reklama - zainteresowany?

Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu - Onepress

Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu
ISBN: 978-8-3755-6884-4
stron: 150, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 31,57 zł (poprzednio: 38,98 zł)
Oszczędzasz: 19% (-7,41 zł)

Dodaj do koszyka Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu

Czym jest obecnie innowacyjność? Czy jest to zdolność przedsiębiorstw do dostarczania nowych rozwiązań technologicznych i usługowych? Czy może kompetencja wyrażana przede wszystkim w umiejętności i chęci przedsiębiorców do podejmowania działań oraz gotowości i umiejętności wykorzystania istniejących innowacyjnych warunków biznesowych stwarzanych przez otoczenie? Czy informacja jest czwartym, a zarazem najważniejszym z podstawowych czynników produkcji gospodarki? W jaki sposób mechanizmy marketingowe pozwalają wykreować oraz utrzymać potrzeby i pragnienia konsumentów zapewniając tym samym przetrwanie przedsiębiorcom w warunkach agresywnej konkurencji rynkowej? Próba odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące problematyki funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw w otoczeniu nowoczesnych technologii, rozwoju innowacyjności oraz agresywnych mechanizmów marketingowych podjęta została w niniejszym zbiorze artykułów. Autorzy zebranych w tym tomie publikacji w zajmujący sposób omawiają aktualne determinanty współczesnego rynku, poszukując odpowiedzi na aktualne pytania dotyczące warunków konkurencyjności małych, średnich oraz dużych przedsiębiorców. Oddaję Państwu do rąk niniejszą publikację, wierząc, że poruszone w niej zagadnienia stanowić będą ciekawą lekturę i przyczynią się do poszerzenia wiedzy na temat bieżących wyzwań funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw na rynku polskim, jak i na rynku globalnym.

Dodaj do koszyka Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu

 

Osoby które kupowały "Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu

Spis treści

Dodaj do koszyka Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.