reklama - zainteresowany?

Encyklopedyczne podstawy marketingu - Onepress

Encyklopedyczne podstawy marketingu
Autor: Wojciechowski Tadeusz
ISBN: 978-8-3748-8141-8
stron: 334, okładka: miękka
Data wydania: 2009-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 44,82 zł (poprzednio: 63,13 zł)
Oszczędzasz: 29% (-18,31 zł)

Dodaj do koszyka Encyklopedyczne podstawy marketingu

Tagi: Marketing

W licznych dyskusjach ze studentami - zwłaszcza studiów niestacjonarnych - odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować "od początku do końca", w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na "gnębiące" ich pytanie. Pracujący już studenci mają bowiem najczęściej własne obserwacje i doświadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukują więc wyjaśnień uzupełniających ich zasoby wiedzy, dotyczących tych zagadnień, pojęć czy instrumentów, które nie są im znane, lub co do których mają wątpliwości.

Dodaj do koszyka Encyklopedyczne podstawy marketingu

 

Osoby które kupowały "Encyklopedyczne podstawy marketingu", wybierały także:

  • Prawa ludzkiej natury
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Stw

Dodaj do koszyka Encyklopedyczne podstawy marketingu

Spis treści

Dodaj do koszyka Encyklopedyczne podstawy marketingu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.