reklama - zainteresowany?

Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja - Onepress

Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja
ebook
Autor: Paweł Frankowski
ISBN: 978-83-246-4519-0
stron: 280, Format: ebook
Data wydania: 2012-01-27
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 21,45 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 45% (-17,55 zł)

Dodaj do koszyka Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja

Tagi: E-biznes

Zaplanuj i wprowadź w życie świetny projekt internetowy!

  • Cele, strategia, technologia — precyzyjnie okreÅ›l potrzeby i przewiduj skutki swoich dziaÅ‚aÅ„
  • Internauci, klienci, sponsorzy — uwzglÄ™dnij ich oczekiwania, możliwoÅ›ci i zachowania
  • Dokumentacja projektu, kwestie prawne — nie zaniedbuj formalnoÅ›ci: i tak CiÄ™ dopadnÄ…!

Przygotowanie i wdrożenie profesjonalnego projektu internetowego nie polega wyłącznie na założeniu atrakcyjnej wizualnie strony WWW i biernym oczekiwaniu na spodziewane zyski. Za taką stroną, pełniącą rolę wizytówki firmy, musi przecież stać cała strategia, związana z kształtowaniem wizerunku, interakcją z użytkownikami, budowaniem społeczności internetowej. Tylko w taki sposób nowoczesne przedsiębiorstwo jest w stanie dotrzymać kroku swoim konkurentom, dowiedzieć się, jakie elementy jego działalności są najbardziej dochodowe, oraz zrozumieć, co należy zmienić, by usatysfakcjonować klientów. Krótko mówiąc, każdy firmowy projekt internetowy wymaga sensownego planowania i aktywnego zarządzania na co dzień.

W książce "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" znajdziesz wszystko to, czego zabrakÅ‚o w innych publikacjach dotyczÄ…cych projektowania serwisów internetowych. IdeÄ… jej autora byÅ‚o pokazanie caÅ‚ego procesu powstawania witryny: od wyznaczenia strategii, przez okreÅ›lenie profilu użytkowników, wybór najlepszej technologii, wÅ‚aÅ›ciwe dokumentowanie dziaÅ‚aÅ„, aż po aspekty prawne. PaweÅ‚ Frankowski nie ograniczaÅ‚ siÄ™ przy tym do omówienia okreÅ›lonego rodzaju strony, dlatego też poradnik ten możesz wykorzystać przy tworzeniu wszelkich projektów: blogów i stron firmowych, serwisów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, forów i sklepów internetowych, stron produktów i innych. Przeczytaj, przemyÅ›l i… do dzieÅ‚a!

  • Cele przyÅ›wiecajÄ…ce projektom internetowym
  • Różne rodzaje stron internetowych
  • Budowanie strategii i jej zaÅ‚ożenia
  • Grupy docelowe i sposoby ich okreÅ›lania
  • Współpraca z agencjÄ… interaktywnÄ…
  • Sponsoring i Å›rodki unijne
  • Wybór technologii dostosowanej do potrzeb
  • Dokumentacja projektu i zapytania ofertowe
  • Prototypy oraz specyfikacja strony internetowej
  • Logotyp i slogan a znaki towarowe
  • Ochrona konkurencji i prawo autorskie
  • Regulamin strony internetowej i umowy zwiÄ…zane z Internetem
  • Polityka prywatnoÅ›ci i ochrona danych osobowych
  • WstÄ™p do zarzÄ…dzania wykonaniem projektu

Profesjonalne podejście do projektu internetowego to podstawa sukcesu w sieci!

Dodaj do koszyka Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja

Spis treści

Dodaj do koszyka Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.