reklama - zainteresowany?

Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek - Onepress

Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek
Autor: Berger Jonah
Tłumaczenie: Piotrowska Monika
ISBN: 978-8-3774-6624-7
stron: 232, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,64 zł (poprzednio: 44,41 zł)
Oszczędzasz: 22% (-9,77 zł)

Dodaj do koszyka Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek

Tagi: Marketing | Public Relations | Sprzedaż

SKĄD SIĘ BIERZE POPULARNOŚĆ?

Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz.

Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych.

- Ale dlaczego o niektórych produktach czy ideach rozmawia się częściej niż o innych?

- Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy?

- I co sprawia, że pewne treści w internecie zyskują tak ogromną popularność?

Jonah Berger, adiunkt na Wydziale Marketingu w Wharton School, przez kilka ostatnich lat szukał odpowiedzi na te pytania. Analizował przyczyny, dla których niektóre teksty publikowane na łamach dziennika „The New York Times” trafiają na listę artykułów najczęściej przesyłanych mailem, sprawdzał, dlaczego niektóre produkty stają się tematem rozmów, oraz to, w jaki sposób społeczny wpływ kształtuje nasze gusta.

W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube.

Książka zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera.

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże, jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce Potencjał wirusowy znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy będą się rozprzestrzeniać.

Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele.

Dodaj do koszyka Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek

 

Osoby które kupowały "Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek

Spis treści

Dodaj do koszyka Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.