reklama - zainteresowany?

E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka... prawda - Onepress

E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka... prawda
Autor: Artur Dšbrowski, Filip Kłodawki
ISBN: 978-83-283-4421-1
okładka: miękka
Data wydania: 2018-02-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 11,90 zł (poprzednio: 38,39 zł)
Oszczędzasz: 69% (-26,49 zł)

Dodaj do koszyka E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka... prawda

Dodaj do koszyka E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka... prawda

 

Osoby które kupowały "E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka... prawda", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka... prawda

Spis treści

E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda -- spis treści

Wstęp (5)

  • Skąd się bierze zafałszowany obraz e-mail marketingu? (6)
  • O czym więc traktuje ta książka? (7)

Rozdział 1. E-mail marketing - dziarski staruszek (9)

  • Kiedy to wszystko się zaczęło? (9)
  • Staruszek czy nie? (10)
  • Jak możesz wykorzystać e-mail marketing w swojej firmie? (16)
  • Czas, start. Co należy wziąć pod uwagę, zanim zabierzesz się do pracy? (19)
  • Z życia praktyka: popularne mity na temat e-mail marketingu (21)

Rozdział 2. Przygotowujemy się! (25)

  • Czy masz wszystko, czego potrzebujesz, żeby wystartować? (26)
  • Z życia praktyka: e-mail marketingowy Dzień Świstaka? (51)

Rozdział 3. Baza mailingowa... bazą Twojego e-mail marketingu (53)

  • Baza mailingowa - własna, pożyczona, a może kupiona? (54)
  • Jak prawie za darmo przyspieszyć budowę bazy adresowej? (60)
  • Metoda double opt-in - czym jest i dlaczego jest tak ważna? (66)
  • Jak witać się z nowymi subskrybentami newslettera? (70)
  • Jak rozwiązać wypis z newslettera? (74)
  • Higiena bazy danych (76)
  • Z życia praktyka: co zrobić ze starą, nieużywaną bazą adresową? (78)

Rozdział 4. Pracujemy nad newsletterem (81)

  • Opracowujemy szablon wiadomości (83)
  • Podstawy tworzenia skutecznych wiadomości (93)

Rozdział 5. Analizujemy naszą pracę (135)

  • Najważniejsze wskaźniki w e-mail marketingu (i jak je optymalizować) (135)
  • Analityka newsletterów (i nie tylko) - kilka wskazówek (154)
  • Z życia praktyka: 5 pułapek, w które możesz wpaść podczas testowania i analizowania wyników (156)

Rozdział 6. Wybór narzędzia do e-mail marketingu. Aspekty, na które warto zwrócić uwagę (161)

  • Dostarczalność (163)
  • Aspekty, które ułatwiają start (164)
  • Aspekty, które wpływają na komfort i efektywność pracy (166)

Rozdział 7. Marketing automation (173)

  • Nie istnieje jeden "marketing automation" (173)
  • Główny mit związany z marketing automation (175)
  • Marketing automation - identyfikacja użytkownika (177)
  • Marketing automation B2B i B2C - z jakich funkcji korzystać? (178)

Rozdział 8. Cold mailing w pigułce (181)

  • Czym jest cold mailing? (181)
  • Jak wybrać narzędzie do cold mailingu? (182)
  • Jak (od technicznej strony) działa cold mailing? (183)
  • Skąd wziąć bazę adresową do cold mailingu? (184)
  • 10 podstaw skutecznego cold mailingu (186)
  • Konstrukcje skutecznych "zimnych maili" (188)

Dodaj do koszyka E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka... prawda

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.