E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka... prawda - Onepress
Autor: Artur DÅ¡browski, Filip KÅ‚odawki
ISBN: 978-83-283-4421-1
okładka: miękka
Data wydania: 2018-02-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 11,90 zł (poprzednio: 38,39 zł)
Oszczędzasz: 69% (-26,49 zł)
ISBN: 978-83-283-4421-1
okładka: miękka
Data wydania: 2018-02-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 11,90 zł (poprzednio: 38,39 zł)
Oszczędzasz: 69% (-26,49 zł)
Osoby które kupowały "E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka... prawda", wybierały także:
- Udzia 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Rezerwy celowe w systemie rachunkowo 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context 0,00 zł
Spis treści
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda -- spis treści
Wstęp (5)
- Skąd się bierze zafałszowany obraz e-mail marketingu? (6)
- O czym więc traktuje ta książka? (7)
Rozdział 1. E-mail marketing - dziarski staruszek (9)
- Kiedy to wszystko się zaczęło? (9)
- Staruszek czy nie? (10)
- Jak możesz wykorzystać e-mail marketing w swojej firmie? (16)
- Czas, start. Co należy wziąć pod uwagę, zanim zabierzesz się do pracy? (19)
- Z życia praktyka: popularne mity na temat e-mail marketingu (21)
Rozdział 2. Przygotowujemy się! (25)
- Czy masz wszystko, czego potrzebujesz, żeby wystartować? (26)
- Z życia praktyka: e-mail marketingowy Dzień Świstaka? (51)
Rozdział 3. Baza mailingowa... bazą Twojego e-mail marketingu (53)
- Baza mailingowa - własna, pożyczona, a może kupiona? (54)
- Jak prawie za darmo przyspieszyć budowę bazy adresowej? (60)
- Metoda double opt-in - czym jest i dlaczego jest tak ważna? (66)
- Jak witać się z nowymi subskrybentami newslettera? (70)
- Jak rozwiązać wypis z newslettera? (74)
- Higiena bazy danych (76)
- Z życia praktyka: co zrobić ze starą, nieużywaną bazą adresową? (78)
Rozdział 4. Pracujemy nad newsletterem (81)
- Opracowujemy szablon wiadomości (83)
- Podstawy tworzenia skutecznych wiadomości (93)
Rozdział 5. Analizujemy naszą pracę (135)
- Najważniejsze wskaźniki w e-mail marketingu (i jak je optymalizować) (135)
- Analityka newsletterów (i nie tylko) - kilka wskazówek (154)
- Z życia praktyka: 5 puÅ‚apek, w które możesz wpaść podczas testowania i analizowania wyników (156)
RozdziaÅ‚ 6. Wybór narzÄ™dzia do e-mail marketingu. Aspekty, na które warto zwrócić uwagÄ™ (161)
- Dostarczalność (163)
- Aspekty, które uÅ‚atwiajÄ… start (164)
- Aspekty, które wpÅ‚ywajÄ… na komfort i efektywność pracy (166)
Rozdział 7. Marketing automation (173)
- Nie istnieje jeden "marketing automation" (173)
- GÅ‚ówny mit zwiÄ…zany z marketing automation (175)
- Marketing automation - identyfikacja użytkownika (177)
- Marketing automation B2B i B2C - z jakich funkcji korzystać? (178)
Rozdział 8. Cold mailing w pigułce (181)
- Czym jest cold mailing? (181)
- Jak wybrać narzędzie do cold mailingu? (182)
- Jak (od technicznej strony) działa cold mailing? (183)
- Skąd wziąć bazę adresową do cold mailingu? (184)
- 10 podstaw skutecznego cold mailingu (186)
- Konstrukcje skutecznych "zimnych maili" (188)