Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym - Onepress

Tłumaczenie: Welsyng Cezary
ISBN: 978-8-3264-3175-3
stron: 256, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 42,00 zł (poprzednio: 48,84 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,84 zł)
Web 2.0 - interaktywne i mobilne oblicze internetu - zmienia świat, stwarzając nowe zjawiska społeczne, wywołując demokratyczne rewolucje, budując i niszcząc fortuny.
- Czy Twoja firma jest przygotowana, aby w pełni korzystać z Web 2.0?
- Czy jest otwarta na nowe trendy zarządzania, oparte na współpracy, innowacyjności i elastyczności?
Z tej książki dowiesz się, w jaki sposób wykorzystać media społeczne, narzędzia intranetowe, wiki i blogi do rozwoju komunikacji firmy i budowania trwałej przewagi konkurencyjnej. Autor niniejszej książki pracuje na prestiżowej uczelni technicznej Massachusetts Institute of Technology (MIT), gdzie zajmuje się badaniem wpływu technologii informacyjnych na świat biznesu. Znalazł się na liście 100 najbardziej wpływowych osób w sektorze IT, publikowanej przez wydawnictwo Ziff-Davis, oraz wśród 50 najbardziej wpływowych osób w branży IT, wybranych przez magazyn "Baseline".
Osoby które kupowały "Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)