reklama - zainteresowany?

E-konsument na rynku usług - Onepress

E-konsument na rynku usług
Autor: Szopiński Tomasz
ISBN: 978-8-3755-6428-0
stron: 200, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 35,62 zł (poprzednio: 43,98 zł)
Oszczędzasz: 19% (-8,36 zł)

Dodaj do koszyka E-konsument na rynku usług

Tagi: E-biznes

Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej.

Przedmiotem pracy są następujące usługi:

- e-administracja,
- e-bankowość,
- e-handel,
- e-kultura,
- e-edukcja,
- e-turystyka,
- e-ubezpieczenia,
- e-zdrowie.

Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania:

  • Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych?
  • Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich?
  • Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?

Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.

Dodaj do koszyka E-konsument na rynku usług

Spis treści

Dodaj do koszyka E-konsument na rynku usług

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.