reklama - zainteresowany?

Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym - Onepress

Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym
Autor: McAfee Andrew
Tłumaczenie: Welsyng Cezary
ISBN: 978-8-3264-3175-3
stron: 256, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,00 zł (poprzednio: 48,84 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,84 zł)

Dodaj do koszyka Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym

Tagi: Marketing | Social Media

Web 2.0 - interaktywne i mobilne oblicze internetu - zmienia świat, stwarzając nowe zjawiska społeczne, wywołując demokratyczne rewolucje, budując i niszcząc fortuny.

  • Czy Twoja firma jest przygotowana, aby w pełni korzystać z Web 2.0?
  • Czy jest otwarta na nowe trendy zarządzania, oparte na współpracy, innowacyjności i elastyczności?

Z tej książki dowiesz się, w jaki sposób wykorzystać media społeczne, narzędzia intranetowe, wiki i blogi do rozwoju komunikacji firmy i budowania trwałej przewagi konkurencyjnej. Autor niniejszej książki pracuje na prestiżowej uczelni technicznej Massachusetts Institute of Technology (MIT), gdzie zajmuje się badaniem wpływu technologii informacyjnych na świat biznesu. Znalazł się na liście 100 najbardziej wpływowych osób w sektorze IT, publikowanej przez wydawnictwo Ziff-Davis, oraz wśród 50 najbardziej wpływowych osób w branży IT, wybranych przez magazyn "Baseline".

Dodaj do koszyka Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym

 

Osoby które kupowały "Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.