reklama - zainteresowany?

Finansowanie inwestycji w teorii i praktyce - Onepress

Finansowanie inwestycji w teorii i praktyce
Autor: Michalak Aneta
ISBN: 978-8-3011-5126-3
stron: 216, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,45 zł (poprzednio: 58,87 zł)
Oszczędzasz: 16% (-9,42 zł)

Dodaj do koszyka Finansowanie inwestycji w teorii i praktyce

Tagi: Finanse | ZarzÄ…dzanie

PodrÄ™cznik akademicki, w którym problematyka finansowania inwestycji zostaÅ‚a przedstawiona w sposób kompleksowy, z uwzglÄ™dnieniem różnych źródeÅ‚ finansowania. Autorka systematycznie omawia elementy zÅ‚ożonego procesu finansowania inwestycji:

  • definiuje i klasyfikuje inwestycje;
  • przedstawia kolejne fazy procesu inwestycyjnego;
  • wskazuje wszystkie cechy,
  • które uzasadniajÄ… potrzebÄ™ dywersyfikacji źródeÅ‚ finansowania;
  • podejmuje problem doboru źródeÅ‚ finansowania z uwzglÄ™dnieniem takich przesÅ‚anek, jak ryzyko finansowania, koszt kapitaÅ‚u i efektywność inwestycji;
  • opisuje modele finansowania inwestycji.

CaÅ‚ość problematyki udokumentowano przykÅ‚adami empirycznymi. Finansowanie inwestycji w teorii i praktyce można uznać za podrÄ™cznik interdyscyplinarny, majÄ…cy zastosowanie w dziedzinie finansów, ekonomii, naukach o organizacji i zarzÄ…dzaniu, ekonomice procesów inwestycyjnych itp.

Dodaj do koszyka Finansowanie inwestycji w teorii i praktyce

 

Osoby które kupowały "Finansowanie inwestycji w teorii i praktyce", wybierały także:

  • Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone
  • PieniÄ…dze pÅ‚ynÄ… z duszy. Odzyskaj swoje wewnÄ™trzne bogactwo
  • Zarabiaj na nieruchomoÅ›ciach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie
  • Blockchain i kryptowaluty. Kurs video. Zdecentralizowane finanse od podstaw
  • B

Dodaj do koszyka Finansowanie inwestycji w teorii i praktyce

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Finansowanie inwestycji w teorii i praktyce

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.