E-gatunki dziennikarskie - Onepress

ISBN: 978-8-3756-1491-6
stron: 260, Format: ebook
Data wydania: 2015-03-20
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 28,73 zł (poprzednio: 39,36 zł)
Oszczędzasz: 27% (-10,63 zł)
Powstanie nowych mediów, a zwłaszcza tzw. nowych nowych mediów całkowicie zmienia podejście do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. „Nowe nowe media” odróżnia od zwykłych „nowych mediów” ich społecznościowy charakter. Poza tym w przestrzeni stwarzanej przez Web 2.0 każdy może być producentem i zarazem konsumentem, a skoro „każdy” – to z pewnością nie tylko profesjonalista, ale także amator, co nie pozostaje bez wpływu na jakość przekazów. Wybór medium zależy od indywidualnych upodobań konsumenta. Książka jest przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ale mogą z niej skorzystać także praktykujący dziennikarze.
Osoby które kupowały "E-gatunki dziennikarskie", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
Spis treści
E-gatunki dziennikarskie eBook -- spis treści
- Od redaktora
- Wiesław Godzic
- Wstęp 1
- Zbigniew Bauer
- Wstęp 2
- Grażyna Stachyra
- Współczesne gatunki radiowe jako konglomeraty i kolekcje
- Wiesław Godzic
- Gatunek telewizyjny: nostalgia i władza bez przyszłości?
- Zbigniew Bauer
- Gatunki dziennikarskie w Sieci. Co się zmieniło
- i jak bardzo?
- Lidia Rudzińska
- Amator w natarciu: wideoblogi i webshow
- jako przykład nowej amatorskiej aktywności w Sieci
- Małgorzata Bulaszewska
- Blog to... blog. Analiza pojęcia w kilku wybranych
- perspektywach badawczych. Próba charakterystyki
- blogów pisanych przez dziennikarzy głównego nurtu
- Paweł Wieczorek
- Cztery razy „i”. Facebook w praktyce dziennikarskiej
- Małgorzata Kowalewska
- O rozumieniu i o braku zrozumienia dla memów
- Lidia Rudzińska
- Twitter jako skuteczne narzędzie w pracy dziennikarza
- Andrzej Kozieł
- O gatunkach i formatach telewizyjnych
- Zbigniew Bauer
- Gry informacyjne – wydmuszka czy nowy sposób
- na dziennikarstwo XXI wieku
- Informacje o autorach
- Indeks