E-konsument na rynku usług - Onepress
ISBN: 978-8-3755-6428-0
stron: 200, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 35,62 zł (poprzednio: 43,98 zł)
Oszczędzasz: 19% (-8,36 zł)
UsÅ‚ugi elektroniczne (e-usÅ‚ugi) odgrywajÄ… coraz wiÄ™kszÄ… rolÄ™ w rozwoju sektora usÅ‚ug i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiÄ™biorstw. Rozwojowi e-usÅ‚ug sprzyja wzrastajÄ…cy dostÄ™p do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej.
Przedmiotem pracy są następujące usługi:
GÅ‚ówny nurt rozważaÅ„ koncentrowaÅ‚ siÄ™ na identyfikacji zakresu korzystania z usÅ‚ug elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujÄ…cych ich konsumpcjÄ™. Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badaÅ„ wÅ‚asnych autor odpowiada w swojej pracy na nastÄ™pujÄ…ce pytania:
- Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych?
- Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich?
- Jakie czynniki determinujÄ… zachowania konsumentów na rynku e-usÅ‚ug?
Ważnym czynnikiem wpÅ‚ywajÄ…cym na zachowania polskich konsumentów korzystajÄ…cych z e-usÅ‚ug okazaÅ‚ siÄ™ poziom ich Å›wiadomoÅ›ci konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczÄ…cego sprzedaży towarów i usÅ‚ug Å›wiadczonych na odlegÅ‚ość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.
Osoby które kupowały "E-konsument na rynku usług", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)