reklama - zainteresowany?

E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - Onepress

E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka
ebook
Autor: red. Grzegorz Mazurek
ISBN: 978-83-7561-966-9
stron: 440, Format: ebook
Data wydania: 2018-11-23
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 54,89 zł

Dodaj do koszyka E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka

Tagi: Marketing | Zarządzanie

Marketing

Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.

Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.

Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.

Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.

Dodaj do koszyka E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka

Spis treści

E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka eBook -- spis treści

Okładka

Strona tytułowa

Strona redakcyjna

Spis treści

Autorzy

Grzegorz Mazurek Wstęp

Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Rozdział 1. Strategia i planowanie e-marketingowe

Jolanta Tkaczyk Rozdział 2. Konsument w internecie

Michał Kot Rozdział 3. Badania marketingowe online

Anna Miotk Rozdział 4. Mierzalność działań online

Paweł Gruszecki Rozdział 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu

Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Marta Ulman Rozdział 6. Usługi interaktywne

Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Rozdział 7. Serwisy WWW: oś komunikacji online

Katarzyna Gawlik, Bartosz Borowiec Rozdział 8. Projektowanie interfejsów

Wojciech Szymański Rozdział 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)

Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński, Roman Bębenista Rozdział 10. Google AdWords i analityka webowa

Dagmara Plata-Alf, Grzegorz Mazurek, Arkadiusz Miegoń Rozdział 11. Reklama internetowa

Paweł Sala Rozdział 12. E-mail marketing

Dagmara Plata-Alf Rozdział 13. Marketing Automation

Szymon Lisowski Rozdział 14. Social media marketing

Tomasz Woźniak Rozdział 15. Technologie mobilne w marketingu

Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański Rozdział 16. Content marketing

Magdalena Daniłoś Rozdział 17. Wideo marketing na YouTube

Aleksander Winciorek Rozdział 18. Internet PR i influencer marketing

Konrad Zach Rozdział 19. Personal branding

Grzegorz Mazurek Rozdział 20. Przyszłość e-marketingu

Grzegorz Mazurek Zakończenie

Reklamy

Przypisy

Dodaj do koszyka E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.