Encyklopedyczne podstawy marketingu - Onepress
ISBN: 978-8-3748-8041-1
stron: 334, Format: ebook
Data wydania: 2015-12-14
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 47,20 zł (poprzednio: 58,27 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,07 zł)
W licznych dyskusjach ze studentami zwÅ‚aszcza studiów niestacjonarnych odniosÅ‚em wrażenie, że odczuwajÄ… oni brak pozycji, której nie muszÄ… studiować od poczÄ…tku do koÅ„ca, w której wzglÄ™dnie szybko znaleźć mogÄ… wyjaÅ›nienie konkretnego tematu i informacje o źródÅ‚ach umożliwiajÄ…cych ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na gnÄ™biÄ…ce ich pytanie. PracujÄ…cy już studenci majÄ… bowiem najczęściej wÅ‚asne obserwacje i doÅ›wiadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukujÄ… wiÄ™c wyjaÅ›nieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych ich zasoby wiedzy, dotyczÄ…cych tych zagadnieÅ„, pojęć czy instrumentów, które nie sÄ… im znane, lub co do których majÄ… wÄ…tpliwoÅ›ci.
Ta książka ma właśnie odpowiedzieć na ich zapotrzebowanie, a wybrane przeze mnie bloki tematyczne odpowiadają podstawom wiedzy marketingowej i mam nadzieję ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.
Osoby które kupowały "Encyklopedyczne podstawy marketingu", wybierały także:
- W komunikacyjnej przestrzeni nazw własnych i pospolitych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi 57,50 zł, (6,90 zł -88%)
- Cykle 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. Między misją a polityką 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Język w prasie. Antologia 49,29 zł, (6,90 zł -86%)
- Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji 40,59 zł, (6,90 zł -83%)