reklama - zainteresowany?

Ekonomia wdzięczności - Onepress

Ekonomia wdzięczności
ebook
Autor: Gary Vaynerchuk
TÅ‚umaczenie: Leszek Sielicki
ISBN: 978-83-951844-1-3
stron: 289, Format: ebook
Data wydania: 2018-08-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 45,00 zł

Dodaj do koszyka Ekonomia wdzięczności

Tagi: Marketing | Social Media | Start-up

"Ekonomia WdziÄ™cznoÅ›ci" - wszytko siÄ™ zmienia poza naturÄ… ludzkÄ…. 

 

Książka "Ekonomia WdziÄ™cznoÅ›ci" pokazuje i uczy, jak maÅ‚e rzeczy i troska o ludzi (wszystkich, nie tylko klientów) może wnieść twój biznes na wyższy poziom.

 

 

 

Gary Vaynerchuk na licznych przykÅ‚adach ze swojego biznesu pokazuje ekonomiÄ™ wdziÄ™cznoÅ›ci, czyli zasadÄ™ wzajemnoÅ›ci w biznesie. Pomimo tego, że książka powstaÅ‚a już kilka lat temu, to szczególnie teraz - w czasie rozkwitu biznesów internetowych oraz coraz intensywniejszego używania mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych w marketingu, sprzedaży i komunikacji - bardzo istotne jest docenienie jej przekazu i wdrożenie w go do wÅ‚asnego dziaÅ‚ania.

 

Dlatego dzięki "Ekonomii Wdzięczności" dowiesz się jak:

  • dawać, żeby zyskać i odnieść finansowy sukces
  • kluczowa dla twojego biznesu jest troska o klientów i pracowników – tych w rzeczywistoÅ›ci i tych w internecie
  • prowadzić firmÄ™ globalnie, ale budować relacje lokalnie i jak dziÄ™ki temu z maÅ‚ej firmy stworzyć imperium
  • wykorzystać nowe technologie i tradycyjne media, aby nie tylko promować markÄ™, ale rozmawiać, sÅ‚uchać, dbać o innych i zarabiać na tym
  • opÅ‚acić siÄ™ może najmniejsza interakcja ze strony kupujÄ…cych
  • wspóÅ‚tworzyć z klientami firmÄ™, zbudować z nimi poczucie wspólnoty, uszczęśliwiać ich i nie zgubić przy tym wÅ‚asnej marki
  • przestać siÄ™ bać zmian, być we wÅ‚aÅ›ciwym miejscu i o wÅ‚aÅ›ciwym czasie, i…wyprzedzić konkurencjÄ™.

 

Wielu przedsiÄ™biorców nadal zbyt czÄ™sto zapomina, że klient potrzebuje czasu, aby poznać nas i nasz produkt, zrozumieć jego dziaÅ‚anie, zaufać nam i naszym usÅ‚ugom, a szczególnie poczuć, że wÅ‚aÅ›nie ten produkt rozwiąże jego problem. Dlatego Gary Vaynerchuk niejednokrotnie używa w swoich wystÄ…pieniach hasÅ‚a: „Daj, daj, daj, poproÅ›”, aby wytÅ‚umaczyć, jak dziaÅ‚a ekonomia wdziÄ™cznoÅ›ci.

 

 

 

W "Ekonomii WdziÄ™cznoÅ›ci" poznasz również autentyczne przykÅ‚ady zastosowania ekonomii wdziÄ™cznoÅ›ci w praktyce m.in:

  • firma Avaya produkujÄ…ca telefony stacjonarne i routery, która zarobiÅ‚a ćwierć miliona dolarów, szybko odpowiadajÄ…c na jeden krótki tweet
  • amerykaÅ„ska firma AJ Bombers, która nie tylko produkuje oraz sprzedaje  hamburgery, ale pozwala klientom stanąć za ladÄ…, rozdaje za darmo i w ciÄ…gu 7 miesiÄ™cy podwaja swoje dochody
  • Hotele Joie de Vivre – każdy z 34 różnych hoteli dziÄ™ki zastosowaniu nieformalnej komunikacji wobec goÅ›ci i stworzeniu pokoi dopasowanych do ich osobowoÅ›ci, zyskuje ogromny rozgÅ‚os.

 

Podsumowując, zanim będziesz chciał coś od swojego kontrahenta, zanim przedstawisz klientowi produkt, zanim poprosisz pracownika o zostanie po godzinach, najpierw (nie raz, a kilka) zaoferuj coś od siebie, a ekonomia wdzięczności sama zacznie działać.

 

Autor Gary Vaynerchuk

 

Jeden z wiodÄ…cych ekspertów marketingowych na Å›wiecie. ZbudowaÅ‚ swojÄ… karierÄ™ dziÄ™ki podążaniu dokÅ‚adnie tam, gdzie kierowaÅ‚a siÄ™ uwaga klientów.

Zaraz po ukoÅ„czeniu szkoÅ‚y, Gary zaangażowaÅ‚ siÄ™ w rodzinny biznes z winami, który rozwinÄ…Å‚ od 4 milionów dolarów do obrotów wielkoÅ›ci 45 milionów dolarów rocznie i zrobiÅ‚ to zaledwie w 5 lat. Obecnie prowadzi VaynerMedia, jednÄ… z najbardziej rozchwytywanych agencji marketingu internetowego na Å›wiecie.
W trakcie swojej kariery, Gary stał się inwestorem, specjalizującym się w projektach związanych z internetem i mediami społecznościowymi. W jego portfolio znajdują się m.in. Snapchat, Facebook, Twitter, Uber. Jest też fundatorem funduszu VaynerRSE.

Niedawno Gary pojawiÅ‚ siÄ™ razem z takimi gwiazdami show biznesu jak Gwyneth Paltrow, Jessica Alba i Will.I.Am w programie wyprodukowanym przez firmÄ™ Apple’a „Planeta aplikacji”, w której pokazane zostanÄ… prawdziwe zmagania przedsiÄ™biorców próbujÄ…cych wdrożyć nowÄ… aplikacjÄ™.
Bycie wÅ‚aÅ›cicielem, szefem i inwestorem nie zmieniÅ‚o jego aktywnoÅ›ci w social media. Nadal jest bardzo aktywny publikujÄ…c rocznie miliony treÅ›ci edukacyjnych, inspiracyjnych i biznesowych. To sprawia, że ekonomia wdziÄ™cznoÅ›ci dziaÅ‚a bardzo mocno w jego przypadku i każdy kolejny pomysÅ‚ cieszy siÄ™ ogromnym zainteresowaniem klientów i potencjalnych partnerów biznesowych. Jest autorem książek takich jak: Zapytaj Garyego, W Market(r)ingu, Ekonomii WdziÄ™cznoÅ›ci oraz najnowszej książki Przebij SiÄ™!.

 

"Ekonomia Wdzięczności" opinie o książce


Przeczytasz tÄ™ książkÄ™ i zapewne pomyÅ›lisz: „Hej, przecież to jest takie proste i oczywiste!”, ale to, co prawdopodobnie odróżnia nas od Gary’ego Vaynerchuka, to fakt, że on żyje ekonomiÄ… wdziÄ™cznoÅ›ci… Po prostu oddycha niÄ…. Jest niÄ… przesiÄ…kniÄ™ty, a do tego wie, w jaki sposób używać jej, by generować za jej pomocÄ… wzrost swojego biznesu. Tego wÅ‚aÅ›nie naucz siÄ™ z tej książki! 

- Marcin Osman, przedsiÄ™biorca, autor książek i wydawca książek Garyego: Zapytaj Garyego, Ekonomia WdziÄ™cznoÅ›ci, Przebij SiÄ™!. 


 

Dodaj do koszyka Ekonomia wdzięczności

 

Osoby które kupowały "Ekonomia wdzięczności", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Ekonomia wdzięczności

Spis treści

Dodaj do koszyka Ekonomia wdzięczności

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.