reklama - zainteresowany?

E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny - Onepress

E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny
ebook
Autor: Cecylia Żurak-Owczarek
ISBN: 978-8-3796-9120-3
stron: 272, Format: ebook
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,15 zł (poprzednio: 19,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-2,85 zł)

Dodaj do koszyka E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny

Tagi: E-biznes

Zdanie “nie ma biznesu bez e-biznesu” wypowiedziane przez Samuela Palmisano prezesa firmy IBM staje siÄ™ obecnie wyzwaniem nie tylko dla przedsiÄ™biorstw ale także dla regionów i krajów. Termin e-biznes stosowany jest współczeÅ›nie w kontekÅ›cie strategii zarzÄ…dzania przedsiÄ™biorstwem w celu zwiÄ™kszania jego konkurencyjnoÅ›ci oraz okreÅ›lenia przedsiÄ™biorstwa, które funkcjonuje głównie w Internecie, minimalizujÄ…c jednoczeÅ›nie swojÄ… „fizycznÄ…” obecność na rynku i tradycyjnÄ… obsÅ‚ugÄ™ klienta.
Przesłaniem książki jest przedstawienie e-biznesu i jego infrastruktury jako platformy komunikacji i współpracy zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz przedsiębiorstwa oraz zaprezentowanie zagadnień związanych z metodami pomiaru nowoczesności i gotowości e-biznesowej gospodarki, a ponadto dokonanie analizy porównawczej rozwoju e-biznesu w przedsiębiorstwach wybranych krajów.

Dodaj do koszyka E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny

 

Osoby które kupowały "E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny

Spis treści

Dodaj do koszyka E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.