E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny - Onepress

ebook
Autor: Cecylia Żurak-OwczarekISBN: 978-8-3796-9120-3
stron: 272, Format: ebook
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 16,15 zł (poprzednio: 19,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-2,85 zł)
Tagi: E-biznes
Zdanie “nie ma biznesu bez e-biznesu” wypowiedziane przez Samuela Palmisano prezesa firmy IBM staje siÄ™ obecnie wyzwaniem nie tylko dla przedsiÄ™biorstw ale także dla regionów i krajów. Termin e-biznes stosowany jest współczeÅ›nie w kontekÅ›cie strategii zarzÄ…dzania przedsiÄ™biorstwem w celu zwiÄ™kszania jego konkurencyjnoÅ›ci oraz okreÅ›lenia przedsiÄ™biorstwa, które funkcjonuje głównie w Internecie, minimalizujÄ…c jednoczeÅ›nie swojÄ… „fizycznÄ…” obecność na rynku i tradycyjnÄ… obsÅ‚ugÄ™ klienta.
Osoby które kupowały "E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny", wybierały także:
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 93,13 zł, (14,90 zł -84%)
- 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)