reklama - zainteresowany?

Encyklopedyczne podstawy marketingu - Onepress

Encyklopedyczne podstawy marketingu
ebook
Autor: Tadeusz Wojciechowski
ISBN: 978-8-3748-8041-1
stron: 334, Format: ebook
Data wydania: 2015-12-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,20 zł (poprzednio: 58,27 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,07 zł)

Dodaj do koszyka Encyklopedyczne podstawy marketingu

Tagi: Marketing

W licznych dyskusjach ze studentami zwÅ‚aszcza studiów niestacjonarnych odniosÅ‚em wrażenie, że odczuwajÄ… oni brak pozycji, której nie muszÄ… studiować od poczÄ…tku do koÅ„ca, w której wzglÄ™dnie szybko znaleźć mogÄ… wyjaÅ›nienie konkretnego tematu i informacje o źródÅ‚ach umożliwiajÄ…cych ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na gnÄ™biÄ…ce ich pytanie. PracujÄ…cy już studenci majÄ… bowiem najczęściej wÅ‚asne obserwacje i doÅ›wiadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukujÄ… wiÄ™c wyjaÅ›nieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych ich zasoby wiedzy, dotyczÄ…cych tych zagadnieÅ„, pojęć czy instrumentów, które nie sÄ… im znane, lub co do których majÄ… wÄ…tpliwoÅ›ci.

Ta książka ma właśnie odpowiedzieć na ich zapotrzebowanie, a wybrane przeze mnie bloki tematyczne odpowiadają podstawom wiedzy marketingowej i mam nadzieję ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.

Dodaj do koszyka Encyklopedyczne podstawy marketingu

 

Osoby które kupowały "Encyklopedyczne podstawy marketingu", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Encyklopedyczne podstawy marketingu

Spis treści

Dodaj do koszyka Encyklopedyczne podstawy marketingu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.