E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda - Onepress

ISBN: 978-83-283-5223-0
stron: 192, Format: ebook
Data wydania: 2018-09-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 19,50 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,50 zł)
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o nowoczesnym e-mail marketingu
WokóÅ‚ e-mail marketingu narosÅ‚o tak wiele mitów, że wypaczyÅ‚y one jego prawidÅ‚owy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing byÅ‚ uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie caÅ‚a wiedza o nim pochodzi niemal wyÅ‚Ä…cznie od dostawców narzÄ™dzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie, jak prowadzić e-mail marketing, a wrÄ™cz maÅ‚o kto wie, jak robić to dobrze.
Pomimo to 80% marketerów deklaruje, że nie ma sobie równych, jeÅ›li chodzi o pozyskiwanie i utrzymanie zainteresowania klientów. Poza tym kontaktowanie siÄ™ z odbiorcami poprzez pocztÄ™ elektronicznÄ… stosunkowo niewiele kosztuje, w dodatku - raczej wymaga pracy niż pieniÄ™dzy. Wreszcie: wraz z urynkowieniem koncepcji marketing automation e-mail marketing staÅ‚ siÄ™ narzÄ™dziem wyrafinowanym, które może pracować dla Ciebie nawet wtedy, gdy Å›pisz, w przenoÅ›ni i dosÅ‚ownie (choć nie jest to tak proste, jak mówiÄ… o tym dostawcy narzÄ™dzi).
Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia siÄ™ z mitami o e-mail marketingu, ale także - a może raczej przede wszystkim - kompendium wiedzy na ten temat. JeÅ›li tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawÄ… e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w swojej firmie na wyższy poziom. W kolejnych rozdziaÅ‚ach poprowadzimy CiÄ™ za rÄ™kÄ™ i pokażemy, jak efektywnie wykorzystać e-mail marketing do celów sprzedażowych, edukacyjnych, informacyjnych czy umacniania lojalnoÅ›ci klientów.
Autorzy książki od poczÄ…tku 2016 roku wspóÅ‚tworzÄ… i rozwijajÄ… agencjÄ™ e-mail marketingowÄ… Animails. Wspólnie realizowali projekty z zakresu e-mail marketingu i marketing automation dla takich marek jak: Citrooen, Money.pl, Zdrofit, Morele.net, Traficar, Express, Fitness Platinium, a także dla wielu sklepów internetowych. CaÅ‚y czas sÄ… gÅ‚odni nowych wyzwaÅ„.
Osoby które kupowały "E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)