reklama - zainteresowany?

Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2 - Onepress



MIEJSCE 19 na liście TOP 20
Autor: Joanna Wrycza-Bekier
ISBN: 978-83-283-6952-8
stron: 240, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2021-01-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 31,85 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 35% (-17,15 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: E-biznes | Kompetencje osobiste | Marketing | Rozwój osobisty

Krótko, zwięźle i (przede wszystkim) na temat

Zagłębiwszy się w otchłań internetu, można by dojść do wniosku, że sztuka pisania powoli zanika. Coraz więcej obrazów, coraz mniej słów, a te, które się tam znajdują... cóż, niekoniecznie są pisane pięknie, do rytmu i zgodnie z regułami gramatyki.

Obraz jest ważny, bo przemawia bezpośrednio do ludzkiego mózgu, nawet bez użycia wyobraźni. Jednak to tekst, dobrze skonstruowany, nadal pozostaje królem przekazu. Oczywiście tylko pod warunkiem, że jest dobrze przemyślany, odpowiednio zbudowany i... krótki. Dzisiejszy odbiorca mediów (zwłaszcza społecznościowych) nie jest gotowy na przyswajanie dłuższych treści. Za to świetne hasło reklamowe, ciekawy tytuł artykułu, celną ripostę w dyskusji na czacie chętnie przyjmie. Przyjmie, zapamięta i przekaże dalej.

Od czasu pierwszego wydania tej książki urządzenia mobilne jeszcze bardziej się upowszechniły. Na małych ekranach sprawdzą się mikrotreści, czyli krótkie teksty zilustrowane obrazkiem czy wideo. Nie wymagają dłuższej koncentracji i są zrozumiałe w oderwaniu od kontekstu. Gdy rozmiary ekranu maleją, a oczekiwania czytelnika rosną, liczy się każde słowo. Zapnij pasy i ruszamy w podróż drogą szybkiego ruchu!

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka

Spis treści

Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2 -- spis treści


Wstęp 5

Krótko, czyli na temat 7

Krótko, czyli przyciągająco 11

Krótko, czyli prosto 17

Warsztat 1. Uprość i skróć 25

Obrazowe rzeczowniki 29

Dynamiczne czasowniki 35

Inspirujące przymiotniki 39

Wyraziste zdania 43

Warsztat 2. Frazy kluczowe 55

Krótka opowieść 63

Słowne czarodziejstwo 77

Życiodajna moc 91

Zmysłowe słowa 97

Warsztat 3. Znaczniki SEO 105

Sens wyolbrzymiania 111

Mistrzyni zwięzłości 121

Tajemnica harmonii 127

Siła kontrastu 131

Warsztat 4. Tytuł poradnikowy 137

Gra słów 147

Sztuka pomijania 153

Kto rymuje, ten przekonuje 157

Warsztat 5. Podpis pod obrazkiem 161

Przedsionek tekstu 165

Pętla i luka 173

Bogactwo pytań 185

Zalety cytowania 195

Warsztat 6. Wezwanie do działania 201

Ty i ja 205

Dowody liczbowe 213

Trzy, dwa, jeden... 219

Warsztat 7. Krótkie bio 227

Zakończenie 231

Bibliografia 233

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2021 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.