reklama - zainteresowany?

Efekt wirusowy w biznesie - Onepress

Efekt wirusowy w biznesie
mp3
Autor: Jonah Berger
Tłumaczenie: Monika Piotrowska
ISBN: 978-83-774-6935-4
stron: 232, Format: mp3
Data wydania: 2015-02-20
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Efekt wirusowy w biznesie

Tagi: Marketing

W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube.

Książka Efekt wirusowy zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera.

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże, jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce Efekt wirusowy znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy będą się rozprzestrzeniać.

Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele.


Dodaj do koszyka Efekt wirusowy w biznesie

Spis treści

Efekt wirusowy w biznesie Audiobook -- spis treści

  1. Wprowadzenie: Skąd się bierze popularność?
  2. Dlaczego 100 dolarów to dobra cena za kanapkę?
  3. Co sprawia, że pewne produkty czy idee stają się popularne?
  4. Co ma większe znaczenie: treść komunikatu czy jego nadawca?
  5. Czy można sprawić, aby treści stały się zaraźliwe?
  6. Przypadek wirusowego blendera
  7. Sześć kluczowych zasad STEPPS
  8. 1. Waluta społeczna
  9. Gdy budka telefoniczna to tajemne przejście
  10. Mrówki potrafią podnieść ciężar pięćdziesiąt razy większy od siebie
  11. Dlaczego gromadzenie mil lotniczych jest jak gra wideo?
  12. Kiedy nieprzystępność popłaca?
  13. Dlaczego wszyscy chcą jeść podroby?
  14. Negatywny aspekt zapłaty
  15. Udostępniamy to, co poprawia nasz wizerunek
  16. 2. Skojarzenia
  17. O czym więcej się mówi: o Disneyu czy o płatkach Cheerios?
  18. Jak misja NASA przyczyniła się do zwiększenia sprzedaży słodyczy
  19. Czy miejsce głosowania może wpłynąć na jego przebieg?
  20. Weź pod uwagę kontekst
  21. Fenomen Rebekki Black
  22. Tworzenie sprzyjających warunków: Kit Kat i kawa
  23. To, co często przychodzi nam do głowy, często staje się tematem rozmowy
  24. 3. Emocje
  25. Dlaczego niektóre artykuły trafiają na listę najczęściej
  26. przesyłanych dalej?
  27. Dlaczego czytanie artykułów naukowych jest jak stanie na krawędzi
  28. Wielkiego Kanionu?
  29. Dlaczego złość jest jak humor?
  30. Jak zyskać rozgłos dzięki zniszczonej gitarze?
  31. Łzy wzruszenia na myśl o wyszukiwarce internetowej
  32. Kiedy coś jest dla nas ważne, chcemy się tym podzielić
  33. 4. Jawność
  34. Czy logo Apple wygląda lepiej do góry nogami?
  35. Dlaczego umierający pacjenci odrzucają możliwość transplantacji
  36. nerki?
  37. Zapuszczanie wąsów w dobrej sprawie
  38. Jak się reklamować bez budżetu na reklamę?
  39. W jaki sposób kampanie antynarkotykowe mogą zwiększać
  40. użycie narkotyków?
  41. Gdy coś się pokazuje, zawsze dobrze rokuje
  42. 5. Praktyczna wartość
  43. Jak jeden starszy pan nakręcił wirusowe wideo o kukurydzy
  44. Dlaczego turyści rozmawiają o odkurzaczach?
  45. Udostępnianie treści jest nową formą budowania stodół
  46. Czy ludzie skłonni są zapłacić, by zaoszczędzić?
  47. Dlaczego 100 to taka magiczna liczba?
  48. Kiedy kłamstwo rozprzestrzenia się szybciej niż prawda
  49. Coś, co może się przydać
  50. 6. Opowieści .
  51. Opowieści są jak koń trojański
  52. Dlaczego wysoki poziom obsługi klienta działa lepiej niż reklama?
  53. O tym, jak stadionowy ekshibicjonista wystąpił na olimpiadzie
  54. Dlaczego niektóre opowieści są niezapomniane?
  55. O tym, jak panda uczyniła wirusowość wartością
  56. Informacje rozprzestrzeniają się pod płaszczykiem czczej paplaniny
  57. Epilog
  58. Dlaczego 80 proc. manikiurzystek w Kalifornii pochodzi
  59. z Wietnamu?
  60. Stosowanie zasad STEPPS
  61. Podziękowania

Dodaj do koszyka Efekt wirusowy w biznesie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.