reklama - zainteresowany?

E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - Onepress

E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka
ebook
Autor: red. Grzegorz Mazurek
ISBN: 978-83-7561-966-9
stron: 440, Format: ebook
Data wydania: 2018-11-23
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 54,89 zł

Dodaj do koszyka E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Marketing

Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.

Książka pod redakcjÄ… prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona KoźmiÅ„skiego stanowi znakomite i caÅ‚oÅ›ciowe wprowadzenie w tematykÄ™ e-marketingu, ponieważ jest narzÄ™dziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeÅ„ i studiów przypadków oraz zagadnieÅ„ do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.

Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.

Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykÅ‚adajÄ… w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujÄ…cy na naszych oczach Å›wiat e-marketingu.

Dodaj do koszyka E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka

 

Osoby które kupowały "E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka

Spis treści

Dodaj do koszyka E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.