reklama - zainteresowany?

E-konsument na rynku usług - Onepress

E-konsument na rynku usług
Autor: Szopiński Tomasz
ISBN: 978-8-3755-6428-0
stron: 200, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 35,62 zł (poprzednio: 43,98 zł)
Oszczędzasz: 19% (-8,36 zł)

Dodaj do koszyka E-konsument na rynku usług

Tagi: E-biznes

UsÅ‚ugi elektroniczne (e-usÅ‚ugi) odgrywajÄ… coraz wiÄ™kszÄ… rolÄ™ w rozwoju sektora usÅ‚ug i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiÄ™biorstw. Rozwojowi e-usÅ‚ug sprzyja wzrastajÄ…cy dostÄ™p do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej.

Przedmiotem pracy są następujące usługi:

- e-administracja,
- e-bankowość,
- e-handel,
- e-kultura,
- e-edukcja,
- e-turystyka,
- e-ubezpieczenia,
- e-zdrowie.

GÅ‚ówny nurt rozważaÅ„ koncentrowaÅ‚ siÄ™ na identyfikacji zakresu korzystania z usÅ‚ug elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujÄ…cych ich konsumpcjÄ™. Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badaÅ„ wÅ‚asnych autor odpowiada w swojej pracy na nastÄ™pujÄ…ce pytania:

  • Co determinuje popyt na e-usÅ‚ugi w polskich gospodarstwach domowych?
  • Jakie korzyÅ›ci postrzegajÄ… konsumenci korzystajÄ…cy z e-usÅ‚ug i co decyduje o korzystaniu z nich?
  • Jakie czynniki determinujÄ… zachowania konsumentów na rynku e-usÅ‚ug?

Ważnym czynnikiem wpÅ‚ywajÄ…cym na zachowania polskich konsumentów korzystajÄ…cych z e-usÅ‚ug okazaÅ‚ siÄ™ poziom ich Å›wiadomoÅ›ci konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczÄ…cego sprzedaży towarów i usÅ‚ug Å›wiadczonych na odlegÅ‚ość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.

Dodaj do koszyka E-konsument na rynku usług

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka E-konsument na rynku usług

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.