reklama - zainteresowany?

Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego - Onepress

Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Autor: Mullin Roddy, Williams Alison
Tłumaczenie: Wacowska Kaja
ISBN: 978-8-3264-3124-1
stron: 324, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,00 zł (poprzednio: 48,84 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,84 zł)

Dodaj do koszyka Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego

Tagi: Marketing

Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym.

Autorzy opisują, na czym polega marketing terenowy oraz jak i kiedy można go stosować. Omawiają także szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient, oraz sposoby ich wykorzystania.

Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.

Dodaj do koszyka Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego

 

Osoby które kupowały "Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego

Spis treści

Dodaj do koszyka Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.