reklama - zainteresowany?

Fundraising krok po kroku. Jak zdobyć pieniądze na Twoje projekty? - Onepress

Fundraising krok po kroku. Jak zdobyć pieniądze na Twoje projekty?
ebook
Autor: Michał Osiej
ISBN: 978-83-283-2996-6
stron: 200, Format: ebook
Data wydania: 2016-08-26
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)

Dodaj do koszyka Fundraising krok po kroku. Jak zdobyć pieniądze na Twoje projekty?

Tagi: Finanse | ZarzÄ…dzanie

Co robi czÅ‚owiek, który pragnie w sensowny sposób pomagać innym? ZakÅ‚ada fundacjÄ™ bÄ…dź stowarzyszenie. Na poczÄ…tku okreÅ›la cele i sposoby ich realizacji. Gdy już zorientuje siÄ™, komu i jak chce pomóc, rozpoczyna starania o niezbÄ™dne Å›rodki. To trudny moment w dziaÅ‚aniu organizacji pozarzÄ…dowej. Sponsoring, darczyÅ„cy indywidualni, dotacja publiczna, 1% — maÅ‚o kto korzysta ze wszystkich źródeÅ‚ naraz. Jakie mogÄ… być tego skutki? Porażka. Nie wystarczÄ… dobre chÄ™ci i szczytne cele. PieniÄ…dze sÄ… stale potrzebne. Skutecznie zarzÄ…dzana organizacja nie może dopuÅ›cić do sytuacji, w której odciÄ™cie jednego źródÅ‚a dochodu przekreÅ›li sens jej istnienia!

To już trzecia z serii praktycznych książek na temat polskiego fundraisingu. To anglojÄ™zyczne sÅ‚owo tÅ‚umaczy siÄ™ jako „pozyskiwanie Å›rodków ze wszelkich dostÄ™pnych źródeÅ‚”. Innymi sÅ‚owy, fundraising to sposób na to, by Twoja fundacja czy stowarzyszenie pewnie oparÅ‚y siÄ™ na kilku filarach. Ta książka podpowie Ci, od czego zacząć. Jak dotrzeć do darczyÅ„ców? Z jakich narzÄ™dzi korzystać? W jaki sposób budować relacje z ofiarodawcami indywidualnymi i biznesem? Jak informować spoÅ‚eczność o tym, co robi nasz NGO, by w przyszÅ‚oÅ›ci zebrać jeszcze wiÄ™cej Å›rodków? O tym wszystkim opowie Ci doÅ›wiadczony fundraiser, specjalista z agencji Gnyszka Fundraising Advisors. Każdego z problemów, o których przeczytasz w niniejszej książce, autor doÅ›wiadczyÅ‚ osobiÅ›cie. Wszystkie rozwiÄ…zania, które Ci proponuje, przetestowaÅ‚ na sobie. To idealna pozycja zarówno dla osób dziaÅ‚ajÄ…cych w trzecim sektorze, które nie sÅ‚yszaÅ‚y o fundraisingu, jak i dla tych, które czujÄ…, że powinny siÄ™ jeszcze doksztaÅ‚cić w tym obszarze.


MichaÅ‚ Osiej — absolwent prawa i administracji na UKSW oraz zarzÄ…dzania na UW. Fundraiser agencji Gnyszka Fundraising Advisors, która zebraÅ‚a już prawie 7 000 000 zÅ‚ od darczyÅ„ców indywidualnych i sponsorów. Doradza organizacjom pozarzÄ…dowym w zakresie zwiÄ™kszania budżetu i prowadzenia udanych kampanii fundraisingowych oraz spoÅ‚ecznych. Prowadzi szkolenia z fundraisingu w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, internecie, biznesie, copywritingu i z wielu innych tematów. Jest autorem bloga www.MichalOsiej.pl.

Dodaj do koszyka Fundraising krok po kroku. Jak zdobyć pieniądze na Twoje projekty?

 

Osoby które kupowały "Fundraising krok po kroku. Jak zdobyć pieniądze na Twoje projekty?", wybierały także:

  • Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post
  • PieniÄ…dze pÅ‚ynÄ… z duszy. Odzyskaj swoje wewnÄ™trzne bogactwo
  • Zarabiaj na nieruchomoÅ›ciach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie
  • B
  • Jak inwestowa

Dodaj do koszyka Fundraising krok po kroku. Jak zdobyć pieniądze na Twoje projekty?

Spis treści

Fundraising krok po kroku. Jak zdobyć pieniądze na Twoje projekty? eBook -- spis treści

Przedmowa (9)

O czym jest ta książka (11)

1. Zbuduj swoje NGO na skale (15)

  • Krok 1. Od czego zacząć? (15)
    • ZÅ‚oty krÄ…g Sinka (16)
    • Why? (18)
    • How & What? (19)
  • Krok 2. Gdy już wiesz dlaczego (23)
  • Krok 3. Dlaczego DarczyÅ„cy przekazujÄ… darowizny? (26)
  • Krok 4. Historia dwojga staruszków (30)
  • Krok 5. Postaw siÄ™ w sytuacji DarczyÅ„cy (31)
  • Krok 6. Jak dotrzeć do DarczyÅ„ców? (32)
    • Spotkanie osobiste (33)
    • Telefon (34)
    • E-mail, newsletter (36)
    • List - direct mailing (38)
  • Krok 7. Pięć rodzajów DarczyÅ„ców wedÅ‚ug rodzaju wpÅ‚at (40)
    • WpÅ‚aty tradycyjne (40)
    • WpÅ‚aty online z Polski (40)
    • WpÅ‚aty online ze Å›wiata (41)
    • WpÅ‚aty zbiórkowe (41)
    • WpÅ‚aty SMS (42)
  • Krok 8. Jak zachować siÄ™ wobec poszczególnych DarczyÅ„ców? (42)
    • DarczyÅ„cy, do których mamy wyÅ‚Ä…cznie adres (42)
    • DarczyÅ„cy, do których mamy adres e-mail (44)
    • MateriaÅ‚y papierowe (45)
    • Ile zostaje z Twojej opowieÅ›ci? (46)
  • Krok 9. Przebieg spotkania (47)
  • Krok 10. Relacja z DarczyÅ„cÄ… (51)
    • To nie my, tylko Wy (51)
    • Nie prosimy dla siebie (52)
    • BanaÅ‚, który daje do myÅ›lenia (52)
    • Prosty jÄ™zyk (53)
    • Konkretna proÅ›ba (53)
    • Jak prosić o darowiznÄ™? (54)
    • Strategia szerokiego lejka (54)
    • Jak poradzić sobie z zastrzeżeniami? (55)
    • Fundraising to nie sprint (56)
    • Personalizacja (57)
    • Maksymalne uÅ‚atwienie przekazania darowizny (58)
    • Skuteczny przekaz (59)
    • System zarzÄ…dzania kontaktami (60)
  • Krok 11. O czym nie może zapomnieć fundraiser (61)
    • Pasja i naturalność (61)
    • Akcja generuje koszty (63)
    • Pokaż, że NGO to ludzie (63)
    • Wykorzystuj okazje do fundraisingu (64)
  • Krok 12. Cztery zÅ‚ote zasady fundraisingu (65)
    • 1. ZwiÄ…zek emocjonalny - emocje (65)
    • 2. Co siÄ™ zmieniÅ‚o - efekt (68)
    • 3. Pokaż, że inni też pomagajÄ… (68)
    • 4. Ile potrzeba - cel (70)
  • Ćwiczenie (70)

2. Narzędzia fundraisera (71)

  • Darowizny (71)
  • SkÅ‚adki czÅ‚onkowskie (73)
  • Kwesty (73)
  • Skarbonka (76)
  • Payroll (77)
  • Loterie (78)
  • Testamenty (80)
  • SMS-y (81)
  • Click & donate (81)
  • 1% podatku (82)
  • WpÅ‚aty WWW (86)
  • Direct mailing (88)
  • Bale charytatywne (97)
  • Wolontariat (99)
  • Sprzedaż produktów lub usÅ‚ug (102)
  • Wydarzenia specjalne (103)
  • Direct debit (105)
  • CegieÅ‚ki (106)
  • Crowdfunding (107)
  • Aukcje w internecie (114)
  • StaÅ‚e zlecenie przelewu (116)
  • NawiÄ…zki (118)
  • Sprzedaż wiÄ…zana (119)
  • Terminal (122)

3. Wzmocnienie działań fundraisingowych (125)

  • Cykl Gnyszki (125)
  • TrójkÄ…tna teoria miÅ‚oÅ›ci w sÅ‚użbie fundraisingu (128)
  • Ciotka Dobra Rada (130)
  • Mentalność (132)
  • Unikaj pokusy drwala (133)
  • Dwa podejÅ›cia w dziaÅ‚aniu (134)
  • D & D (134)
  • Kontakt z mediami (135)
  • Kampanie spoÅ‚eczne (138)
  • Jak angażować wolontariuszy? (141)
  • Jak do dziaÅ‚aÅ„ NGO pozyskać znanÄ… osobÄ™? (141)

4. Fundraising wobec biznesu (145)

  • Jak pozyskać Sponsora? (145)
    • Networking w fundraisingu (145)
    • ProÅ›ba do przekonanych (146)
    • CSR zbieżny z naszÄ… dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… (146)
    • Firmy sÄ…siedzi (148)
    • PrzeglÄ…d biografii prezesów (149)
    • Reżim komunikacyjny (149)
    • Silna marka jak magnes (150)
    • MiÅš jak DarczyÅ„ca indywidualny (151)
    • Dopasuj siÄ™ do potrzeb Sponsora (152)
  • Reżim komunikacyjny (155)
  • Jak stworzyć skutecznÄ… ofertÄ™? (158)
  • Jak powinno przebiegać spotkanie? (163)
  • Podtrzymywanie relacji (167)
  • Gdzie szukać Sponsora? (168)
  • Jak rozmawiać z biznesem? (169)

5. Siedem zasad fundraisingu w social media (173)

  • Zasada 1. Fenkju wery macz (173)
  • Zasada 2. Ile jeszcze brakuje? (174)
  • Zasada 3. Te pieniÄ…dze poszÅ‚y na... (175)
  • Zasada 4. Pokaż, co siÄ™ zmieniÅ‚o (176)
  • Zasada 5. Trzy razy korzyść, raz proÅ›ba (176)
  • Zasada 6. Pokaż, że inni też pomagajÄ… (176)
  • Zasada 7. Nie zapomnij o CTA (177)

6. Jak zebrać 100 000 zł w dwa tygodnie? (179)

Lista 104 pytań (185)

Propozycja podziału na zespoły nieformalne + zadania (187)

Dodaj do koszyka Fundraising krok po kroku. Jak zdobyć pieniądze na Twoje projekty?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.