reklama - zainteresowany?

Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2 - Onepress

Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2
ebook
Autor: Joanna Wrycza-Bekier
ISBN: 978-83-283-7821-6
stron: 240, Format: ebook
Data wydania: 2021-01-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 26,95 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 45% (-22,05 zł)

Dodaj do koszyka Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2

Tagi: E-biznes | Kompetencje osobiste | Marketing | Rozwój osobisty

Krótko, zwięźle i (przede wszystkim) na temat

Zagłębiwszy się w otchłań internetu, można by dojść do wniosku, że sztuka pisania powoli zanika. Coraz więcej obrazów, coraz mniej słów, a te, które się tam znajdują... cóż, niekoniecznie są pisane pięknie, do rytmu i zgodnie z regułami gramatyki.

Obraz jest ważny, bo przemawia bezpośrednio do ludzkiego mózgu, nawet bez użycia wyobraźni. Jednak to tekst, dobrze skonstruowany, nadal pozostaje królem przekazu. Oczywiście tylko pod warunkiem, że jest dobrze przemyślany, odpowiednio zbudowany i... krótki. Dzisiejszy odbiorca mediów (zwłaszcza społecznościowych) nie jest gotowy na przyswajanie dłuższych treści. Za to świetne hasło reklamowe, ciekawy tytuł artykułu, celną ripostę w dyskusji na czacie chętnie przyjmie. Przyjmie, zapamięta i przekaże dalej.

Od czasu pierwszego wydania tej książki urządzenia mobilne jeszcze bardziej się upowszechniły. Na małych ekranach sprawdzą się mikrotreści, czyli krótkie teksty zilustrowane obrazkiem czy wideo. Nie wymagają dłuższej koncentracji i są zrozumiałe w oderwaniu od kontekstu. Gdy rozmiary ekranu maleją, a oczekiwania czytelnika rosną, liczy się każde słowo. Zapnij pasy i ruszamy w podróż drogą szybkiego ruchu!

Dodaj do koszyka Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2

 

Osoby które kupowały "Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach

Dodaj do koszyka Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2

Spis treści

Dodaj do koszyka Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.