reklama - zainteresowany?

EKONOMICZNO-FINANSOWE ASPEKTY PROWADZENIA BIZNESU W SEKTORACH SPORTU, TURYSTYKI I REKREACJI - Onepress

EKONOMICZNO-FINANSOWE ASPEKTY PROWADZENIA BIZNESU W SEKTORACH SPORTU, TURYSTYKI I REKREACJI
ebook
Autor: Maciej
ISBN: 9788367228213
stron: 126, Format: ebook
Data wydania: 2023-05-25
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,00 zł (poprzednio: 30,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-6,00 zł)

Dodaj do koszyka EKONOMICZNO-FINANSOWE ASPEKTY PROWADZENIA BIZNESU W SEKTORACH SPORTU, TURYSTYKI I REKREACJI

Prezentowana praca jest po

Dodaj do koszyka EKONOMICZNO-FINANSOWE ASPEKTY PROWADZENIA BIZNESU W SEKTORACH SPORTU, TURYSTYKI I REKREACJI

 

Osoby które kupowały "EKONOMICZNO-FINANSOWE ASPEKTY PROWADZENIA BIZNESU W SEKTORACH SPORTU, TURYSTYKI I REKREACJI", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka EKONOMICZNO-FINANSOWE ASPEKTY PROWADZENIA BIZNESU W SEKTORACH SPORTU, TURYSTYKI I REKREACJI

Spis treści

EKONOMICZNO-FINANSOWE ASPEKTY PROWADZENIA BIZNESU W SEKTORACH SPORTU, TURYSTYKI I REKREACJI eBook -- spis treści

STRESZCZENIE / SUMMARY ................................................................. WSTĘP .................................................................................................. ROZDZIAŁ I Wybór formy prawnej podmiotu turystyki, rekreacji i sportu 1.1.Przedsiębiorca - pojęcie i klasyfikacja 1.2.Spółka jako forma prawna podmiotu gospodarczego 1.3.Rodzaje spółek funkcjonujących w STiR ROZDZIAŁ II Przedsiębiorstwo STiR w warunkach konkurencji 2.1.Konkurencja - identyfikacja problemu w funkcjonowaniu każdego podmiotu gospodarczego i jego otoczenia 2.2.Podstawy przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa STiR 2.3.Czynniki wpływające na konkurencyjność współczesnych przedsiębiorstw 2.4.Poziomy agregacji konkurencyjności 2.5.Klasyfikacja typów i rodzajów strategii konkurencji korporacji ponadnarodowych ROZDZIAŁ III Istota i zakres analizy ekonomicznej 3.1.Pojęcie i zadania analizy 3.2.Rodzaje analiz ekonomicznych 3.3.Organizacja i etapy prac analitycznych 3.4.Metody analizy ekonomicznej 3.5.Wskaźniki wykorzystywane w analizie 3.6.Analiza wyniku finansowego ROZDZIAŁ IV Sposoby finansowania działalności przedsiębiorstw 4.1.Finansowanie działalności przedsiębiorstw w STiR 4.2.Finansowanie z kapitałów własnych 4.3.Finansowanie z kapitałów obcych ROZDZIAŁ V Przedsiębiorstwo STiR w otoczeniu fiskalnym 5.1.Charakterystyka i istota podatku 5.2.Podstawowe rodzaje podatków 5.3.Formy opodatkowania podmiotów gospodarczych ROZDZIAŁ VI Biznes plan przedsiębiorstwa 6.1.Cel, przedmiot, funkcje i struktura biznesplanu 6.2.Podstawowe elementy biznesplanu 6.3.Ryzyko a biznesplan ROZDZIAŁ VII Rola i zadania analizy ekonomicznej w ocenie funkcjonowania przedsiębiorstwa 7.1.Finansowanie przedsiębiorstwa 7.2.Analiza ekonomiczna w narzędzie oceny ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstwa 7.3.Klasyfikacja analizy ekonomicznej 7.4.Analiza wskaźnikowa 7.5.Analiza wyniku finansowego Rozdział VIII Ocena działalności gospodarczej przedsiębiorstwa STiR 8.1.Pojęcie oceny 8.2.Rodzaje, sposoby oraz mierniki oceny przedsiębiorstwa 8.3.Wybrane elementy oceny przedsiębiorstwa na przykładzie trzech firm PODSUMOWANIE

Dodaj do koszyka EKONOMICZNO-FINANSOWE ASPEKTY PROWADZENIA BIZNESU W SEKTORACH SPORTU, TURYSTYKI I REKREACJI

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.