Encyklopedyczne podstawy marketingu - Onepress

ISBN: 978-8-3748-8141-8
stron: 334, okładka: miękka
Data wydania: 2009-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 44,82 zł (poprzednio: 63,13 zł)
Oszczędzasz: 29% (-18,31 zł)
W licznych dyskusjach ze studentami - zwłaszcza studiów niestacjonarnych - odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować "od początku do końca", w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na "gnębiące" ich pytanie. Pracujący już studenci mają bowiem najczęściej własne obserwacje i doświadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukują więc wyjaśnień uzupełniających ich zasoby wiedzy, dotyczących tych zagadnień, pojęć czy instrumentów, które nie są im znane, lub co do których mają wątpliwości.
Osoby które kupowały "Encyklopedyczne podstawy marketingu", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)