reklama - zainteresowany?

E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu - Onepress

E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu
Autor: Tomasz Cisek, Paweł Nowacki
ISBN: 978-83-246-3412-5
stron: 232, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2012-09-27
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu

Tagi: E-biznes | Marketing | Noc Bestsellerów | Start-up

Na początku było słowo… słowo INTERNET

Genesis

Za rok zerowy Internetu można uznać rok 1989 naszej ery. W owym czasie, w marcu, Tim Berners-Lee oraz Robert Cailliau złożyli do CERN-u projekt stworzenia sieci dokumentów hipertekstowych, o nazwie World Wide Web. Sieć miała ułatwić pracę w CERN-ie. W grudniu 1990 roku ten sam Tim Berners-Lee stworzył podstawy języka HTML i pierwszą stronę internetową. Dwa lata później powstała pionierska graficzna przeglądarka WWW o nazwie Mosaic. Polska dołączyła do krajów zainteresowanych internetem oficjalnie w 1991 roku, zaś już rok później dostęp do niego uzyskała pierwsza rodzima firma. Potem, niczym biblijne ewangelie, objawiać zaczęły się kolejne polskie portale, serwisy komunikacyjne i aukcyjne oraz sklepy internetowe, bez których nie wyobrażamy sobie krajobrazu internetu Anno Domini 2012.

Świadectwo

Gadu-Gadu, Merlin.pl, Allegro.pl, Wirtualna Polska, Onet.pl, Money.pl — te nazwy weszły już do naszego kodu kulturowego, a reprezentowane przez nie marki codziennie towarzyszą nam w pracy i czasie wolnym. Jak powstawały? Skąd pomysł? Kto je stworzył? Z jakimi trudnościami stykali się krajowi pionierzy internetu? Kim są ewangeliści e-biznesu, którzy w niego wierzą od ponad dwudziestu lat, a wiarę tę przekuli w czyn i pieniądze? Ta książka jest zbiorem piętnastu wywiadów przeprowadzonych ze świadkami powstawania i rozkwitu nowych mediów w naszym kraju.

Seria z AK74 #1 - Tomasz Cisek w wywiadzie Artura Kurasińskiego



Seria z AK74 #2 - Tomasz Cisek w wywiadzie Artura Kurasińskiego


Poznasz między innymi:

  • Arkadiusza Osiaka, ojca portalu Money.pl
  • Arjana Bakkera, który założył Allegro.pl
  • Łukasza Wejcherta, prezesa Onet.pl
  • Piotrka Ejdysa, współtwórcę Gemius SA (badania rodzimego rynku internetowego)

Zajrzyj na stronę E-wangelistów »


To bardzo ważna i pożyteczna książka. Zebrany w niej unikalny materiał stanowi nie tylko źródło historycznej wiedzy na temat tego, jak się rodził polski internet, ale dla wielu może stać się życiową i biznesową inspiracją. E-wangelistów polecam nie tylko adeptom sztuki wirtualnej, ale również szerszemu gronu czytelników funkcjonujących w wirtualnej rzeczywistości, która dziś tak silnie przeplata się ze światem realnym.
Maciej Wielkopolan,
prezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego

Trzymacie Państwo w rękach książkę, w której twórcy Allegro, Wirtualnej Polski, Onetu, Merlina, Gadu-Gadu, Money.pl i wielu innych wszystkim nam dobrze znanych projektów internetowych w sposób otwarty — często wręcz zaskakująco szczery — w rozmowach z Tomaszem Ciskiem opowiedzieli o swoich sukcesach i klęskach, w zdystansowany sposób przeanalizowali swoje błędy i wskazali kierunki, w których szli (bądź powinni pójść), aby ich uniknąć. Kim są e-wangeliści e-biznesu, którzy w niego wierzą od ponad dwudziestu lat, a wiarę tę przekuli w czyn i pieniądze? Ta książka jest zbiorem wywiadów ze świadkami powstawania i rozkwitu nowej, wirtualnej rzeczywistości w naszym kraju. Z całym przekonaniem polecam!
Piotr Pokrzywa,
redaktor naczelny magazynu "Media i Marketing Polska"


Patroni medialni:


Dodaj do koszyka E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu

 

Osoby które kupowały "E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach

Dodaj do koszyka E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu

Spis treści

E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu -- spis treści

Wstęp (7)

Jacek Kawalec: Przyszłość to coraz większy wpływ technologii na człowieka (9)

  • Do firmy wniosłem komputer (10)
  • Polska jak Dziki Zachód (13)
  • Afera z Tepsą... (16)
  • W poszukiwaniu procy (20)
  • Nie tylko zawodowo (25)

Arkadiusz Osiak: Nie jestem człowiekiem, który łatwo się poddaje (27)

  • Tu Odra, tu Odra... (28)
  • Money, money, money... (31)
  • Ci, którym się udało (34)
  • Mały może nie tak mało (37)
  • Wydatki dobrze zmierzone (39)
  • Walczyć po ludzku (41)
  • Nie tylko zawodowo (44)

Zbigniew Sykulski: Merlin powstał, bo spotykałem dobrych ludzi... (45)

  • Początki: ręczna robota (46)
  • Merlin wpada w ucho (48)
  • Nauka zaciskania pasa (50)
  • Jeszcze nie czas spijać śmietankę (53)
  • Nie tylko zawodowo (54)

Jan Łukasz Wejchert: Zamierzam zmieniać świat (55)

  • Wzloty i upadki w sieci (56)
  • Wojna światów, zgoda światów (58)
  • Młodzieńcza wiara w nadmedium (60)
  • Gonitwa za duchem czasu (62)
  • Wierzę w integrację (64)
  • Nie tylko zawodowo (67)

Artur Gortych: Nie chodzi o to, byśmy osiągnęli nasze najwyższe cele, lecz o to, aby były one naprawdę wysokie (69)

  • Architekt przestrzeni, architekt relacji (70)
  • Czas pionierów (72)
  • No to Frugo! (74)
  • Arte, Filmweb, Kontomierz (76)
  • Nie tylko zawodowo (78)

Krzysztof Golonka: Nie miałem w sobie duszy misjonarza internetu (80)

  • Lekcja 1.: internet to jest... (80)
  • Pierwsza dwudziestka (83)
  • Cudowna droga przez... mękę (85)

o2.pl: Było ich trzech, w każdym z nich inna krew... (90)

  • Magiczne zaklęcie: internet (90)
  • Dobro rzadkie: konto e-mailowe (94)
  • "Sposób" na księgową (96)
  • Dynamiczny Pudelek (99)
  • Pomysły zamiast pieniędzy (102)
  • Nie tylko zawodowo (106)

Arjan Bakker: Lubię słuchać mądrzejszych od siebie (109)

  • Biznes jak przygoda (110)
  • Na początku była jedna dyskietka (111)
  • Jakość, dziecko prowizji (114)
  • Z miłości do transakcji (116)
  • Zawsze wyżej! (118)

Piotr Ejdys: Lepszym nie wolno przeszkadzać (121)

  • W 180 dni do kariery (121)
  • System przyjemny w obsłudze (124)
  • Praca dla frajdy i z wiary w lepszą przyszłość (126)
  • W intelekcie siła (127)
  • Sprzedawać trzeba umieć, trzeba też mieć co sprzedać (130)
  • Wierzyłem, że pieniądze są (131)
  • Lepszej drogi nie było (134)

Piotr Pokrzywa i Krzysztof Szalwa: Przyszłość to jeden wielki proces komunikowania się (138)

  • Tajemna sztuka podłączania monitora (138)
  • Przy dźwiękach Pink Floyd (141)
  • Było ich trzech... (143)
  • Nie rozwijasz się? To się zwijasz (147)
  • Zasada trzech jedności w biznesie (148)
  • Nie tylko zawodowo (153)

Marek Rusiecki: Do internetu ściągnął mnie kolega (155)

  • Pionierzy internetu (156)
  • Mozolna praca, nie rewolucja (158)
  • Nie czekam na pomniki (161)
  • Nie tylko zawodowo (164)

Marcin Woźniak: Moja pasja to tworzenie i rozwój (165)

  • Najpierw garaż, potem inwestor (166)
  • Szampan przy faksie (169)
  • Zadbaj o przyszłość w Polsce (171)
  • Pomału, ale stale do przodu (174)
  • Nie tylko zawodowo (178)

Rafał Agnieszczak: Fotka jest synonimem wyjścia do dyskoteki (179)

  • Bawiliśmy się w biznes (180)
  • Praca to przyjemność (182)
  • Nie potrzebuję urlopu (184)
  • Nie tylko zawodowo (188)

Marcin Pery: Mam bogatą duszę (189)

  • Miałem przeczucie (189)
  • Edukacja rynku (194)
  • Badania od zaplecza (198)
  • Błękitny ocean przetargów (200)
  • Wszystko na jedną kartę (201)
  • Rozrywka - to jest przyszłość! (205)
  • Nie tylko zawodowo (207)

Artur Zawadzki: Miłość mojego życia - internet (209)

  • Godziny jak minuty (210)
  • Nie stać was na niewiedzę (212)
  • Atomowe katalizatory (214)
  • Nie tylko zawodowo (218)

Kalendarium wydarzeń internetowych (219)

Dodaj do koszyka E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.