Efekt wirusowy w biznesie - Onepress
Tłumaczenie: Monika Piotrowska
ISBN: 978-83-774-6935-4
stron: 232, Format: mp3
Data wydania: 2015-02-20
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 34,90 zł
W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube.
Książka Efekt wirusowy zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera.
Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże, jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce Efekt wirusowy znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy będą się rozprzestrzeniać.
Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele.
Osoby które kupowały "Efekt wirusowy w biznesie", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Efekt wirusowy w biznesie Audiobook -- spis treści
- Wprowadzenie: Skąd się bierze popularność?
- Dlaczego 100 dolarów to dobra cena za kanapkę?
- Co sprawia, że pewne produkty czy idee stają się popularne?
- Co ma większe znaczenie: treść komunikatu czy jego nadawca?
- Czy można sprawić, aby treści stały się zaraźliwe?
- Przypadek wirusowego blendera
- Sześć kluczowych zasad STEPPS
- 1. Waluta społeczna
- Gdy budka telefoniczna to tajemne przejście
- Mrówki potrafią podnieść ciężar pięćdziesiąt razy większy od siebie
- Dlaczego gromadzenie mil lotniczych jest jak gra wideo?
- Kiedy nieprzystępność popłaca?
- Dlaczego wszyscy chcą jeść podroby?
- Negatywny aspekt zapłaty
- Udostępniamy to, co poprawia nasz wizerunek
- 2. Skojarzenia
- O czym więcej się mówi: o Disneyu czy o płatkach Cheerios?
- Jak misja NASA przyczyniła się do zwiększenia sprzedaży słodyczy
- Czy miejsce głosowania może wpłynąć na jego przebieg?
- Weź pod uwagę kontekst
- Fenomen Rebekki Black
- Tworzenie sprzyjających warunków: Kit Kat i kawa
- To, co często przychodzi nam do głowy, często staje się tematem rozmowy
- 3. Emocje
- Dlaczego niektóre artykuły trafiają na listę najczęściej
- przesyłanych dalej?
- Dlaczego czytanie artykułów naukowych jest jak stanie na krawędzi
- Wielkiego Kanionu?
- Dlaczego złość jest jak humor?
- Jak zyskać rozgłos dzięki zniszczonej gitarze?
- Łzy wzruszenia na myśl o wyszukiwarce internetowej
- Kiedy coś jest dla nas ważne, chcemy się tym podzielić
- 4. Jawność
- Czy logo Apple wygląda lepiej do góry nogami?
- Dlaczego umierający pacjenci odrzucają możliwość transplantacji
- nerki?
- Zapuszczanie wąsów w dobrej sprawie
- Jak się reklamować bez budżetu na reklamę?
- W jaki sposób kampanie antynarkotykowe mogą zwiększać
- użycie narkotyków?
- Gdy coś się pokazuje, zawsze dobrze rokuje
- 5. Praktyczna wartość
- Jak jeden starszy pan nakręcił wirusowe wideo o kukurydzy
- Dlaczego turyści rozmawiają o odkurzaczach?
- Udostępnianie treści jest nową formą budowania stodół
- Czy ludzie skłonni są zapłacić, by zaoszczędzić?
- Dlaczego 100 to taka magiczna liczba?
- Kiedy kłamstwo rozprzestrzenia się szybciej niż prawda
- Coś, co może się przydać
- 6. Opowieści .
- Opowieści są jak koń trojański
- Dlaczego wysoki poziom obsługi klienta działa lepiej niż reklama?
- O tym, jak stadionowy ekshibicjonista wystąpił na olimpiadzie
- Dlaczego niektóre opowieści są niezapomniane?
- O tym, jak panda uczyniła wirusowość wartością
- Informacje rozprzestrzeniają się pod płaszczykiem czczej paplaniny
- Epilog
- Dlaczego 80 proc. manikiurzystek w Kalifornii pochodzi
- z Wietnamu?
- Stosowanie zasad STEPPS
- Podziękowania