reklama - zainteresowany?

E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - Onepress

E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka
Autor: red. Grzegorz Mazurek
ISBN: 9788375619652
okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 45,64 zł (poprzednio: 59,27 zł)
Oszczędzasz: 23% (-13,63 zł)

Dodaj do koszyka E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka

Tagi: Marketing

Marketing

Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.

Książka pod redakcjÄ… prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona KoźmiÅ„skiego stanowi znakomite i caÅ‚oÅ›ciowe wprowadzenie w tematykÄ™ e-marketingu, ponieważ jest narzÄ™dziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeÅ„ i studiów przypadków oraz zagadnieÅ„ do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.

Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.

Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykÅ‚adajÄ… w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujÄ…cy na naszych oczach Å›wiat e-marketingu.

Dodaj do koszyka E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.