reklama - zainteresowany?

Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne i analizy empiryczne w kontekście środowiska szkolnego - Onepress

Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne i analizy empiryczne w kontekście środowiska szkolnego
ebook
Autor: Monika Frania
ISBN: 978-83-801-2216-1
stron: 196, Format: ebook
Data wydania: 2016-01-22
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 18,53 zł (poprzednio: 22,88 zł)
Oszczędzasz: 19% (-4,35 zł)

Dodaj do koszyka Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne i analizy empiryczne w kontekście środowiska szkolnego

Tagi: Marketing

Cywilizacja medialna, zmediatyzowany Å›wiat, zapoÅ›redniczona rzeczywistość to tylko kilka okreÅ›leÅ„ wspóÅ‚czesnego Å›rodowiska życia czÅ‚owieka. Nie wydaje siÄ™ przesadÄ… stwierdzenie, że media sÄ… dziÅ› wszechobecne. Ich rozwój nigdy dotÄ…d nie przebiegaÅ‚ tak szybko, a instrumentarium nie byÅ‚o tak szerokie. Dla potencjalnego odbiorcy media sÄ… źródÅ‚em zarówno szans, jak i zagrożeÅ„. Edukacja medialna, rozumiana jako edukacja o mediach, do mediów i przez media stanowi odpowiedź na wyzwania czasu. Prezentowana książka jest próbÄ… przybliżenia czytelnikowi istoty oraz stanu edukacji medialnej w Polsce, zwÅ‚aszcza w kontekÅ›cie edukacji szkolnej. Porusza również problem reklamy jako komunikatu perswazyjnego. ZasadniczÄ… cześć pracy stanowi analiza wyników badaÅ„ dotyczÄ…cych wpÅ‚ywu warsztatów z edukacji medialnej na odbiór reklam telewizyjnych u mÅ‚odzieży licealnej. Autorka dąży również do przedstawienia opinii Å›rodowiska szkolnego na ÅšlÄ…sku na temat edukowania medialnego. Publikacja skierowana jest przede wszystkim do pracowników naukowych zainteresowanych problemem mediów w kontekÅ›cie edukacji, ale również do czynnych nauczycieli, pedagogów, studentów.

Dodaj do koszyka Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne i analizy empiryczne w kontekście środowiska szkolnego

 

Osoby które kupowały "Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne i analizy empiryczne w kontekście środowiska szkolnego", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne i analizy empiryczne w kontekście środowiska szkolnego

Spis treści

Dodaj do koszyka Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne i analizy empiryczne w kontekście środowiska szkolnego

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.