E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - Onepress
ISBN: 978-83-7561-966-9
stron: 440, Format: ebook
Data wydania: 2018-11-23
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 54,89 zł
Marketing
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.
Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.
Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.
Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.
Osoby które kupowały "E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka eBook -- spis treści
Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Spis treści
Autorzy
Grzegorz Mazurek Wstęp
Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Rozdział 1. Strategia i planowanie e-marketingowe
Jolanta Tkaczyk Rozdział 2. Konsument w internecie
Michał Kot Rozdział 3. Badania marketingowe online
Anna Miotk Rozdział 4. Mierzalność działań online
Paweł Gruszecki Rozdział 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu
Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Marta Ulman Rozdział 6. Usługi interaktywne
Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Rozdział 7. Serwisy WWW: oś komunikacji online
Katarzyna Gawlik, Bartosz Borowiec Rozdział 8. Projektowanie interfejsów
Wojciech Szymański Rozdział 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)
Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński, Roman Bębenista Rozdział 10. Google AdWords i analityka webowa
Dagmara Plata-Alf, Grzegorz Mazurek, Arkadiusz Miegoń Rozdział 11. Reklama internetowa
Paweł Sala Rozdział 12. E-mail marketing
Dagmara Plata-Alf Rozdział 13. Marketing Automation
Szymon Lisowski Rozdział 14. Social media marketing
Tomasz Woźniak Rozdział 15. Technologie mobilne w marketingu
Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański Rozdział 16. Content marketing
Magdalena Daniłoś Rozdział 17. Wideo marketing na YouTube
Aleksander Winciorek Rozdział 18. Internet PR i influencer marketing
Konrad Zach Rozdział 19. Personal branding
Grzegorz Mazurek Rozdział 20. Przyszłość e-marketingu
Grzegorz Mazurek Zakończenie
Reklamy
Przypisy