reklama - zainteresowany?

Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie? - Onepress

Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?
Autor: Chris Brogan, Julien Smith
Tytuł oryginału: The Impact Equation: Are You Making Things Happen or Just Making Noise?
Tłumaczenie: Adam Bąk
ISBN: 978-83-246-7413-8
stron: 296, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2014-03-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?

Tagi: Social Media

To NIE jest książka o mediach społecznościowych!

Prawdą jest jednak, że nie mogłaby ona powstać, gdyby nie istniały Facebook, Twitter, Pinterest i blogi. Dawniej, gdy ktoś miał dobry pomysł, mógł opowiedzieć o nim grupie swoich przyjaciół, rodzinie przy obiedzie, sąsiadowi z kolejki w mięsnym… Trzeba było się naprawdę natrudzić, by dotrzeć ze swoim przekazem do mediów. Stacji telewizyjnych i radiowych było kilka, konkurencja w eterze ogromna. Dziś sytuacja jest zgoła inna — jeśli masz dobry pomysł, możesz się nim od razu podzielić z całym światem za pośrednictwem mediów społecznościowych, więc siadasz, rysujesz, piszesz, nagrywasz, wpuszczasz w sieć i co? Nadal nic?

Ta książka pomoże Ci skutecznie dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców. Pozwoli Ci mieć wpływ. Została stworzona z okruchów i fragmentów wiedzy na temat tego, co się sprawdza, a co nie, co jest istotne, a o czym można zapomnieć w dzisiejszym biznesie.

Jeśli chcesz poznać właściwe rozwiązanie Formuły Wpływy, odpowiedz sobie na pytania:

  • Czy Twój pomysł rzuca się w oczy?
  • Do ilu ludzi możesz dotrzeć?
  • Jak często kontaktujesz się z tymi osobami?
  • Czy Twój pomysł jest wystarczająco jasno przedstawiony?
  • Czy ludzie Ci wierzą?
  • Czy Twój pomysł odpowiada potrzebom odbiorców?

 


 

Chris Borgan i Julien Smith są konsultantami, którzy pracowali z firmami z listy „Fortune 500”, m.in. PepsiCo, General Motors, American Express czy Microsoft. Od ponad piętnastu lat zaangażowani są w życie internetowych społeczności i zajmują się blogowaniem. Ich pierwsza książka, Zaufanie 2.0 (Onepress 2011), była bestsellerem „New York Timesa”. Odwiedź chrisborgan.com/impact, inoveryourhead.net albo śledź nas na Twitterze @chrisborgan, @julien.

Dodaj do koszyka Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?

 

Osoby które kupowały "Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby

Dodaj do koszyka Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?

Spis treści

Dodaj do koszyka Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.