reklama - zainteresowany?

Fundraising. Pierwszy polski praktyczny podręcznik - Onepress


Autor: Maciej Gnyszka
ISBN: 978-83-283-0358-4
stron: 112, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2014-10-17
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,94 zł (poprzednio: 29,41 zł)
Oszczędzasz: 39% (-11,47 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: Finanse | Mała firma

Inspiracja i efekty — znajdź swój własny pomysł na fundraising!


Organizacje pożytku publicznego w Polsce nie mają łatwego życia. Muszą wciąż udowadniać, że ich działalność faktycznie przynosi korzyści, że wszystkie pieniądze pozyskane od Darczyńców przeznaczane są na konkretne działania statutowe, że pracują na 200% swoich możliwości. Czasem i to okazuje się zbyt mało, żeby przekonać kogoś, kto ma sięgnąć do własnej kieszeni i wydać ciężko zarobione pieniądze na... no właśnie, na co?

Odpowiedzi na to pytanie może udzielić tylko doświadczony fundraiser. Autor tej książki, zajmujący się fundraisingiem od ładnych kilku lat, podpowie Ci, czego oczekuje Darczyńca: on chce Twoimi rękami zmieniać świat. Musi też znaleźć w Tobie cechy, które uwiarygodnią Twoje plany oraz zaciekawią go prywatnie, pozwolą nawiązać osobisty kontakt i utrzymywać go. Jeśli chcesz poszerzyć własną wiedzę na ten temat, a przede wszystkim znaleźć inspirację do działania, koniecznie przeczytaj tę książkę — i potraktuj ją jako bazę dla swoich pomysłów! Działaj z rozmachem i wiarą w misję Twojej organizacji, a uda Ci się zmienić świat!

Po pierwsze Darczyńca, po drugie Darczyńca, po trzecie relacje z Darczyńcą!

 

Maciej Gnyszka — z wykształcenia architekt i socjolog, członek Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu. Obecnie jest fundraiserem, przedsiębiorcą i blogerem (www.maciejgnyszka.pl). W 2009 r. założył Gnyszka Fundraising Advisors, pierwszą polską agencją fundraisingową. Od tego czasu GFA zebrało prawie 5 000 000 zł dla organizacji pozarządowych. W 2010 z inicjatywy Macieja Gnyszki powstały Towarzystwa Biznesowe – sieć prężnych klubów networkingowych. Od 2011 r. Maciej wraz ze wspólnikiem prowadzi agencję Pracownia Synergii. Prócz kampanii promocyjnych, firma wspiera przedsiębiorców w nawiązywaniu aliansów strategicznych, zdobywaniu inwestorów i innych form finansowania.

Dodaj do koszyka

Spis treści

Fundraising. Pierwszy polski praktyczny podręcznik -- spis treści

Podziękowania (7)

Przedmowa (9)

1. Definicja i paradygmat (13)

  • Co to jest ten fundraising? (13)
  • Paradygmat (14)
    • Co mówią nam gen. Patton i Janina Ochojska? (15)
    • Fundraising to relacje. Prawdziwe relacje (16)
    • Ludzie dają ludziom, rzadko szyldom (17)
    • Fundraising kosztuje (18)

2. Zasady (21)

  • Przekaz skupiony na Darczyńcy (21)
  • Nacisk na najwyższy ROI (22)
  • Personalizacja (24)
  • Ułatwiaj przekazanie darowizny (28)
  • Konwersja przypadkowych Darczyńców w regularnych (29)
  • Fundraiser to nie najemnik (31)

3. Przygotowania (33)

  • Funkcje w zespole (33)
  • Kluczowe procesy (35)
  • Narzędzia (36)
  • Rekonstrukcja zasobów (38)
  • Minimalizacja ryzyk (41)
  • Trening zespołu i małe radości (42)
  • Narracja (43)

4. Idziemy w bój! (45)

  • Social fundraising (45)
    • Spotkania osobiste (46)
    • Druk i direct mailing (48)
    • Internet (50)
    • Wydarzenia (52)
    • SMS-y (54)
    • Fundraising uliczny (56)
    • Pamiętaj koniecznie! (57)
  • Fundraising korporacyjny (58)
    • Małe firmy (58)
    • Średnie firmy (59)
  • Sponsoring (61)
    • Ważne są cele Sponsora (case study) (61)
    • Jakie dajesz korzyści i dlaczego akurat Ty? (64)
    • Reżim komunikacyjny (67)
  • Gdzie tu jest CSR? (68)

5. Pięć zasad pisania (71)

6. Case study - naucz się na naszych doświadczeniach (75)

  • Co daje silna społeczność? (75)
  • Nieufność i frakcje w zespole (76)
  • Rola celebryty (78)
  • Wielka mobilizacja (79)
  • Aukcje dobre na wszystko? (80)
  • Dobrze zapowiadająca się współpraca... (81)
  • Współpraca z kawiarnią to samograj (82)

7. Prowadzenie kampanii (85)

  • Zarządzanie projektem (85)
  • Motywacja - małe rzeczy i rytuały (88)
  • Ewaluacja (89)

8. Polskie problemy (91)

  • Prawo (91)
  • Organizacje pozarządowe a fundraising (92)
  • Opinia publiczna (94)

9. To nie zakończenie, to dopiero początek... (97)

A. Jak radzić sobie z mediami? (99)

B. Jak dobry jesteś? (103)

C. Jak bardzo Darczyńcy lubią Twoje publikacje? (105)

O nas (107)

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2020 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.