E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie - Onepress
ISBN: 978-83-246-3074-5
stron: 160, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2011-08-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 39,00 zł
WÅ‚asny biznes bez ryzyka
- Jak możesz zarabiać w internecie?
- Gdzie sÄ… (dodatkowe) pieniÄ…dze?
- Jak pogodzić pracę i e-pracę?
Biznes czy etat? A gdyby tak jedno i drugie?
Ile razy ostatnio sobie powtarzaÅ‚eÅ›: "Mam dość życia od pierwszego do pierwszego! Rzucam tÄ™ robotÄ™! RozkrÄ™cÄ™ wÅ‚asnÄ… firmÄ™!"? I co? ZwolniÅ‚eÅ› siÄ™? Masz już wÅ‚asne wizytówki? Twój notes jest wypeÅ‚niony terminami spotkaÅ„ z klientami? JeÅ›li tak - przyjmij gratulacje za odwagÄ™ i determinacjÄ™. JeÅ›li jednak skoÅ„czyÅ‚o siÄ™ tylko na obiecywaniu samemu sobie, nie przejmuj siÄ™. Istnieje rozwiÄ…zanie w sam raz dla Ciebie. To e-biznes... na etacie!
Zwolnić siÄ™ z pracy i zaÅ‚ożyć wÅ‚asnÄ… firmÄ™: Å‚atwo powiedzieć, trudniej zrobić. Jezioro problemów, morze formalnoÅ›ci, ocean niepewnoÅ›ci. Na szczęście pod rÄ™kÄ… masz koÅ‚o ratunkowe - biznes w sieci! Bez poÅ›wiÄ™cania caÅ‚ego wolnego czasu i bez ryzyka. Na wÅ‚asny rachunek (bankowy). JeÅ›li dobrze to rozegrasz, nadejdzie moment, w którym dodatkowe dochody stanÄ… siÄ™ gÅ‚ównymi!
Maciej Dutko podpowie Ci, jak prowadzić własny "E-biznes po godzinach":
- E-biznes a etat - to da się pogodzić
- Serwisy aukcyjne - idealne miejsce na start
- Sklep internetowy dla poczÄ…tkujÄ…cych - nawet nie wiesz, jakie to Å‚atwe
- E-usługi - marże w wysokości 500% i wyższe
- Badania skuteczności - jak szybko sprawdzić, co działa, a co nie
- Marketing w sieci - najlepsze i najprostsze sposoby
- Przyszłość e-biznesu - czyli co będzie na topie
- Przydatne adresy WWW
Dr Maciej Dutko - absolwent edytorstwa na Uniwersytecie WrocÅ‚awskim i autor rozprawy doktorskiej na temat funkcjonalnoÅ›ci stron WWW. Szkoleniowiec i doradca w zakresie e-biznesu i funkcjonalnoÅ›ci stron internetowych. Redaktor, wykÅ‚adowca akademicki, autor publikacji poÅ›wiÄ™conych nowym mediom (zwÅ‚aszcza internetowi). Autor wykÅ‚adów internetowych w serwisie Ekademia.pl.
Osoby które kupowały "E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
Spis treści
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie -- spis treści
O autorze (5)
Wstęp (7)
Rozdział 1. E-biznes a etat - jak to pogodzić? (9)
- 1.1. Pracuj i e-pracuj równocześnie (11)
- 1.2. Stabilność pracy, niestabilność rynku - to bujda! (12)
- 1.3. E-biznes lepszy od biznesu (18)
- 1.4. Czy mogę działać "na szaro"? Kiedy powinienem założyć firmę? (19)
Rozdział 2. Allegro, oczywiście! (23)
- 2.1. Korzyści dla początkującego e-sprzedawcy (24)
- 2.2. Strategie handlu na Allegro (29)
- 2.3. Najczęstsze wpadki początkujących sprzedawców (38)
Rozdział 3. Sklep internetowy dla żółtodziobów (47)
- 3.1. Zalety i wady własnego serwisu sprzedażowego (48)
- 3.2. Ile kosztuje sklep internetowy? (51)
- 3.3. Funkcjonalność, czyli co musi mieć dobry e-sklep (52)
- 3.4. Które narzędzie wybrać? (59)
- 3.5. iStore.pl - szybko, Å‚atwo i przyjemnie (studium przypadku) (64)
Rozdział 4. E-usługi (85)
- 4.1. Kura znosząca złote jajka (86)
- 4.2. Ale ja siÄ™ chyba nie nadajÄ™... (89)
- 4.3. Wybrane pomysły na e-usługi (91)
- 4.4. Gdzie się promować? (101)
- 4.5. FunEnglish.pl: e-nauka przez zabawę (studium przypadku) - Bartłomiej Postek, Krzysztof Wojewodzic (105)
Rozdział 5. Marketing, czyli jak (wy)promować swój e-biznes (109)
- 5.1. WÅ‚asna strona WWW (110)
- 5.2. JesteÅ› na Allegro - jesteÅ› widoczny! (111)
- 5.3. Daj się wyGooglać (112)
- 5.4. Optymalna treść = optymalna pozycja (115)
- 5.5. AdWords - pigułka na szybką widoczność (116)
- 5.6. Branding: od nazwy do marki (128)
Rozdział 6. Badanie efektów - po ludzku, po prostu (137)
Rozdział 7. E-biznes po drugiej stronie lustra (145)
Rozdział 8. Prognozy i trendy (151)
Dodatek. Przydatne adresy WWW (159)