reklama - zainteresowany?

Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie? - Onepress

Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?
ebook
Autor: Chris Brogan, Julien Smith
Tytuł oryginału: The Impact Equation: Are You Making Things Happen or Just Making Noise?
TÅ‚umaczenie: Adam BÄ…k
ISBN: 978-83-246-7414-5
stron: 296, Format: ebook
Data wydania: 2014-03-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 21,95 zł (poprzednio: 39,20 zł)
Oszczędzasz: 44% (-17,25 zł)

Dodaj do koszyka Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?

Tagi: Social Media

To NIE jest książka o mediach społecznościowych!

PrawdÄ… jest jednak, że nie mogÅ‚aby ona powstać, gdyby nie istniaÅ‚y Facebook, Twitter, Pinterest i blogi. Dawniej, gdy ktoÅ› miaÅ‚ dobry pomysÅ‚, mógÅ‚ opowiedzieć o nim grupie swoich przyjacióÅ‚, rodzinie przy obiedzie, sÄ…siadowi z kolejki w miÄ™snym… Trzeba byÅ‚o siÄ™ naprawdÄ™ natrudzić, by dotrzeć ze swoim przekazem do mediów. Stacji telewizyjnych i radiowych byÅ‚o kilka, konkurencja w eterze ogromna. DziÅ› sytuacja jest zgoÅ‚a inna — jeÅ›li masz dobry pomysÅ‚, możesz siÄ™ nim od razu podzielić z caÅ‚ym Å›wiatem za poÅ›rednictwem mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, wiÄ™c siadasz, rysujesz, piszesz, nagrywasz, wpuszczasz w sieć i co? Nadal nic?

Ta książka pomoże Ci skutecznie dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców. Pozwoli Ci mieć wpÅ‚yw. ZostaÅ‚a stworzona z okruchów i fragmentów wiedzy na temat tego, co siÄ™ sprawdza, a co nie, co jest istotne, a o czym można zapomnieć w dzisiejszym biznesie.

Jeśli chcesz poznać właściwe rozwiązanie Formuły Wpływy, odpowiedz sobie na pytania:

  • Czy Twój pomysÅ‚ rzuca siÄ™ w oczy?
  • Do ilu ludzi możesz dotrzeć?
  • Jak czÄ™sto kontaktujesz siÄ™ z tymi osobami?
  • Czy Twój pomysÅ‚ jest wystarczajÄ…co jasno przedstawiony?
  • Czy ludzie Ci wierzÄ…?
  • Czy Twój pomysÅ‚ odpowiada potrzebom odbiorców?

 


 

Chris Borgan i Julien Smith sÄ… konsultantami, którzy pracowali z firmami z listy „Fortune 500”, m.in. PepsiCo, General Motors, American Express czy Microsoft. Od ponad piÄ™tnastu lat zaangażowani sÄ… w życie internetowych spoÅ‚ecznoÅ›ci i zajmujÄ… siÄ™ blogowaniem. Ich pierwsza książka, Zaufanie 2.0 (Onepress 2011), byÅ‚a bestsellerem „New York Timesa”. Odwiedź chrisborgan.com/impact, inoveryourhead.net albo Å›ledź nas na Twitterze @chrisborgan, @julien.

Dodaj do koszyka Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?

 

Osoby które kupowały "Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Ty w social mediach. PodrÄ™cznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby

Dodaj do koszyka Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?

Spis treści

Dodaj do koszyka Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.