reklama - zainteresowany?

E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie - Onepress

E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie
Autor: Michał Łebkowski
ISBN: 978-83-246-2185-9
stron: 240, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2009-06-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 44,90 zł

Dodaj do koszyka E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie

Tagi: E-biznes

Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najwspanialszy w necie?

  • Tworzenie i wykorzystywanie odpowiedniego wizerunku oraz zarabianie na nim
  • Budowanie pożądanych marek bez wielkich nakładów finansowych
  • Interaktywne relacje z klientami
  • Wykorzystanie Internetu do rozwoju biznesu
  • Narzędzia kreowania wizerunku w sieci

Jak Cię widzą (w sieci), tak Cię piszą

Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least -- Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu.

Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta. A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności -- ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek. Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.

Internet ma przyszłość!

  • Czym jest e-wizerunek i jak wpływa na sukces firm, produktów i ludzi?
  • Narzędzia budowania image"u -- strona WWW, fora internetowe, newslettery i inne.
  • Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku.
  • Grzechy główne działań internetowych.
  • Marka jako efekt przemyślanej strategii wizerunkowej.
  • Case studies

Przeczytaj blog autora: O wizerunku w Internecie... i nie tylko

Dodaj do koszyka E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie

 

Osoby które kupowały "E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach

Dodaj do koszyka E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie

Spis treści

Dodaj do koszyka E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.