reklama - zainteresowany?

Firma w Internecie. Poradnik subiektywny - Onepress

Firma w Internecie. Poradnik subiektywny
Autor: Tomasz Hipsz
ISBN: 978-83-246-6476-4
okładka: miękka
Data wydania: 2012-05-25
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Firma w Internecie. Poradnik subiektywny

Tagi: E-biznes | Start-up

Internetowy ocean korzyÅ›ci i… morze zagrożeÅ„

Pod koniec XX wieku wielu przedsiÄ™biorców poczuÅ‚o zawrót gÅ‚owy na myÅ›l o możliwoÅ›ciach internetu. WydawaÅ‚o siÄ™, że każda firma z wÅ‚asnÄ… stronÄ… (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiÄ™kszy swojÄ… wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. PanowaÅ‚o zbiorowe przeÅ›wiadczenie, że pieniÄ…dze czekajÄ… na każdego e-Å›miaÅ‚ka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazÅ‚y siÄ™ na koncie. DziÅ› e-rynek ustabilizowaÅ‚ siÄ™ - na pierwszy rzut oka wiÄ™kszość biznesów w sposób Å›wiadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. ZupeÅ‚nie co innego widać jednak, gdy problem weźmie siÄ™ pod lupÄ™. Okazuje siÄ™, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z wÅ‚asnego potencjaÅ‚u, który mogÄ… rozwinąć dziÄ™ki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych.

Duże firmy radzÄ… sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwoÅ›ci. WynajmujÄ… w tym celu zewnÄ™trznych specjalistów. Mali i Å›redni przedsiÄ™biorcy majÄ… gorzej - muszÄ… sobie radzić sami, a każda pomyÅ‚ka może ich kosztować utratÄ™ sterownoÅ›ci… czyli pÅ‚ynnoÅ›ci wÅ‚asnej firmy! WÅ‚aÅ›nie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowiÅ‚ napisać tÄ™ książkÄ™. Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, czÄ™sto znacznie wiÄ™kszymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagÄ™ na zagrożenia wynikajÄ…ce z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogÄ… wiÄ…zać siÄ™ z korzystaniem z sieci.

  • Strona internetowa do analizy - dlaczego nie dziaÅ‚a i jak to zmienić?
  • Z biznesu w e-biznes — jakie szanse i zagrożenia wiążą siÄ™ z handlem w sieci?
  • Kiedy warto powierzyć sprawÄ™ specjalistom?
  • Jakie sÄ… wady i zalety wspóÅ‚pracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi?
  • Czym różni siÄ™ marketing w internecie od tradycyjnych form promocji

Tomasz Hipsz - firmÄ™ Å›wiadczÄ…cÄ… usÅ‚ugi zwiÄ…zane z internetem zaÅ‚ożyÅ‚ w roku 1996, jeszcze podczas studiów na Politechnice Warszawskiej. StworzyÅ‚ jeden z pierwszych polskich sklepów internetowych i kierowaÅ‚ nim. RozwijaÅ‚ siÄ™ wraz z rozwojem zasiÄ™gu sieci - w ciÄ…gu lat, które upÅ‚ynęły od uruchomienia jego wÅ‚asnej firmy, pomagaÅ‚ budować strony internetowe i reklamować siÄ™ online 350 firmom, zarówno polskim, jak i miÄ™dzynarodowym.

Dodaj do koszyka Firma w Internecie. Poradnik subiektywny

Spis treści

Dodaj do koszyka Firma w Internecie. Poradnik subiektywny

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.