reklama - zainteresowany?

Efekt wirusowy w biznesie - Onepress

Efekt wirusowy w biznesie
mp3
Autor: Jonah Berger
TÅ‚umaczenie: Monika Piotrowska
ISBN: 978-83-774-6935-4
stron: 232, Format: mp3
Data wydania: 2015-02-20
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Efekt wirusowy w biznesie

Tagi: Marketing

W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu spoÅ‚ecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem szeÅ›ciu prostych zasad można nadać rozgÅ‚os produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube.

Książka Efekt wirusowy zawiera wyniki przeÅ‚omowych badaÅ„ naukowych i fascynujÄ…ce historie. Dowiedz siÄ™, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyÅ‚a popularność dziÄ™ki zwykÅ‚ej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogÄ… przyczyniać siÄ™ do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzaÅ‚o reklamÄ™ z pozoru wyjÄ…tkowo nudnego produktu – blendera.

JeÅ›li kiedykolwiek zastanawiaÅ‚eÅ› siÄ™, dlaczego pewne historie przekazywane sÄ… z ust do ust, maile przesyÅ‚ane sÄ… dalej, a materiaÅ‚y wideo rozprzestrzeniajÄ… siÄ™ wirusowo, ta książka ci to wyjaÅ›ni, a także wskaże, jak wykorzystać tÄ™ wiedzÄ™ do tworzenia zaraźliwych treÅ›ci. W książce Efekt wirusowy znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dziÄ™ki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy bÄ™dÄ… siÄ™ rozprzestrzeniać.

Niezależnie od tego, czy jesteÅ› menedżerem w dużym przedsiÄ™biorstwie, wÅ‚aÅ›cicielem maÅ‚ej firmy starajÄ…cym siÄ™ dotrzeć do wiÄ™kszej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem sÅ‚użby zdrowia, któremu zależy na rozgÅ‚osie dla akcji spoÅ‚ecznej, ta książka pokaże ci, jak osiÄ…gnąć te cele.


Dodaj do koszyka Efekt wirusowy w biznesie

Spis treści

Dodaj do koszyka Efekt wirusowy w biznesie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.