E-markting w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - Onepress
ISBN: 978-8-3778-8266-5
stron: 206, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 34,20 zł (poprzednio: 39,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,57 zł)
Przekonaj siÄ™, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencjÄ™! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rÄ™kach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy ciÄ™, jak używać internetowych narzÄ™dzi do efektywnej budowy i wzmocnienia dziaÅ‚aÅ„ twojej firmy czy marki. Dowiesz siÄ™, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz grupÄ™ docelowÄ…, dobierzesz do jej potrzeb dziaÅ‚ania promocyjne oraz okreÅ›lisz ich wytyczne. Nauczysz siÄ™ komunikacji w kanaÅ‚ach mobilnych i mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. Poznasz zarówno popularne, jak i mniej powszechne techniki marketingu interaktywnego. Książka uwzglÄ™dnia polskie realia i bierze pod uwagÄ™ możliwoÅ›ci budżetowe maÅ‚ych i Å›rednich przedsiÄ™biorstw. ZdobÄ…dź wiedzÄ™ praktyka e-biznesu i wypromuj swój produkt!
Dzięki lekturze poradnika:
- dowiesz się, jak zbudować efektywny i funkcjonalny serwis WWW
- zwiÄ™kszysz liczbÄ™ klientów dziÄ™ki umiejÄ™tniemu wykorzystaniu Google AdWords, e-mail marketingu i social media
- poznasz możliwości SEO, SEM i PPC oraz nauczysz się czerpać z nich korzyści
- osiągniesz lepsze wyniki sprzedażowe dzięki performance marketingowi, marketingowi afiliacyjnemu czy wirusowemu
- będziesz potrafił zmierzyć skuteczność działań promocyjnych online przy pomocy WebAnalytics czy benchmarkingu
Działaj skutecznie! Reklamuj swoją firmę w sieci i pomnażaj zyski!
Artur Maciorowski konsultant, trener, publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu, właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode, redaktor prowadzący Online Marketing Polska. Wykładowca m.in. w SGH i w SWPS. Realizował projekty dla takich firm, jak PKN Orlen, Bank BPH, PARP. Od 10 lat prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego.
Osoby które kupowały "E-markting w praktyce. Strategie skutecznej promocji online", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)