications and granted patents 58
Summary/Streszczenie 64
Bibliography 65


Cz臋艣膰 II. Marketing

5. Rola s艂u偶b marketingowych w redukcji koszt贸w transakcyjnych - Stanis艂aw Rudolf 69
5.1 Specyficzne aktywa ludzkie 70
5.2. Analiza s艂u偶b marketingowych w kontek艣cie specyficznych aktyw贸w ludzkich 73
5.2.1. Rekrutacja specjalist贸w ds. marketingu 74
5.2.2. Zawieranie kontrakt贸w ze specjalistami ds. marketingu 75
Streszczenie/Summary 79
Bibliografia 79

6. Edukacja klienta w kontek艣cie marketingu relacji - Edyta Tabaszewska-Zajbert 81
6.1. Edukacja klienta i marketing relacji - podstawowe definicje 81
6.2. Edukacja klienta a kszta艂towanie relacji z firm膮 84
6.3. Edukacja klienta a granice organizacji 87
6.4. Korzy艣ci i zagro偶enia zastosowania edukacji klienta 91
Streszczenie/Summary 92
Bibliografia 93

7. Zwi臋kszenie prawdopodobie艅stwa pozyskiwania klient贸w - Janusz Dworak 95
7.1. Prawdopodobie艅stwo pozyskania klient贸w - ? 96
7.2. Zjawisko emergencji 98
7.3. Emergencja w opracowaniu nowych koncepcji promocji 100
7.4. Model promocji wykorzystuj膮cej zjawisko emergencji 103
Streszczenie/Summary 104
Bibliografia 105

8. Korzy艣ci dla rozwoju turystyki w regionie p艂yn膮ce ze wsp贸艂pracy podmiot贸w kreuj膮cych produkt turystyczny obszaru - Beata Wierzbicka 107
8.1. Produkt turystyczny jako no艣nik warto艣ci dla turysty 108
8.2. Oferta turystyczna jako no艣nik korzy艣ci dla podmiot贸w 艣wiadcz膮cych us艂ugi turystyczne i ca艂ego obszaru recepcji turystycznej 110
8.3. Wsp贸艂praca w zarz膮dzaniu procesem 艣wiadczenia us艂ug turystycznych jako 藕r贸d艂o warto艣ci dla turyst贸w i partner贸w 114
Streszczenie/Summary 120
Bibliografia 120

9. Nowa era product placement na portalach video - Natalia Cicho艅 123
9.1. Defi nicja product placement 123
9.2. Product placement w Internecie 125
9.3. Wp艂yw vloger贸w na zachowania konsumenckie 128
Streszczenie/Summary 132
Bibliografia 133

10. Komunikacja marketingowa jako instrument realizacji rynkowych wyzwa艅 wsp贸艂czesnych przedsi臋biorstw lotniczych - Danuta Ruci艅ska 135
10.1. Strukturalne determinanty funkcjonowania przedsi臋biorstw lotniczych 135
10.2. Rynkowe determinanty funkcjonowania przedsi臋biorstw lotniczych 137
10.3. Podstawowe modele komunikacji marketingowej wsp贸艂czesnych przedsi臋biorstw lotniczych 140
10.4. Komunikacja marketingowa a rynkowe wyzwania wsp贸艂czesnych przedsi臋biorstw lotniczych 142
Streszczenie/Summary 148
Bibliografia 149

Dodaj do koszyka Funkcjonowanie wsp

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.