Firma w Internecie. Poradnik subiektywny - Onepress
ISBN: 978-83-246-5163-4
stron: 168, Format: ebook
Data wydania: 2012-06-12
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 21,45 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 45% (-17,55 zł)
Internetowy ocean korzyÅ›ci i… morze zagrożeÅ„
Pod koniec XX wieku wielu przedsiÄ™biorców poczuÅ‚o zawrót gÅ‚owy na myÅ›l o możliwoÅ›ciach internetu. WydawaÅ‚o siÄ™, że każda firma z wÅ‚asnÄ… stronÄ… (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiÄ™kszy swojÄ… wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. PanowaÅ‚o zbiorowe przeÅ›wiadczenie, że pieniÄ…dze czekajÄ… na każdego e-Å›miaÅ‚ka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazÅ‚y siÄ™ na koncie. DziÅ› e-rynek ustabilizowaÅ‚ siÄ™ - na pierwszy rzut oka wiÄ™kszość biznesów w sposób Å›wiadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. ZupeÅ‚nie co innego widać jednak, gdy problem weźmie siÄ™ pod lupÄ™. Okazuje siÄ™, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z wÅ‚asnego potencjaÅ‚u, który mogÄ… rozwinąć dziÄ™ki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych.
Duże firmy radzÄ… sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwoÅ›ci. WynajmujÄ… w tym celu zewnÄ™trznych specjalistów. Mali i Å›redni przedsiÄ™biorcy majÄ… gorzej - muszÄ… sobie radzić sami, a każda pomyÅ‚ka może ich kosztować utratÄ™ sterownoÅ›ci… czyli pÅ‚ynnoÅ›ci wÅ‚asnej firmy! WÅ‚aÅ›nie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowiÅ‚ napisać tÄ™ książkÄ™. Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, czÄ™sto znacznie wiÄ™kszymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagÄ™ na zagrożenia wynikajÄ…ce z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogÄ… wiÄ…zać siÄ™ z korzystaniem z sieci.
- Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić?
- Z biznesu w e-biznes — jakie szanse i zagrożenia wiążą siÄ™ z handlem w sieci?
- Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom?
- Jakie sÄ… wady i zalety wspóÅ‚pracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi?
- Czym różni siÄ™ marketing w internecie od tradycyjnych form promocji
Tomasz Hipsz - firmÄ™ Å›wiadczÄ…cÄ… usÅ‚ugi zwiÄ…zane z internetem zaÅ‚ożyÅ‚ w roku 1996, jeszcze podczas studiów na Politechnice Warszawskiej. StworzyÅ‚ jeden z pierwszych polskich sklepów internetowych i kierowaÅ‚ nim. RozwijaÅ‚ siÄ™ wraz z rozwojem zasiÄ™gu sieci - w ciÄ…gu lat, które upÅ‚ynęły od uruchomienia jego wÅ‚asnej firmy, pomagaÅ‚ budować strony internetowe i reklamować siÄ™ online 350 firmom, zarówno polskim, jak i miÄ™dzynarodowym.
Osoby które kupowały "Firma w Internecie. Poradnik subiektywny", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)