reklama - zainteresowany?

Efektywno - Onepress

Efektywno
ebook
Autor: Danuta Sikora, Adrian Kulczycki
ISBN: 978-83-7941-309-6
stron: 179, Format: ebook
Data wydania: 2008-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 50,15 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-8,85 zł)

Dodaj do koszyka Efektywno

Tagi: Finanse

Dodaj do koszyka Efektywno

 

Osoby które kupowały "Efektywno", wybierały także:

  • Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post
  • Pieniądze płyną z duszy. Odzyskaj swoje wewnętrzne bogactwo
  • Zarabiaj na nieruchomościach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie
  • B
  • Jak inwestowa

Dodaj do koszyka Efektywno

Spis treści

Efektywność oddziału banku detalicznego jako czynnik przewagi konkurencyjnej eBook -- spis treści

Wprowadzenie 7

Rozdział 1
Istota konkurencyjności banku detalicznego 13
1.1. Konkurencja i przewaga konkurencyjna w bankowości detalicznej 13
1.1.1. Podejście do konkurencji w literaturze 13
1.1.2. Regulacje rynku usług bankowych a zdolności konkurencyjne sektora 16
1.1.3. Definicja banku detalicznego 20
1.1.4. Podejścia do przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej 23
1.2. Czynniki przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej 27
1.2.1. Wielkość banku 28
1.2.2. Sieć placówek bankowych 29
1.2.3. Przewaga oparta na technologii 32
1.2.4. Segmentacja klienta i pakiety usług w ramach segmentów 36
1.2.5. Bankowość elektroniczna (e-banking) 39
1.2.6. Marka jako element przewagi konkurencyjnej 42
1.2.7. Pracownicy jako główny czynnik uzyskania przewagi konkurencyjnej 43
1.2.8. Jakość jako czynnik przewagi konkurencyjnej 45
1.3. Zarządzanie operacyjne jako czynnik warunkujący uzyskanie przewagi konkurencyjnej 48
1.3.1. Ocena działalności operacyjnej oddziału bankowego 51
1.3.2. Motywacja jako główny czynnik uzyskiwania efektywności operacyjnej w oddziale 54
1.3.3. Funkcje wspierające działalność operacyjną oddziałów 57

Rozdział 2
Koncepcja efektywności oddziału banku detalicznego 65
2.1. Wymiary efektywności w literaturze 65
2.1.1. Definicja efektywności 65
2.1.2. Kategorie pomiaru efektywności 72
2.1.3. Pojęcie X-efektywności 76
2.2. Efektywność oddziału banku detalicznego 78
2.2.1. Definicja efektywności oddziału banku detalicznego 78
2.2.2. Badanie efektywności finansowej i operacyjnej oddziału banku detalicznego 81
2.2.3. Wskaźniki oceny efektywności finansowej i operacyjnej 83
2.2.4. Rachunek wyników jako narzędzie oceny działalności oddziałów 87
2.3. Zastosowane podejście do badania efektywności oddziału banku detalicznego 89
2.3.1. Podejścia do badania efektywności oddziału banku detalicznego spotykane w literaturze 89
2.3.2. Zmienne zastosowane do pomiaru efektywności operacyjnej i finansowej 95

Rozdział 3
Metody pomiaru efektywności oddziału banku detalicznego 105
3.1. Potrzeba wielowymiarowego badania efektywności na przykładzie sieci oddziałów jednego z największych banków działających w Polsce 105
3.1.1. Charakterystyka sieci oddziałów 105
3.1.2. Zasoby do dyspozycji poszczególnych oddziałów 108
3.2. Metody pomiaru efektywności 112
3.2.1. Metody parametryczne 113
3.2.2. Metody nieparametryczne 123
3.2.3. Własności metod pomiaru efektywności 136
3.3. Ocena efektywności placówek bankowych przy zastosowaniu różnych metod pomiaru 139
3.3.1. Ocena efektywności operacyjnej 139
3.3.2. Ocena efektywności finansowej 145
3.3.3. Związek pomiędzy efektywnością operacyjną i finansową 149
3.4. Kierunki doskonalenia metod pomiaru i zwiększania efektywności oddziału banku detalicznego 154
3.4.1. "Mapa efektywności" jako narzędzie umożliwiające identyfikację najlepszych oddziałów 154
3.4.2. Kluczowe parametry charakteryzujące najlepsze oddziały 157
3.4.3. Wykorzystanie "Mapy efektywności" w praktyce zarządzania 161

Zakończenie 167
Bibliografia 171

Dodaj do koszyka Efektywno

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.