Ekonomia wdzięczności - Onepress

Tłumaczenie: Leszek Sielicki
ISBN: 978-83-951-8441-3
stron: 289, Format: ebook
Data wydania: 2018-08-28
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 45,00 zł
"Ekonomia Wdzięczności" - wszytko się zmienia poza naturą ludzką.
Książka "Ekonomia Wdzięczności" pokazuje i uczy, jak małe rzeczy i troska o ludzi (wszystkich, nie tylko klientów) może wnieść twój biznes na wyższy poziom.
Gary Vaynerchuk na licznych przykładach ze swojego biznesu pokazuje ekonomię wdzięczności, czyli zasadę wzajemności w biznesie. Pomimo tego, że książka powstała już kilka lat temu, to szczególnie teraz - w czasie rozkwitu biznesów internetowych oraz coraz intensywniejszego używania mediów społecznościowych w marketingu, sprzedaży i komunikacji - bardzo istotne jest docenienie jej przekazu i wdrożenie w go do własnego działania.
Dlatego dzięki "Ekonomii Wdzięczności" dowiesz się jak:
- dawać, żeby zyskać i odnieść finansowy sukces
- kluczowa dla twojego biznesu jest troska o klientów i pracowników – tych w rzeczywistości i tych w internecie
- prowadzić firmę globalnie, ale budować relacje lokalnie i jak dzięki temu z małej firmy stworzyć imperium
- wykorzystać nowe technologie i tradycyjne media, aby nie tylko promować markę, ale rozmawiać, słuchać, dbać o innych i zarabiać na tym
- opłacić się może najmniejsza interakcja ze strony kupujących
- współtworzyć z klientami firmę, zbudować z nimi poczucie wspólnoty, uszczęśliwiać ich i nie zgubić przy tym własnej marki
- przestać się bać zmian, być we właściwym miejscu i o właściwym czasie, i…wyprzedzić konkurencję.
Wielu przedsiębiorców nadal zbyt często zapomina, że klient potrzebuje czasu, aby poznać nas i nasz produkt, zrozumieć jego działanie, zaufać nam i naszym usługom, a szczególnie poczuć, że właśnie ten produkt rozwiąże jego problem. Dlatego Gary Vaynerchuk niejednokrotnie używa w swoich wystąpieniach hasła: „Daj, daj, daj, poproś”, aby wytłumaczyć, jak działa ekonomia wdzięczności.
W "Ekonomii Wdzięczności" poznasz również autentyczne przykłady zastosowania ekonomii wdzięczności w praktyce m.in:
- firma Avaya produkująca telefony stacjonarne i routery, która zarobiła ćwierć miliona dolarów, szybko odpowiadając na jeden krótki tweet
- amerykańska firma AJ Bombers, która nie tylko produkuje oraz sprzedaje hamburgery, ale pozwala klientom stanąć za ladą, rozdaje za darmo i w ciągu 7 miesięcy podwaja swoje dochody
- Hotele Joie de Vivre – każdy z 34 różnych hoteli dzięki zastosowaniu nieformalnej komunikacji wobec gości i stworzeniu pokoi dopasowanych do ich osobowości, zyskuje ogromny rozgłos.
Podsumowując, zanim będziesz chciał coś od swojego kontrahenta, zanim przedstawisz klientowi produkt, zanim poprosisz pracownika o zostanie po godzinach, najpierw (nie raz, a kilka) zaoferuj coś od siebie, a ekonomia wdzięczności sama zacznie działać.
Autor Gary Vaynerchuk
Jeden z wiodących ekspertów marketingowych na świecie. Zbudował swoją karierę dzięki podążaniu dokładnie tam, gdzie kierowała się uwaga klientów.
Zaraz po ukończeniu szkoły, Gary zaangażował się w rodzinny biznes z winami, który rozwinął od 4 milionów dolarów do obrotów wielkości 45 milionów dolarów rocznie i zrobił to zaledwie w 5 lat. Obecnie prowadzi VaynerMedia, jedną z najbardziej rozchwytywanych agencji marketingu internetowego na świecie.
W trakcie swojej kariery, Gary stał się inwestorem, specjalizującym się w projektach związanych z internetem i mediami społecznościowymi. W jego portfolio znajdują się m.in. Snapchat, Facebook, Twitter, Uber. Jest też fundatorem funduszu VaynerRSE.
Niedawno Gary pojawił się razem z takimi gwiazdami show biznesu jak Gwyneth Paltrow, Jessica Alba i Will.I.Am w programie wyprodukowanym przez firmę Apple’a „Planeta aplikacji”, w której pokazane zostaną prawdziwe zmagania przedsiębiorców próbujących wdrożyć nową aplikację.
Bycie właścicielem, szefem i inwestorem nie zmieniło jego aktywności w social media. Nadal jest bardzo aktywny publikując rocznie miliony treści edukacyjnych, inspiracyjnych i biznesowych. To sprawia, że ekonomia wdzięczności działa bardzo mocno w jego przypadku i każdy kolejny pomysł cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów i potencjalnych partnerów biznesowych. Jest autorem książek takich jak: Zapytaj Garyego, W Market(r)ingu, Ekonomii Wdzięczności oraz najnowszej książki Przebij Się!.
"Ekonomia Wdzięczności" opinie o książce
Przeczytasz tę książkę i zapewne pomyślisz: „Hej, przecież to jest takie proste i oczywiste!”, ale to, co prawdopodobnie odróżnia nas od Gary’ego Vaynerchuka, to fakt, że on żyje ekonomią wdzięczności… Po prostu oddycha nią. Jest nią przesiąknięty, a do tego wie, w jaki sposób używać jej, by generować za jej pomocą wzrost swojego biznesu. Tego właśnie naucz się z tej książki!
- Marcin Osman, przedsiębiorca, autor książek i wydawca książek Garyego: Zapytaj Garyego, Ekonomia Wdzięczności, Przebij Się!.
Osoby które kupowały "Ekonomia wdzięczności", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
Spis treści
Ekonomia wdzięczności eBook -- spis treści
Spis treści
Wstęp od polskiego wydawcy
Podziękowania
Przedmowa
Część I
Witamy w świecie ekonomii wdzięczności
-
O tym, jak wszystko się zmienia, poza naturą
ludzką -
Zacieranie linii na piasku
-
Dlaczego rozsądni ludzie odrzucają media społecznościowe i dlaczego robić tego
niepowinni?
Część II
Jak zwyciężyć?
-
Od szczytu: wpajanie właściwej kultury
-
Idealna randka: tradycyjne media spotykają się zespołecznościowymi
-
Sziedzę na konju: o tym, jak Old Spice grał w ping-ponga, a potem upuścił piłeczkę
7. Intencje: jakość kontra ilość
8. Szok i podziw
Część III
Ekonomia wdzięczności w akcji
-
Avaya: znaleźć się tam, gdzie są inni
-
AJ Bombers: komunikacja ze społecznością
-
Hotele Joie de Vivre: dbałość o rzeczy wielkie i małe
-
Irena Vaksman, lekarz chirurgii stomatologicznej: mała praktyka zjada zęby na mediach społecznościowych
-
Hank Heyming: krótki przykład właściwego wykorzystania kultury i intencji
Część IV
Ścinki
Garść refleksji
Część V
Jak zwyciężyć w świecie ekonomii wdzięczności?
Skrócona wersja