Encyklopedyczne podstawy marketingu - Onepress
ISBN: 978-8-3748-8041-1
stron: 334, Format: ebook
Data wydania: 2015-12-14
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 47,20 zł (poprzednio: 58,27 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,07 zł)
W licznych dyskusjach ze studentami zwÅ‚aszcza studiów niestacjonarnych odniosÅ‚em wrażenie, że odczuwajÄ… oni brak pozycji, której nie muszÄ… studiować od poczÄ…tku do koÅ„ca, w której wzglÄ™dnie szybko znaleźć mogÄ… wyjaÅ›nienie konkretnego tematu i informacje o źródÅ‚ach umożliwiajÄ…cych ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na gnÄ™biÄ…ce ich pytanie. PracujÄ…cy już studenci majÄ… bowiem najczęściej wÅ‚asne obserwacje i doÅ›wiadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukujÄ… wiÄ™c wyjaÅ›nieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych ich zasoby wiedzy, dotyczÄ…cych tych zagadnieÅ„, pojęć czy instrumentów, które nie sÄ… im znane, lub co do których majÄ… wÄ…tpliwoÅ›ci.
Ta książka ma właśnie odpowiedzieć na ich zapotrzebowanie, a wybrane przeze mnie bloki tematyczne odpowiadają podstawom wiedzy marketingowej i mam nadzieję ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.
Osoby które kupowały "Encyklopedyczne podstawy marketingu", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)