reklama - zainteresowany?

E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań - Onepress

E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań
Autor: Magdalena Jaciow, Agata Stolecka - Makowska, Robert Wolny
ISBN: 978-83-246-8041-2
stron: 168, Format: 180x235, okładka: miękka
Data wydania: 2013-09-06
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań

Tagi: Marketing | Obsługa klienta | Zarządzanie

Kraje Europy rozwijają się w różnym tempie, stopniu i zakresie, w zależności od czynników ekonomicznych, demograficznych, społecznych, kulturowych czy stopnia zaawansowania technologicznego. Innowacyjność gospodarki ma coraz większe znaczenie dla rozwoju danego państwa, ponieważ przekłada się na konkurencyjność podmiotów rynkowych i zwyczaje konsumentów. Jednym z przejawów tej innowacyjności jest wirtualizacja życia społeczno-gospodarczego, o określonych skutkach dla handlu międzynarodowego. Książka uzupełnia wiedzę w zakresie zachowań e-konsumentów w Europie. Autorzy skupiają się przede wszystkim na identyfikacji i porównaniu zachowań nabywczych e-klientów w wybranych krajach (we Francji i Włoszech, w Polsce, Portugalii, Rumunii i na Słowacji). Zawarto w niej także informacje, które mogą pomóc w podejmowaniu decyzji przedsiębiorstwom prowadzącym działalność w Internecie i kierującym ofertę do e-konsumentów na obszarze naszego kontynentu.

Książka stanowi swoiste kompendium wiedzy na temat zachowań e-konsumentów w Europie, pozwala zidentyfikować ich profil demograficzno-psychograficzny oraz wskazać, jak zachowują się dokonując zakupów w Internecie. To powoduje, że jest ona rzetelnym źródłem wiedzy w zakresie zachowań nabywczych młodych e-konsumentów a przez to może stanowić inspirację dla pracowników naukowych czy studentów prowadzących badania o takiej lub zbliżonej tematyce.
prof. US dr hab. EDYTA RUDAWSKA,
Uniwersytet Szczeciński (fragment recenzji książki)
Analizy dokonane przez autorów pozwalajÄ… czytelnikowi zaktualizować swojÄ… wiedzÄ™ na temat nowych wyzwaÅ„ i możliwoÅ›ci, jakie stwarzajÄ… globalizacja i technologie internetowe. Styl pisania i struktura książki - mimo iż mamy do czynienia z pracÄ… naukowÄ… - sÄ… przyjazne czytelnikowi. KsiążkÄ™ czyta siÄ™ przyjemnie. Jest ona zarówno podrÄ™cznikiem, jak i „przewodnikiem” po zagadnieniach marketingu miÄ™dzynarodowego i miÄ™dzynarodowych badaÅ„ rynku. GorÄ…co polecam.
doc. Ing. PAVOL KITA,
PhD, Ekonomická univerzita v Bratislave (fragment recenzji książki)


MAGDALENA JACIOW - doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt w Katedrze Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, ekspert Centrum Badań i Ekspertyz UE w Katowicach, członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu marketingu, badań i analizy rynku.

ROBERT WOLNY - doktor nauk ekonomicznych w zakresie ekonomii, adiunkt w Katedrze Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, dyrektor Centrum Badań i Ekspertyz UE w Katowicach, członek Sieci Badawczej Krajów Grupy Wyszehradzkiej - Réseau PGV, członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu handlu, marketingu i badań rynku.

AGATA STOLECKA-MAKOWSKA - magister nauk ekonomicznych w zakresie ekonomii, asystent w Katedrze Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, ekspert w Centrum Badań i Ekspertyz UE w Katowicach, członek Sieci Badawczej Krajów Grupy Wyszehradzkiej - Réseau PGV, wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym z zakresu marketingu, zachowań podmiotów rynkowych i badań rynku.

Dodaj do koszyka E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań

Spis treści

E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań -- spis treści

Wstęp (5)

RozdziaÅ‚ 1. Komparatywna analiza zachowaÅ„ e-konsumentów - podstawy teoretyczno-metodologiczne (9)

  • E-konsument jako podmiot badaÅ„ (10)
  • Zachowania nabywcze e-konsumentów (17)
  • Metodologia miÄ™dzynarodowych badaÅ„ zachowaÅ„ e-konsumentów (26)

RozdziaÅ‚ 2. Uwarunkowania zachowaÅ„ nabywczych e-konsumentów w Europie (41)

  • Demograficzne uwarunkowania zachowaÅ„ e-konsumentów (42)
  • Kulturowe uwarunkowania zachowaÅ„ e-konsumentów (45)
  • Uwarunkowania ekonomiczne i prawne zachowaÅ„ e-konsumentów (54)
  • Technologiczne uwarunkowania zachowaÅ„ e-konsumentów (67)

RozdziaÅ‚ 3. Profil e-konsumentów w wybranych krajach Europy (85)

  • Charakterystyka demograficzno-spoÅ‚eczna badanych e-konsumentów (86)
  • Portret psychograficzny e-konsumentów z wybranych krajów Europy (95)
  • Postawy e-konsumentów wobec zakupów (103)

RozdziaÅ‚ 4. Zachowania nabywcze e-konsumentów z wybranych krajów Europy (115)

  • CzÄ™stotliwość zakupów i wydatki na zakupy online (117)
  • Sposoby dokonywania zakupów online (128)
  • Determinanty zakupów online (138)
  • Miejsca i warunki zakupów online (147)

Podsumowanie (159)

Bibliografia (165)

Dodaj do koszyka E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.