reklama - zainteresowany?

E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka - Onepress

E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka
Autor: Kancik-Kołtun Ewelina
ISBN: 978-8-3778-4919-4
stron: 382, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 35,20 zł (poprzednio: 41,90 zł)
Oszczędzasz: 16% (-6,70 zł)

Dodaj do koszyka E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka

Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania, dostrzegam, że rzadko badany jest poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszkańca, turysty, przedsiębiorcy, w związku z nowymi formami komunikowania się z nimi. Jeszcze rzadziej próbuje się poznać jego potrzeby w tym zakresie. Problem polega tym, że dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb społeczności lokalnej, co skutkuje obniżeniem efektywności działań wspomnianych instytucji, a daje się to zaobserwować już w samym Internecie: źle/wadliwie funkcjonujące strony internetowe urzędów utrudniają bądź wręcz blokują mieszkańcom uczestnictwo w lokalnym życiu społecznym a klientom uniemożliwiają korzystanie z elektronicznych usług. Przełamywanie przez samorządy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwartości na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i e-promocji to główny temat mojej książki. [Autorka]

Dodaj do koszyka E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka

 

Osoby które kupowały "E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

Dodaj do koszyka E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.