reklama - zainteresowany?

E-markting w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - Onepress

E-markting w praktyce. Strategie skutecznej promocji online
Autor: Artur Maciorowski
ISBN: 978-8-3778-8266-5
stron: 206, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,20 zł (poprzednio: 39,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,57 zł)

Dodaj do koszyka E-markting w praktyce. Strategie skutecznej promocji online

Tagi: E-biznes | Marketing

Przekonaj siÄ™, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencjÄ™! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rÄ™kach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy ciÄ™, jak używać internetowych narzÄ™dzi do efektywnej budowy i wzmocnienia dziaÅ‚aÅ„ twojej firmy czy marki. Dowiesz siÄ™, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz grupÄ™ docelowÄ…, dobierzesz do jej potrzeb dziaÅ‚ania promocyjne oraz okreÅ›lisz ich wytyczne. Nauczysz siÄ™ komunikacji w kanaÅ‚ach mobilnych i mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. Poznasz zarówno popularne, jak i mniej powszechne techniki marketingu interaktywnego. Książka uwzglÄ™dnia polskie realia i bierze pod uwagÄ™ możliwoÅ›ci budżetowe maÅ‚ych i Å›rednich przedsiÄ™biorstw. ZdobÄ…dź wiedzÄ™ praktyka e-biznesu i wypromuj swój produkt!

Dzięki lekturze poradnika:

- dowiesz się, jak zbudować efektywny i funkcjonalny serwis WWW

- zwiÄ™kszysz liczbÄ™ klientów dziÄ™ki umiejÄ™tniemu wykorzystaniu Google AdWords, e-mail marketingu i social media

- poznasz możliwości SEO, SEM i PPC oraz nauczysz się czerpać z nich korzyści

- osiągniesz lepsze wyniki sprzedażowe dzięki performance marketingowi, marketingowi afiliacyjnemu czy wirusowemu

- będziesz potrafił zmierzyć skuteczność działań promocyjnych online przy pomocy WebAnalytics czy benchmarkingu

Działaj skutecznie! Reklamuj swoją firmę w sieci i pomnażaj zyski!

Artur Maciorowski konsultant, trener, publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu, właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode, redaktor prowadzący Online Marketing Polska. Wykładowca m.in. w SGH i w SWPS. Realizował projekty dla takich firm, jak PKN Orlen, Bank BPH, PARP. Od 10 lat prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego.

Dodaj do koszyka E-markting w praktyce. Strategie skutecznej promocji online

 

Osoby które kupowały "E-markting w praktyce. Strategie skutecznej promocji online", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka E-markting w praktyce. Strategie skutecznej promocji online

Spis treści

Dodaj do koszyka E-markting w praktyce. Strategie skutecznej promocji online

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.