reklama - zainteresowany?

Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu. Tom 45 - Onepress

Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu. Tom 45
ebook
Autor: Irena Bach-DÄ…browska (red.)
ISBN: 978-83-7941-340-9
stron: 151, Format: ebook
Data wydania: 2016-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 35,26 zł (poprzednio: 43,00 zł)
Oszczędzasz: 18% (-7,74 zł)

Dodaj do koszyka Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu. Tom 45

Tagi: Marketing

Czym jest obecnie innowacyjność? Czy jest to zdolność przedsiębiorstw do dostarczania nowych rozwiązań technologicznych i usługowych? Czy może kompetencja wyrażana przede wszystkim w umiejętności i chęci przedsiębiorców do podejmowania działań oraz gotowości i umiejętności wykorzystania istniejących innowacyjnych warunków biznesowych stwarzanych przez otoczenie? Czy informacja jest czwartym, a zarazem najważniejszym z podstawowych czynników produkcji gospodarki? W jaki sposób mechanizmy marketingowe pozwalają wykreować oraz utrzymać potrzeby i pragnienia konsumentów zapewniając tym samym przetrwanie przedsiębiorcom w warunkach agresywnej konkurencji rynkowej?

Próba odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące problematyki funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw w otoczeniu nowoczesnych technologii, rozwoju innowacyjności oraz agresywnych mechanizmów marketingowych podjęta została w niniejszym zbiorze artykułów. Autorzy zebranych w tym tomie publikacji w zajmujący sposób omawiają aktualne determinanty współczesnego rynku, poszukując odpowiedzi na aktualne pytania dotyczące warunków konkurencyjności małych, średnich oraz dużych przedsiębiorców.

Oddaję Państwu do rąk niniejszą publikację, wierząc, że poruszone w niej zagadnienia stanowić będą ciekawą lekturę i przyczynią się do poszerzenia wiedzy na temat bieżących wyzwań funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw na rynku polskim, jak i na rynku globalnym.

Dodaj do koszyka Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu. Tom 45

 

Osoby które kupowały "Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu. Tom 45", wybierały także:

  • W komunikacyjnej przestrzeni nazw wÅ‚asnych i pospolitych. KsiÄ™ga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi
  • Cykle
  • Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. MiÄ™dzy misjÄ… a politykÄ…
  • JÄ™zyk w prasie. Antologia
  • Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny Å›wiat hybryd i hybrydyzacji

Dodaj do koszyka Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu. Tom 45

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu. Tom 45

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.