E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - Onepress
ISBN: 9788375619652
okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 45,64 zł (poprzednio: 59,27 zł)
Oszczędzasz: 23% (-13,63 zł)
Marketing
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.
Książka pod redakcjÄ… prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona KoźmiÅ„skiego stanowi znakomite i caÅ‚oÅ›ciowe wprowadzenie w tematykÄ™ e-marketingu, ponieważ jest narzÄ™dziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeÅ„ i studiów przypadków oraz zagadnieÅ„ do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.
Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.
Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykÅ‚adajÄ… w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujÄ…cy na naszych oczach Å›wiat e-marketingu.
Osoby które kupowały "E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)