E-gatunki dziennikarskie - Onepress
ISBN: 978-8-3756-1491-6
stron: 260, Format: ebook
Data wydania: 2015-03-20
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 31,83 zł (poprzednio: 39,79 zł)
Oszczędzasz: 20% (-7,96 zł)
Powstanie nowych mediów, a zwÅ‚aszcza tzw. nowych nowych mediów caÅ‚kowicie zmienia podejÅ›cie do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. „Nowe nowe media” odróżnia od zwykÅ‚ych „nowych mediów” ich spoÅ‚ecznoÅ›ciowy charakter. Poza tym w przestrzeni stwarzanej przez Web 2.0 każdy może być producentem i zarazem konsumentem, a skoro „każdy” – to z pewnoÅ›ciÄ… nie tylko profesjonalista, ale także amator, co nie pozostaje bez wpÅ‚ywu na jakość przekazów. Wybór medium zależy od indywidualnych upodobaÅ„ konsumenta. Książka jest przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji spoÅ‚ecznej, ale mogÄ… z niej skorzystać także praktykujÄ…cy dziennikarze.
Osoby które kupowały "E-gatunki dziennikarskie", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)