reklama - zainteresowany?

Efekt viralowy - Onepress

Efekt viralowy
ebook
Autor: Jonah Berger
TÅ‚umaczenie: Monika Malcherek
ISBN: 978-83-8231-081-8
stron: 232, Format: ebook
Data wydania: 2021-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 31,92 zł (poprzednio: 39,41 zł)
Oszczędzasz: 19% (-7,49 zł)

Dodaj do koszyka Efekt viralowy

Tagi: Marketing | Public Relations

Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniajÄ… siÄ™ jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bÄ…dź usÅ‚ugi stajÄ… siÄ™ popularne wÅ›ród konsumentów, a inne nigdy nie osiÄ…gajÄ… sukcesu? Czy można nauczyć siÄ™ zarażać ideami i sprawić, aby nasze treÅ›ci staÅ‚y siÄ™ viralem?

Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz siÄ™ marketingiem, politykÄ…, inżynieriÄ…, prowadzisz wÅ‚asnÄ… firmÄ™, czy jesteÅ› wykÅ‚adowcÄ…, musisz wiedzieć, jak zyskać rozgÅ‚os dla swoich produktów czy idei. Menedżerowie marek chcÄ…, aby mówiono o ich produktach. Politycy chcÄ…, by ich poglÄ…dy rozniosÅ‚y siÄ™ w spoÅ‚eczeÅ„stwie. Liderzy chcÄ…, by podążano za ich wizjÄ… i strategiÄ…. Ta książka zawiera wyjaÅ›nienie przyczyn, dla których pewne treÅ›ci stajÄ… siÄ™ tematem rozmów, sÄ… udostÄ™pniane lub naÅ›ladowane.

Jonah Berger, profesor marketingu z Wharton School, pokazuje, jak oddziaÅ‚ywanie spoÅ‚eczne przyczynia siÄ™ do sukcesu produktów, usÅ‚ug czy zachowaÅ„. Wraz ze swoim zespoÅ‚em Berger wyodrÄ™bniÅ‚ sześć kluczowych zasad STEPPS, które sprawiajÄ…, że pewne treÅ›ci stajÄ… siÄ™ zaraźliwe. Te sześć zasad viralowoÅ›ci posiadajÄ… produkty lub idee, które stanowiÄ… walutÄ™ spoÅ‚ecznÄ…, wywoÅ‚ywane sÄ… przez skojarzenia, same wywoÅ‚ujÄ… emocje, sÄ… jawne oraz majÄ… praktycznÄ… wartość, a także dajÄ… siÄ™ wpleść w opowieść.

Książka Efekt viralowy zawiera zarówno wyniki przeÅ‚omowych badaÅ„ naukowych oraz najnowszÄ… wiedzÄ™ na temat dziaÅ‚ania marketingu szeptanego i psychologii tÅ‚umu, jak i fascynujÄ…ce historie zwykÅ‚ych ludzi, produktów i idei, którym udaÅ‚o siÄ™ osiÄ…gnąć sukces dziÄ™ki zastosowaniu omówionych w niej narzÄ™dzi. Dowiesz siÄ™ z niej m.in, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyÅ‚a popularność dziÄ™ki zwykÅ‚ej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogÄ… przyczyniać siÄ™ do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzaÅ‚o reklamÄ™ z pozoru wyjÄ…tkowo nudnego produktu – blendera. A przede wszystkim znajdziesz w tej książce konkretne i skuteczne techniki, pozwalajÄ…ce ci stworzyć teksty, reklamy, nagrania wideo czy posty na FB, którymi twoi odbiorcy bÄ™dÄ… chcieli siÄ™ spontanicznie podzielić.

***

JeÅ›li zależy ci na tym, aby zdobyć wiÄ™kszy rozgÅ‚os, zwÅ‚aszcza gdy masz do dyspozycji niewielki budżet, musisz przeczytać tÄ™ książkÄ™. Efekt viralowy zdradza, w jaki sposób sprawić, by twój produkt zyskaÅ‚ szalone powodzenie.
Chip Heath, wspóÅ‚autor książek Przyczepne historie oraz Decyduj

Dlaczego niektóre idee rozprzestrzeniajÄ… siÄ™ nagle, niemalże z dnia na dzieÅ„, a inne po prostu znikajÄ…? Co sprawia, że niektóre produkty zyskujÄ… ogromnÄ… popularność, podczas gdy innym nigdy siÄ™ to nie udaje? Jonah Berger zna odpowiedzi na te pytania, a teraz dziÄ™ki jego książce Efekt viralowy my również jÄ… znamy.
- Charles Duhigg, autor bestsellera Siła nawyku

[Berger] wyjaÅ›nia, w jaki sposób tworzÄ… siÄ™ trendy oraz dlaczego pewne produkty, idee czy zachowania zyskujÄ… popularność (…) [Książka Efekt viralowy] jest bogato zilustrowana ciekawymi przykÅ‚adami w stylu Malcolma Gladwella czy książki Freakonomia (…) zaskakujÄ…ce przeniesienie nacisku z technologii i komunikacji elektronicznej na element bezpoÅ›redniej komunikacji miÄ™dzyludzkiej.
„Kirkus Reviews”

Zaraźliwy traktat na temat marketingu viralowego (…) Berger pisze z werwÄ… i w atrakcyjny sposób, zrÄ™cznie biorÄ…c pod lupÄ™ kwestie z pogranicza psychologii poznawczej i zachowaÅ„ spoÅ‚ecznych, a jego celem jest pomoc ludziom biznesu w zdobywaniu rozgÅ‚osu. W efekcie otrzymujemy przydatny i zajmujÄ…cy elementarz, który przedstawia diagnozÄ™ niezliczonych i wprawiajÄ…cych w konsternacjÄ™ epidemii w kulturze popularnej.
„Publishers Weekly”

***

JONAH BERGER jest profesorem na Wydziale Marketingu w Wharton School na Uniwersytecie Pensylwanii. Ma w swoim dorobku kilkadziesiÄ…t artykuÅ‚ów opublikowanych w prestiżowych czasopismach naukowych, a o wynikach jego badaÅ„ pisano w: „The New York Times”, „The Wall Street Journal”, „The Washington Post”, „Harvard Business Review”, „BusinessWeek” oraz „Fast Company”. Berger otrzymaÅ‚ wiele nagród zarówno jako naukowiec, jak i pedagog, w tym także tytuÅ‚ „Iron Prof.”, przyznawany w konkursie organizowanym przez Wharton School.

Oprócz Efektu viralowego, napisaÅ‚ także książkÄ™ NieÅ›wiadome wybory. Ukryte czynniki wpÅ‚ywajÄ…ce na nasze zachowanie (wyd. MT Biznes, Warszawa, 2017r.)

Dodaj do koszyka Efekt viralowy

Spis treści

Dodaj do koszyka Efekt viralowy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.