Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja - Onepress
ISBN: 978-83-246-4519-0
stron: 280, Format: ebook
Data wydania: 2012-01-27
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 21,45 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 45% (-17,55 zł)
Zaplanuj i wprowadź w życie świetny projekt internetowy!
- Cele, strategia, technologia — precyzyjnie okreÅ›l potrzeby i przewiduj skutki swoich dziaÅ‚aÅ„
- Internauci, klienci, sponsorzy — uwzglÄ™dnij ich oczekiwania, możliwoÅ›ci i zachowania
- Dokumentacja projektu, kwestie prawne — nie zaniedbuj formalnoÅ›ci: i tak CiÄ™ dopadnÄ…!
Przygotowanie i wdrożenie profesjonalnego projektu internetowego nie polega wyłącznie na założeniu atrakcyjnej wizualnie strony WWW i biernym oczekiwaniu na spodziewane zyski. Za taką stroną, pełniącą rolę wizytówki firmy, musi przecież stać cała strategia, związana z kształtowaniem wizerunku, interakcją z użytkownikami, budowaniem społeczności internetowej. Tylko w taki sposób nowoczesne przedsiębiorstwo jest w stanie dotrzymać kroku swoim konkurentom, dowiedzieć się, jakie elementy jego działalności są najbardziej dochodowe, oraz zrozumieć, co należy zmienić, by usatysfakcjonować klientów. Krótko mówiąc, każdy firmowy projekt internetowy wymaga sensownego planowania i aktywnego zarządzania na co dzień.
W książce "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" znajdziesz wszystko to, czego zabrakÅ‚o w innych publikacjach dotyczÄ…cych projektowania serwisów internetowych. IdeÄ… jej autora byÅ‚o pokazanie caÅ‚ego procesu powstawania witryny: od wyznaczenia strategii, przez okreÅ›lenie profilu użytkowników, wybór najlepszej technologii, wÅ‚aÅ›ciwe dokumentowanie dziaÅ‚aÅ„, aż po aspekty prawne. PaweÅ‚ Frankowski nie ograniczaÅ‚ siÄ™ przy tym do omówienia okreÅ›lonego rodzaju strony, dlatego też poradnik ten możesz wykorzystać przy tworzeniu wszelkich projektów: blogów i stron firmowych, serwisów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, forów i sklepów internetowych, stron produktów i innych. Przeczytaj, przemyÅ›l i… do dzieÅ‚a!
- Cele przyświecające projektom internetowym
- Różne rodzaje stron internetowych
- Budowanie strategii i jej założenia
- Grupy docelowe i sposoby ich określania
- Współpraca z agencją interaktywną
- Sponsoring i środki unijne
- Wybór technologii dostosowanej do potrzeb
- Dokumentacja projektu i zapytania ofertowe
- Prototypy oraz specyfikacja strony internetowej
- Logotyp i slogan a znaki towarowe
- Ochrona konkurencji i prawo autorskie
- Regulamin strony internetowej i umowy zwiÄ…zane z Internetem
- Polityka prywatności i ochrona danych osobowych
- Wstęp do zarządzania wykonaniem projektu
Profesjonalne podejście do projektu internetowego to podstawa sukcesu w sieci!
Osoby które kupowały "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)