reklama - zainteresowany?

Franczyza w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa franczyzodawcy na przykładzie branży gastronomicznej - Onepress

Franczyza w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa franczyzodawcy na przykładzie branży gastronomicznej
ebook
Autor: Żaklina Jabłońska
ISBN: 978-83-8220-108-6
stron: 146, Format: ebook
Data wydania: 2021-02-12
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,96 zł (poprzednio: 19,72 zł)
Oszczędzasz: 14% (-2,76 zł)

Dodaj do koszyka Franczyza w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa franczyzodawcy na przykładzie branży gastronomicznej

Tagi: Zarządzanie | Zarządzanie projektami

Publikacja stanowi ważny głos w dyskusji naukowej na temat rozwoju franczyzy w Polsce, podkreślając jej znaczenie w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa. W Polsce taka działalność najczęściej jest wykorzystywana przez franczyzobiorców jako sposób na „sprawdzony biznes” gwarantujący łatwiejsze zdobycie rynku oraz niższe ryzyko upadłości. Firmy, działając we franczyzie, są w stanie znacznie szybciej wykreować swoją wartość (zyskując udział w rynku, rozpoznawalną markę, lojalnych klientów, korzystniejsze warunki zakupowe). W polskiej literaturze istnieje luka badawcza na temat wpływu franczyzy na wartość przedsiębiorstwa franczyzodawcy. Pojawia się więc potrzeba przeanalizowania tego zagadnienia, a także prezentacji istniejących mechanizmów. Wyniki przeprowadzonych badań stanowią cenne źródło informacji zarówno dla naukowców, jak i praktyków zainteresowanych wdrażaniem franczyzy w biznesie.

Dodaj do koszyka Franczyza w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa franczyzodawcy na przykładzie branży gastronomicznej

 

Osoby które kupowały "Franczyza w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa franczyzodawcy na przykładzie branży gastronomicznej", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Franczyza w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa franczyzodawcy na przykładzie branży gastronomicznej

Spis treści

Franczyza w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa franczyzodawcy na przykładzie branży gastronomicznej eBook -- spis treści

Wprowadzenie  7

 

Rozdział I. Istota i klasyfikacja franczyzy       13

1.1.   Istota franczyzy – podstawowe założenia          13

1.2.   Rodzaje franczyzy   16

    1. Międzynarodowe i krajowe podstawy prawne regulujące prowadzenie działalności franczyzowej     21
    2. Franczyza a inne międzyorganizacyjne formy współpracy gospodarczej    26

 

Rozdział II. Systemy franczyzowe w świetle wybranych teorii ekonomii i zarządzania     31

    1. Nowa ekonomia instytucjonalna wobec franczyzowej formy prowadzenia działalności          31
    2. Franczyza wobec organizacji sieciowych            39

 

Rozdział III. Rozwój franczyzy w Polsce na tle innych krajów (ze szczególnym uwzględnieniem branży gastronomicznej)       45

    1. Rozwój koncepcji franczyzy w wybranych krajach           45
    2. Rozwój franczyzy w Polsce    48
    3. Charakterystyka gastronomicznych systemów franczyzowych na tle sektora gastronomicznego w Polsce         53

 

Rozdział IV. Franczyza jako szczególny model biznesu determinujący wartość przedsiębiorstwa franczyzodawcy    59

    1. Rola współczesnych modeli biznesu w zarządzaniu przedsiębiorstwem     59
    2. Mechanizmy kluczowe dla rozwoju systemów franczyzowych      75
    3. Wpływ aktywów niematerialnych na wartość przedsiębiorstwa franczyzodawcy     80

 

Rozdział V. Systemy franczyzowe a wartość przedsiębiorstwa – wyniki badań własnych              93

    1. Próba badawcza i metodyka badania                 93
    2. Wpływ franczyzy na wartość przedsiębiorstwa franczyzodawcy 98
    3. Franczyza a alokacja ryzyka i kontroli 103
    4. Budowanie marki a franczyza              108
    5. Lojalność klientów 110
    6. Franczyza a zdolności zakupowe przedsiębiorców         112
    7. Franczyza a ekspansja zagraniczna     115
    8. Analiza przypadku – restauracje Sphinx           117

 

Zakończenie      129

Bibliografia         133

Spis tabel            143

Spis rysunków   145

Dodaj do koszyka Franczyza w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa franczyzodawcy na przykładzie branży gastronomicznej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.