reklama - zainteresowany?

E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny - Onepress

E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny
ebook
Autor: Cecylia Żurak-Owczarek
ISBN: 978-8-3796-9120-3
stron: 272, Format: ebook
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,15 zł (poprzednio: 19,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-2,85 zł)

Dodaj do koszyka E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny

Tagi: E-biznes

Zdanie “nie ma biznesu bez e-biznesu” wypowiedziane przez Samuela Palmisano prezesa firmy IBM staje się obecnie wyzwaniem nie tylko dla przedsiębiorstw ale także dla regionów i krajów. Termin e-biznes stosowany jest współcześnie w kontekście strategii zarządzania przedsiębiorstwem w celu zwiększania jego konkurencyjności oraz określenia przedsiębiorstwa, które funkcjonuje głównie w Internecie, minimalizując jednocześnie swoją „fizyczną” obecność na rynku i tradycyjną obsługę klienta.
Przesłaniem książki jest przedstawienie e-biznesu i jego infrastruktury jako platformy komunikacji i współpracy zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz przedsiębiorstwa oraz zaprezentowanie zagadnień związanych z metodami pomiaru nowoczesności i gotowości e-biznesowej gospodarki, a ponadto dokonanie analizy porównawczej rozwoju e-biznesu w przedsiębiorstwach wybranych krajów.

Dodaj do koszyka E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny

 

Osoby które kupowały "E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach

Dodaj do koszyka E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny

Spis treści

Dodaj do koszyka E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.