reklama - zainteresowany?

E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka... prawda - Onepress

E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka... prawda
Autor: Artur DÅ¡browski, Filip KÅ‚odawki
ISBN: 978-83-283-4421-1
okładka: miękka
Data wydania: 2018-02-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 11,90 zł (poprzednio: 38,39 zł)
Oszczędzasz: 69% (-26,49 zł)

Dodaj do koszyka E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka... prawda

Dodaj do koszyka E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka... prawda

 

Osoby które kupowały "E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka... prawda", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka... prawda

Spis treści

Dodaj do koszyka E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka... prawda

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.