reklama - zainteresowany?

Efektywno - Onepress

Efektywno
ebook
Autor: Danuta Sikora, Adrian Kulczycki
ISBN: 978-83-7941-309-6
stron: 179, Format: ebook
Data wydania: 2008-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 50,15 z艂 (poprzednio: 59,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-8,85 z艂)

Dodaj do koszyka Efektywno

Tagi: Finanse

Dodaj do koszyka Efektywno

Spis tre艣ci

Efektywno艣膰 oddzia艂u banku detalicznego jako czynnik przewagi konkurencyjnej eBook -- spis tre艣ci

Wprowadzenie 7

Rozdzia艂 1
Istota konkurencyjno艣ci banku detalicznego 13
1.1. Konkurencja i przewaga konkurencyjna w bankowo艣ci detalicznej 13
1.1.1. Podej艣cie do konkurencji w literaturze 13
1.1.2. Regulacje rynku us艂ug bankowych a zdolno艣ci konkurencyjne sektora 16
1.1.3. Definicja banku detalicznego 20
1.1.4. Podej艣cia do przewagi konkurencyjnej w bankowo艣ci detalicznej 23
1.2. Czynniki przewagi konkurencyjnej w bankowo艣ci detalicznej 27
1.2.1. Wielko艣膰 banku 28
1.2.2. Sie膰 plac贸wek bankowych 29
1.2.3. Przewaga oparta na technologii 32
1.2.4. Segmentacja klienta i pakiety us艂ug w ramach segment贸w 36
1.2.5. Bankowo艣膰 elektroniczna (e-banking) 39
1.2.6. Marka jako element przewagi konkurencyjnej 42
1.2.7. Pracownicy jako g艂贸wny czynnik uzyskania przewagi konkurencyjnej 43
1.2.8. Jako艣膰 jako czynnik przewagi konkurencyjnej 45
1.3. Zarz膮dzanie operacyjne jako czynnik warunkuj膮cy uzyskanie przewagi konkurencyjnej 48
1.3.1. Ocena dzia艂alno艣ci operacyjnej oddzia艂u bankowego 51
1.3.2. Motywacja jako g艂贸wny czynnik uzyskiwania efektywno艣ci operacyjnej w oddziale 54
1.3.3. Funkcje wspieraj膮ce dzia艂alno艣膰 operacyjn膮 oddzia艂贸w 57

Rozdzia艂 2
Koncepcja efektywno艣ci oddzia艂u banku detalicznego 65
2.1. Wymiary efektywno艣ci w literaturze 65
2.1.1. Definicja efektywno艣ci 65
2.1.2. Kategorie pomiaru efektywno艣ci 72
2.1.3. Poj臋cie X-efektywno艣ci 76
2.2. Efektywno艣膰 oddzia艂u banku detalicznego 78
2.2.1. Definicja efektywno艣ci oddzia艂u banku detalicznego 78
2.2.2. Badanie efektywno艣ci finansowej i operacyjnej oddzia艂u banku detalicznego 81
2.2.3. Wska藕niki oceny efektywno艣ci finansowej i operacyjnej 83
2.2.4. Rachunek wynik贸w jako narz臋dzie oceny dzia艂alno艣ci oddzia艂贸w 87
2.3. Zastosowane podej艣cie do badania efektywno艣ci oddzia艂u banku detalicznego 89
2.3.1. Podej艣cia do badania efektywno艣ci oddzia艂u banku detalicznego spotykane w literaturze 89
2.3.2. Zmienne zastosowane do pomiaru efektywno艣ci operacyjnej i finansowej 95

Rozdzia艂 3
Metody pomiaru efektywno艣ci oddzia艂u banku detalicznego 105
3.1. Potrzeba wielowymiarowego badania efektywno艣ci na przyk艂adzie sieci oddzia艂贸w jednego z najwi臋kszych bank贸w dzia艂aj膮cych w Polsce 105
3.1.1. Charakterystyka sieci oddzia艂贸w 105
3.1.2. Zasoby do dyspozycji poszczeg贸lnych oddzia艂贸w 108
3.2. Metody pomiaru efektywno艣ci 112
3.2.1. Metody parametryczne 113
3.2.2. Metody nieparametryczne 123
3.2.3. W艂asno艣ci metod pomiaru efektywno艣ci 136
3.3. Ocena efektywno艣ci plac贸wek bankowych przy zastosowaniu r贸偶nych metod pomiaru 139
3.3.1. Ocena efektywno艣ci operacyjnej 139
3.3.2. Ocena efektywno艣ci finansowej 145
3.3.3. Zwi膮zek pomi臋dzy efektywno艣ci膮 operacyjn膮 i finansow膮 149
3.4. Kierunki doskonalenia metod pomiaru i zwi臋kszania efektywno艣ci oddzia艂u banku detalicznego 154
3.4.1. "Mapa efektywno艣ci" jako narz臋dzie umo偶liwiaj膮ce identyfikacj臋 najlepszych oddzia艂贸w 154
3.4.2. Kluczowe parametry charakteryzuj膮ce najlepsze oddzia艂y 157
3.4.3. Wykorzystanie "Mapy efektywno艣ci" w praktyce zarz膮dzania 161

Zako艅czenie 167
Bibliografia 171

Dodaj do koszyka Efektywno

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.