reklama - zainteresowany?

Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek - Onepress

Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek
Autor: Berger Jonah
TÅ‚umaczenie: Piotrowska Monika
ISBN: 978-8-3774-6624-7
stron: 232, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,64 zł (poprzednio: 44,41 zł)
Oszczędzasz: 22% (-9,77 zł)

Dodaj do koszyka Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek

Tagi: Marketing | Public Relations | Sprzedaż

SKĄD SIĘ BIERZE POPULARNOŚĆ?

JeÅ›li sÄ…dzisz, że sprawia to reklama, zastanów siÄ™ jeszcze raz.

Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych.

- Ale dlaczego o niektórych produktach czy ideach rozmawia siÄ™ częściej niż o innych?

- Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniajÄ… siÄ™ jak wirusy?

- I co sprawia, że pewne treści w internecie zyskują tak ogromną popularność?

Jonah Berger, adiunkt na Wydziale Marketingu w Wharton School, przez kilka ostatnich lat szukaÅ‚ odpowiedzi na te pytania. AnalizowaÅ‚ przyczyny, dla których niektóre teksty publikowane na Å‚amach dziennika „The New York Times” trafiajÄ… na listÄ™ artykuÅ‚ów najczęściej przesyÅ‚anych mailem, sprawdzaÅ‚, dlaczego niektóre produkty stajÄ… siÄ™ tematem rozmów, oraz to, w jaki sposób spoÅ‚eczny wpÅ‚yw ksztaÅ‚tuje nasze gusta.

W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu spoÅ‚ecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem szeÅ›ciu prostych zasad można nadać rozgÅ‚os produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube.

Książka zawiera wyniki przeÅ‚omowych badaÅ„ naukowych i fascynujÄ…ce historie. Dowiedz siÄ™, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyÅ‚a popularność dziÄ™ki zwykÅ‚ej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogÄ… przyczyniać siÄ™ do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzaÅ‚o reklamÄ™ z pozoru wyjÄ…tkowo nudnego produktu – blendera.

JeÅ›li kiedykolwiek zastanawiaÅ‚eÅ› siÄ™, dlaczego pewne historie przekazywane sÄ… z ust do ust, maile przesyÅ‚ane sÄ… dalej, a materiaÅ‚y wideo rozprzestrzeniajÄ… siÄ™ wirusowo, ta książka ci to wyjaÅ›ni, a także wskaże, jak wykorzystać tÄ™ wiedzÄ™ do tworzenia zaraźliwych treÅ›ci. W książce PotencjaÅ‚ wirusowy znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dziÄ™ki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy bÄ™dÄ… siÄ™ rozprzestrzeniać.

Niezależnie od tego, czy jesteÅ› menedżerem w dużym przedsiÄ™biorstwie, wÅ‚aÅ›cicielem maÅ‚ej firmy starajÄ…cym siÄ™ dotrzeć do wiÄ™kszej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem sÅ‚użby zdrowia, któremu zależy na rozgÅ‚osie dla akcji spoÅ‚ecznej, ta książka pokaże ci, jak osiÄ…gnąć te cele.

Dodaj do koszyka Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek

 

Osoby które kupowały "Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek

Spis treści

Dodaj do koszyka Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.