reklama - zainteresowany?

Ekonomia wdzięczności - Onepress

Ekonomia wdzięczności
ebook
Autor: Gary Vaynerchuk
Tłumaczenie: Leszek Sielicki
ISBN: 978-83-951-8441-3
stron: 289, Format: ebook
Data wydania: 2018-08-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 45,00 zł

Dodaj do koszyka Ekonomia wdzięczności

Tagi: Marketing | Social Media | Start-up

"Ekonomia Wdzięczności" - wszytko się zmienia poza naturą ludzką. 

 

Książka "Ekonomia Wdzięczności" pokazuje i uczy, jak małe rzeczy i troska o ludzi (wszystkich, nie tylko klientów) może wnieść twój biznes na wyższy poziom.

 

 

 

Gary Vaynerchuk na licznych przykładach ze swojego biznesu pokazuje ekonomię wdzięczności, czyli zasadę wzajemności w biznesie. Pomimo tego, że książka powstała już kilka lat temu, to szczególnie teraz - w czasie rozkwitu biznesów internetowych oraz coraz intensywniejszego używania mediów społecznościowych w marketingu, sprzedaży i komunikacji - bardzo istotne jest docenienie jej przekazu i wdrożenie w go do własnego działania.

 

Dlatego dzięki "Ekonomii Wdzięczności" dowiesz się jak:

  • dawać, żeby zyskać i odnieść finansowy sukces
  • kluczowa dla twojego biznesu jest troska o klientów i pracowników – tych w rzeczywistości i tych w internecie
  • prowadzić firmę globalnie, ale budować relacje lokalnie i jak dzięki temu z małej firmy stworzyć imperium
  • wykorzystać nowe technologie i tradycyjne media, aby nie tylko promować markę, ale rozmawiać, słuchać, dbać o innych i zarabiać na tym
  • opłacić się może najmniejsza interakcja ze strony kupujących
  • współtworzyć z klientami firmę, zbudować z nimi poczucie wspólnoty, uszczęśliwiać ich i nie zgubić przy tym własnej marki
  • przestać się bać zmian, być we właściwym miejscu i o właściwym czasie, i…wyprzedzić konkurencję.

 

Wielu przedsiębiorców nadal zbyt często zapomina, że klient potrzebuje czasu, aby poznać nas i nasz produkt, zrozumieć jego działanie, zaufać nam i naszym usługom, a szczególnie poczuć, że właśnie ten produkt rozwiąże jego problem. Dlatego Gary Vaynerchuk niejednokrotnie używa w swoich wystąpieniach hasła: „Daj, daj, daj, poproś”, aby wytłumaczyć, jak działa ekonomia wdzięczności.

 

 

 

W "Ekonomii Wdzięczności" poznasz również autentyczne przykłady zastosowania ekonomii wdzięczności w praktyce m.in:

  • firma Avaya produkująca telefony stacjonarne i routery, która zarobiła ćwierć miliona dolarów, szybko odpowiadając na jeden krótki tweet
  • amerykańska firma AJ Bombers, która nie tylko produkuje oraz sprzedaje  hamburgery, ale pozwala klientom stanąć za ladą, rozdaje za darmo i w ciągu 7 miesięcy podwaja swoje dochody
  • Hotele Joie de Vivre – każdy z 34 różnych hoteli dzięki zastosowaniu nieformalnej komunikacji wobec gości i stworzeniu pokoi dopasowanych do ich osobowości, zyskuje ogromny rozgłos.

 

Podsumowując, zanim będziesz chciał coś od swojego kontrahenta, zanim przedstawisz klientowi produkt, zanim poprosisz pracownika o zostanie po godzinach, najpierw (nie raz, a kilka) zaoferuj coś od siebie, a ekonomia wdzięczności sama zacznie działać.

 

Autor Gary Vaynerchuk

 

Jeden z wiodących ekspertów marketingowych na świecie. Zbudował swoją karierę dzięki podążaniu dokładnie tam, gdzie kierowała się uwaga klientów.

Zaraz po ukończeniu szkoły, Gary zaangażował się w rodzinny biznes z winami, który rozwinął od 4 milionów dolarów do obrotów wielkości 45 milionów dolarów rocznie i zrobił to zaledwie w 5 lat. Obecnie prowadzi VaynerMedia, jedną z najbardziej rozchwytywanych agencji marketingu internetowego na świecie.
W trakcie swojej kariery, Gary stał się inwestorem, specjalizującym się w projektach związanych z internetem i mediami społecznościowymi. W jego portfolio znajdują się m.in. Snapchat, Facebook, Twitter, Uber. Jest też fundatorem funduszu VaynerRSE.

Niedawno Gary pojawił się razem z takimi gwiazdami show biznesu jak Gwyneth Paltrow, Jessica Alba i Will.I.Am w programie wyprodukowanym przez firmę Apple’a „Planeta aplikacji”, w której pokazane zostaną prawdziwe zmagania przedsiębiorców próbujących wdrożyć nową aplikację.
Bycie właścicielem, szefem i inwestorem nie zmieniło jego aktywności w social media. Nadal jest bardzo aktywny publikując rocznie miliony treści edukacyjnych, inspiracyjnych i biznesowych. To sprawia, że ekonomia wdzięczności działa bardzo mocno w jego przypadku i każdy kolejny pomysł cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów i potencjalnych partnerów biznesowych. Jest autorem książek takich jak: Zapytaj Garyego, W Market(r)ingu, Ekonomii Wdzięczności oraz najnowszej książki Przebij Się!.

 

"Ekonomia Wdzięczności" opinie o książce


Przeczytasz tę książkę i zapewne pomyślisz: „Hej, przecież to jest takie proste i oczywiste!”, ale to, co prawdopodobnie odróżnia nas od Gary’ego Vaynerchuka, to fakt, że on żyje ekonomią wdzięczności… Po prostu oddycha nią. Jest nią przesiąknięty, a do tego wie, w jaki sposób używać jej, by generować za jej pomocą wzrost swojego biznesu. Tego właśnie naucz się z tej książki! 

- Marcin Osman, przedsiębiorca, autor książek i wydawca książek Garyego: Zapytaj Garyego, Ekonomia Wdzięczności, Przebij Się!. 


 

Dodaj do koszyka Ekonomia wdzięczności

Spis treści

Ekonomia wdzięczności eBook -- spis treści

Spis treści

Wstęp od polskiego wydawcy

Podziękowania

Przedmowa

Część I
Witamy w świecie ekonomii wdzięczności

  1. O tym, jak wszystko się zmienia, poza naturą
    ludzką

  2. Zacieranie linii na piasku

  3. Dlaczego rozsądni ludzie odrzucają media społecznościowe i dlaczego robić tego
    niepowinni?

Część II
Jak zwyciężyć?

  1. Od szczytu: wpajanie właściwej kultury

  2. Idealna randka: tradycyjne media spotykają się zespołecznościowymi

  3. Sziedzę na konju: o tym, jak Old Spice grał w ping-ponga, a potem upuścił piłeczkę

      7. Intencje: jakość kontra ilość

      8. Szok i podziw

Część III
Ekonomia wdzięczności w akcji

  1. Avaya: znaleźć się tam, gdzie są inni

  2. AJ Bombers: komunikacja ze społecznością

  3. Hotele Joie de Vivre: dbałość o rzeczy wielkie i małe

  4. Irena Vaksman, lekarz chirurgii stomatologicznej: mała praktyka zjada zęby na mediach społecznościowych

  5. Hank Heyming: krótki przykład właściwego wykorzystania kultury i intencji

Część IV
Ścinki

Garść refleksji

Część V
Jak zwyciężyć w świecie ekonomii wdzięczności?
Skrócona wersja

 

Dodaj do koszyka Ekonomia wdzięczności

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.