reklama - zainteresowany?

Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review - Onepress

Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Autor: Harvard Business Review
Tytuł oryginału: Empathy. HBR Emotional Intelligence Series
Tłumaczenie: Joanna Sugiero
ISBN: 978-83-283-4125-8
stron: 136, Format: 122x194, okładka: miękka
Data wydania: 2018-03-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 11,90 zł (poprzednio: 39,67 zł)
Oszczędzasz: 70% (-27,77 zł)

Dodaj do koszyka Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Tagi: Coaching | Kompetencje osobiste

Spójrz na problem oczami innych ludzi!

Empatia oznacza zdolność odczuwania stanów psychicznych innych osób. Jest to również umiejętność spojrzenia na rzeczywistość z ich perspektywy. Empatia nie świadczy o słabości czy szczególnej wrażliwości, wynika raczej ze społecznego charakteru naszego gatunku. Co więcej, wysoki jej poziom okazuje się atutem menedżera, ponieważ ułatwia kierowanie ludźmi, pozwala też na skuteczniejszą współpracę z klientami. Niemniej zbyt silne współodczuwanie jest niszczące dla psychiki człowieka. Innymi słowy, warto być empatycznym, doskonalić w sobie tę cechę, ale i kontrolować ją.

Autorami artykułów prezentowanych w tej książce są między innymi Daniel Goleman, Annie McKee, Adam Waytz i Emma Seppala — autorytety w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przedstawiają oni kilka ciekawych aspektów empatii. Współodczuwanie zostało tu potraktowane jako jedna z ważniejszych cech człowieka kształtujących rzeczywistość biznesową: styl kierowania, prowadzenia spotkań, a nawet projektowania produktów i ich sprzedaży. Przekonasz się, że empatii można się nauczyć, można też ją kształtować, a umiejętności te przydadzą się nie tylko w pracy, ale również w prywatnych relacjach.

  • Rozumienie empatii
  • Empatia w pracy lidera
  • Władza a empatia
  • Empatia w projektowaniu produktów
  • Problem zbyt silnej empatii

Trzymasz w ręku wybór najciekawszych artykułów opublikowanych oryginalnie w „Harward Business Review” —prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Ten magazyn jest uważany za jeden z najbardziej opiniotwórczych w takich dziedzinach jak rozwój przedsiębiorstw, zarządzanie, ekonomia. W zbiorze znajdziesz garść inspirujących wiadomości o empatii, które ułatwią Ci budowanie swojej osobowości jako dobrego szefa, a także jako człowieka żyjącego wśród innych ludzi.

Empatia. Dzięki niej zrozumiesz, czym kierują się inni!

Dodaj do koszyka Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

 

Osoby które kupowały "Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review", wybierały także:

Dodaj do koszyka Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Spis treści

Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review -- spis treści

  • Spis treści
  • 1 Czym jest empatia?
    • Triada empatii
  • 2 Dlaczego współczucie jest lepszą taktyką menedżerską niż bezwzględność?
  • 3 Co tak naprawdę robią wspaniali słuchacze?
  • 4 Empatia jest kluczem do przeprowadzenia doskonałego zebrania
  • 5 Trudniej jest okazywać empatię innym, jeśli przeżyłeś to, co oni
  • 6 Im większą masz władzę, tym mniejsze masz pokłady empatii
  • 7 Proces empatycznego projektowania produktów
  • 8 Jak Facebook wykorzystuje empatię do zabezpieczania danych użytkowników?
  • 9 Granice empatii
    • Problem 1. Jest wyczerpująca
    • Problem 2. Wygrywa tylko jedna strona
    • Problem 3. Może zagrażać etyce
    • Jak stłumić zbyt silną empatię?
      • Podzielenie pracy
      • Nie utożsamiaj jej z poświęceniem
      • Dawaj ludziom wolne
  • 10 Czego Dalajlama nauczył Daniela Golemana na temat inteligencji emocjonalnej?
  • Notki końcowe

Dodaj do koszyka Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2021 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.