reklama - zainteresowany?

Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność - Onepress

Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność
ebook
Autor: Ewelina Koch
ISBN: 978-8-3756-1695-8
stron: 180, Format: ebook
Data wydania: 2017-04-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 23,92 zł (poprzednio: 29,53 zł)
Oszczędzasz: 19% (-5,61 zł)

Dodaj do koszyka Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność

Tagi: E-biznes | Mała firma | Marketing

"To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiajÄ…cej najnowsze trendy oraz metody dziaÅ‚ania firm w internecie. Te nieduże i peÅ‚ne konkretnej wiedzy publikacje majÄ… charakter pisanych na gorÄ…co raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami sÄ… mÅ‚odzi profesjonaliÅ›ci, przedstawi-ciele generacji okreÅ›lanej jako digital native, dzielÄ…cy siÄ™ swoimi praktycznymi doÅ›wiadczeniami.
Ewelina Koch z online marketingiem i rynkiem nowych tech-nologii jest zwiÄ…zana od 2007 r. SwojÄ… przygodÄ™ z email marketingiem rozpoczęła od współpracy z SARE – jednym z wiodÄ…cych dostawców oprogramowania do komunikacji newsletterowej. Zdobyte doÅ›wiadczenie przeÅ‚ożyÅ‚a na budowÄ™ i rozwój email marketingu dla sektora MSP, w ramach Grupy KapitaÅ‚owej K2 In-ternet. Obecnie realizuje siÄ™ w obszarze sprzedaży nowych technologii, współpracujÄ…c z najwiÄ™kszymi klientami biznesowymi T-Mobile."

Dodaj do koszyka Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność

 

Osoby które kupowały "Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność

Spis treści

Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność eBook -- spis treści

"Wstęp
Rozdział 1. Podstawy: rynek e-mail marketingu i prawo
E-mail marketing w liczbach
Aspekty prawne
Czym jest dana osobowa?
Czym jest przetwarzanie danych osobowych?
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych
Przetwarzanie danych w celach marketingowych przez podmioty trzecie
Typy pozyskania zgody marketingowej – single i double opt-in
Spam vs e-mail marketing
Rozdział 2. Od czego zacząć?
Dopełnienie formalności w GIODO
Rejestracja zbioru danych
Powołanie ABI
Budowa bazy subskrybentów
Gdy masz wÅ‚asnÄ… bazÄ™ odbiorców z aktualnymi zgodami handlowymi
Gdy masz bazÄ™ danych nieaktualizowanÄ… od kilku lat
Gdy posiadasz bazÄ™ bez aktywnych zgód handlowych
Gdy nie posiadasz bazy subskrybentów, ale masz bazÄ™ klientów
Gdy nie posiadasz żadnej bazy potencjalnych odbiorców
Lista Robinsonów
Wybór profesjonalnego narzÄ™dzia
Kryterium pierwsze: intuicyjność obsługi i przyjazny interfejs
Kryterium drugie: raporty i statystyki
Kryterium trzecie: dostarczalność, whitelisting, blacklisting i inboxowanie
Kryterium czwarte: mechanizmy weryfikacyjne i antyspamowe
Kryterium piąte: darmowe zasoby i zaawansowane funkcjonalności
Rozdział 3. Pierwsze kroki w systemie
Rozplanowanie wysyłek w czasie
Określenie nadawcy
Przygotowanie autoresponderów
Prośba o potwierdzenie subskrypcji
Podziękowanie za zapis na newsletter
Potwierdzenie rezygnacji z subskrypcji
Struktura i import bazy odbiorców
Rozdział 4. Jak przygotować kampanię?
KROK 1: Wybór kreatora wiadomoÅ›ci
KROK 2: Określenie tematu i nadawcy wiadomości
KROK 3: Wybór szablonu
KROK 4: Tworzenie wiadomości
Stopka podglądu wiadomości
Stopka informacyjna
Stopka wypisu
Wersja tekstowa
Elementy HTML m.in. grafiki, wideo, GIF-y…
KROK 5: Personalizacja i indywidualizacja wiadomości
Personalizacja tekstu
Zróżnicowanie elementów graficznych
KROK 6: Testowanie wiadomości przed wysyłką
Spam test
Test podglądu wyświetlania wiadomości (ang. preview test)
Testowa wysyłka wiadomości
PodglÄ…d wersji mobilnej
Podgląd poprawności personalizacji
Test A/B (ang. split test)
KROK 7: Wybór odbiorców
KROK 8: Wysyłka wiadomości
Rozdział 5. Jak mierzyć efekty
Podstawowe miary efektywności
Wskaźnik wysłanych wiadomości
Wskaźnik dostarczonych wiadomości
Wskaźnik odbić
Wskaźnik otwarć (OR)
Wskaźnik kliknięć (CTR)
Wskaźnik CTOR
Wskaźnik wypisów z bazy (UR)
Wskaźnik UTOR
Wskaźnik zgłoszeń spamu
Dodatkowe statystyki
Geolokalizacja
Domeny
Aplikacje webowe, mobilne i desktopowe
Ocena skuteczności kampanii w praktyce
Rozdział 6. Co dalej, czyli inspiracje działań prostych i zaawansowanych
Studium przypadku GetResponse dla Diverse: Jak kody rabatowe zwiększyły 10-krotnie liczbę subskrypcji do newslettera
Studium przypadku GetResponse dla Hairstore.pl: Optymalizacja mailingów − wzrost zamówieÅ„ o 31,96% w sklepie internetowym
Studium przypadku FreshMail dla Diamonds Factory: Komunikacja 1:1 w e-mail marketingu
Studium przypadku FreshMail dla TUI: Promocja oferty letniej przy pomocy kontentu dynamicznego
Studium przypadku FreshMail dla PerhapsMe: Segmentacja bazy na podstawie analizy RFM
Studium przypadku SARE dla Endo: 44,5% przyrost bazy dzięki konkursowi Urodzinowe rabaty
Studium przypadku SARE dla L’Occitane: Kampania urodzinowa E-mail + SMS
Studium przypadku SARE dla Nespresso: Badanie opinii klientów za pomocÄ… ankiety online
SÅ‚owniczek "

 

Dodaj do koszyka Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.