reklama - zainteresowany?

Fundraising. Pierwszy polski praktyczny podręcznik - Onepress

Fundraising. Pierwszy polski praktyczny podręcznik
Autor: Maciej Gnyszka
ISBN: 978-83-283-0358-4
stron: 112, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2014-10-17
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,90 zł

Dodaj do koszyka Fundraising. Pierwszy polski praktyczny podręcznik

Tagi: Finanse | Mała firma

Inspiracja i efekty — znajdź swój wÅ‚asny pomysÅ‚ na fundraising!


Organizacje pożytku publicznego w Polsce nie majÄ… Å‚atwego życia. MuszÄ… wciąż udowadniać, że ich dziaÅ‚alność faktycznie przynosi korzyÅ›ci, że wszystkie pieniÄ…dze pozyskane od DarczyÅ„ców przeznaczane sÄ… na konkretne dziaÅ‚ania statutowe, że pracujÄ… na 200% swoich możliwoÅ›ci. Czasem i to okazuje siÄ™ zbyt maÅ‚o, żeby przekonać kogoÅ›, kto ma siÄ™gnąć do wÅ‚asnej kieszeni i wydać ciężko zarobione pieniÄ…dze na... no wÅ‚aÅ›nie, na co?

Odpowiedzi na to pytanie może udzielić tylko doÅ›wiadczony fundraiser. Autor tej książki, zajmujÄ…cy siÄ™ fundraisingiem od Å‚adnych kilku lat, podpowie Ci, czego oczekuje DarczyÅ„ca: on chce Twoimi rÄ™kami zmieniać Å›wiat. Musi też znaleźć w Tobie cechy, które uwiarygodniÄ… Twoje plany oraz zaciekawiÄ… go prywatnie, pozwolÄ… nawiÄ…zać osobisty kontakt i utrzymywać go. JeÅ›li chcesz poszerzyć wÅ‚asnÄ… wiedzÄ™ na ten temat, a przede wszystkim znaleźć inspiracjÄ™ do dziaÅ‚ania, koniecznie przeczytaj tÄ™ książkÄ™ — i potraktuj jÄ… jako bazÄ™ dla swoich pomysÅ‚ów! DziaÅ‚aj z rozmachem i wiarÄ… w misjÄ™ Twojej organizacji, a uda Ci siÄ™ zmienić Å›wiat!

Po pierwsze Darczyńca, po drugie Darczyńca, po trzecie relacje z Darczyńcą!

 

Maciej Gnyszka — z wyksztaÅ‚cenia architekt i socjolog, czÅ‚onek Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu. Obecnie jest fundraiserem, przedsiÄ™biorcÄ… i blogerem (www.maciejgnyszka.pl). W 2009 r. zaÅ‚ożyÅ‚ Gnyszka Fundraising Advisors, pierwszÄ… polskÄ… agencjÄ… fundraisingowÄ…. Od tego czasu GFA zebraÅ‚o prawie 5 000 000 zÅ‚ dla organizacji pozarzÄ…dowych. W 2010 z inicjatywy Macieja Gnyszki powstaÅ‚y Towarzystwa Biznesowe – sieć prężnych klubów networkingowych. Od 2011 r. Maciej wraz ze wspólnikiem prowadzi agencjÄ™ Pracownia Synergii. Prócz kampanii promocyjnych, firma wspiera przedsiÄ™biorców w nawiÄ…zywaniu aliansów strategicznych, zdobywaniu inwestorów i innych form finansowania.

Dodaj do koszyka Fundraising. Pierwszy polski praktyczny podręcznik

 

Osoby które kupowały "Fundraising. Pierwszy polski praktyczny podręcznik", wybierały także:

  • Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone
  • PieniÄ…dze pÅ‚ynÄ… z duszy. Odzyskaj swoje wewnÄ™trzne bogactwo
  • Zarabiaj na nieruchomoÅ›ciach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie
  • Blockchain i kryptowaluty. Kurs video. Zdecentralizowane finanse od podstaw
  • B

Dodaj do koszyka Fundraising. Pierwszy polski praktyczny podręcznik

Spis treści

Fundraising. Pierwszy polski praktyczny podręcznik -- spis treści

Podziękowania (7)

Przedmowa (9)

1. Definicja i paradygmat (13)

  • Co to jest ten fundraising? (13)
  • Paradygmat (14)
    • Co mówiÄ… nam gen. Patton i Janina Ochojska? (15)
    • Fundraising to relacje. Prawdziwe relacje (16)
    • Ludzie dajÄ… ludziom, rzadko szyldom (17)
    • Fundraising kosztuje (18)

2. Zasady (21)

  • Przekaz skupiony na DarczyÅ„cy (21)
  • Nacisk na najwyższy ROI (22)
  • Personalizacja (24)
  • UÅ‚atwiaj przekazanie darowizny (28)
  • Konwersja przypadkowych DarczyÅ„ców w regularnych (29)
  • Fundraiser to nie najemnik (31)

3. Przygotowania (33)

  • Funkcje w zespole (33)
  • Kluczowe procesy (35)
  • NarzÄ™dzia (36)
  • Rekonstrukcja zasobów (38)
  • Minimalizacja ryzyk (41)
  • Trening zespoÅ‚u i maÅ‚e radoÅ›ci (42)
  • Narracja (43)

4. Idziemy w bój! (45)

  • Social fundraising (45)
    • Spotkania osobiste (46)
    • Druk i direct mailing (48)
    • Internet (50)
    • Wydarzenia (52)
    • SMS-y (54)
    • Fundraising uliczny (56)
    • PamiÄ™taj koniecznie! (57)
  • Fundraising korporacyjny (58)
    • MaÅ‚e firmy (58)
    • Åšrednie firmy (59)
  • Sponsoring (61)
    • Ważne sÄ… cele Sponsora (case study) (61)
    • Jakie dajesz korzyÅ›ci i dlaczego akurat Ty? (64)
    • Reżim komunikacyjny (67)
  • Gdzie tu jest CSR? (68)

5. Pięć zasad pisania (71)

6. Case study - naucz się na naszych doświadczeniach (75)

  • Co daje silna spoÅ‚eczność? (75)
  • Nieufność i frakcje w zespole (76)
  • Rola celebryty (78)
  • Wielka mobilizacja (79)
  • Aukcje dobre na wszystko? (80)
  • Dobrze zapowiadajÄ…ca siÄ™ wspóÅ‚praca... (81)
  • WspóÅ‚praca z kawiarniÄ… to samograj (82)

7. Prowadzenie kampanii (85)

  • ZarzÄ…dzanie projektem (85)
  • Motywacja - maÅ‚e rzeczy i rytuaÅ‚y (88)
  • Ewaluacja (89)

8. Polskie problemy (91)

  • Prawo (91)
  • Organizacje pozarzÄ…dowe a fundraising (92)
  • Opinia publiczna (94)

9. To nie zakończenie, to dopiero początek... (97)

A. Jak radzić sobie z mediami? (99)

B. Jak dobry jesteÅ›? (103)

C. Jak bardzo Darczyńcy lubią Twoje publikacje? (105)

O nas (107)

Dodaj do koszyka Fundraising. Pierwszy polski praktyczny podręcznik

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.