E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe - Onepress

ISBN: 978-83-246-3964-9
stron: 184, Format: 115x170, okładka: miękka
Data wydania: 2011-12-02
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 19,90 zł
Własny biznes bez ryzyka
- Jak możesz zarabiać w internecie?
- Gdzie są (dodatkowe) pieniądze?
- Jak pogodzić pracę i e-pracę?
Biznes czy etat? A gdyby tak jedno i drugie?
Ile razy ostatnio sobie powtarzałeś: "Mam dość życia od pierwszego do pierwszego! Rzucam tę robotę! Rozkręcę własną firmę!"? I co? Zwolniłeś się? Masz już własne wizytówki? Twój notes jest wypełniony terminami spotkań z klientami? Jeśli tak - przyjmij gratulacje za odwagę i determinację. Jeśli jednak skończyło się tylko na obiecywaniu samemu sobie, nie przejmuj się. Istnieje rozwiązanie w sam raz dla Ciebie. To e-biznes… na etacie!
Zwolnić się z pracy i założyć własną firmę: łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Jezioro problemów, morze formalności, ocean niepewności. Na szczęście pod ręką masz koło ratunkowe - biznes w sieci! Bez poświęcania całego wolnego czasu i bez ryzyka. Na własny rachunek (bankowy). Jeśli dobrze to rozegrasz, nadejdzie moment, w którym dodatkowe dochody staną się głównymi!
Maciej Dutko podpowie Ci, jak prowadzić własny "E-biznes po godzinach":
- E-biznes a etat - to da się pogodzić
- Serwisy aukcyjne - idealne miejsce na start
- Sklep internetowy dla początkujących - nawet nie wiesz, jakie to łatwe
- E-usługi - marże w wysokości 500% i wyższe
- Badania skuteczności - jak szybko sprawdzić, co działa, a co nie
- Marketing w sieci - najlepsze i najprostsze sposoby
- Przyszłość e-biznesu - czyli co będzie na topie
- Przydatne adresy WWW
Dr Maciej Dutko — e-przedsiębiorca, właściciel firmy szkoleniowej Dutkon.pl, autor kilku książek (w tym dwóch bestsellerów: "Twoja pierwsza strona WWW" oraz "E-biznes. Poradnik praktyka"). Certyfikowany Wykładowca Allegro, który (w oparciu o sprawdzone w praktyce metody) przeszkolił kilka tysięcy sprzedawców internetowych, także za granicą. Przedmioty związane z e-biznesem wykłada na uczelniach wyższych w całej Polsce; prowadzi blog ekspercki Akademia-Internetu.pl. Więcej informacji znajdziesz na stronie Dutko.pl.
Osoby które kupowały "E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
Spis treści
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe -- spis treści
O autorze (5)
Wstęp (7)
Rozdział 1. E-biznes a etat - jak to pogodzić? (9)
- 1.1. Pracuj i e-pracuj równocześnie (11)
- 1.2. Stabilność pracy, niestabilność rynku - to bujda! (13)
- 1.3. E-biznes lepszy od biznesu (18)
- 1.4. Czy mogę działać "na szaro"? Kiedy powinienem założyć firmę? (20)
Rozdział 2. Allegro, oczywiście! (23)
- 2.1. Korzyści dla początkującego e-sprzedawcy (24)
- 2.2. Strategie handlu na Allegro (30)
- 2.3. Najczęstsze wpadki początkujących sprzedawców (40)
Rozdział 3. Sklep internetowy dla żółtodziobów (51)
- 3.1. Zalety i wady własnego serwisu sprzedażowego (52)
- 3.2. Ile kosztuje sklep internetowy? (55)
- 3.3. Funkcjonalność, czyli co musi mieć dobry e-sklep (57)
- 3.4. Które narzędzie wybrać? (64)
- 3.5. iStore.pl - szybko, łatwo i przyjemnie (studium przypadku) (70)
Rozdział 4. E-usługi (93)
- 4.1. Kura znosząca złote jajka (94)
- 4.2. Ale ja się chyba nie nadaję... (98)
- 4.3. Wybrane pomysły na e-usługi (100)
- 4.4. Gdzie się promować? (111)
- 4.5. FunEnglish.pl: e-nauka przez zabawę (studium przypadku) - Bartłomiej Postek, Krzysztof Wojewodzic (115)
Rozdział 5. Marketing, czyli jak (wy)promować swój e-biznes (121)
- 5.1. Własna strona WWW (123)
- 5.2. Jesteś na Allegro - jesteś widoczny! (123)
- 5.3. Daj się wygooglać (124)
- 5.4. Optymalna treść = optymalna pozycja (127)
- 5.5. AdWords - pigułka na szybką widoczność (129)
- 5.6. Branding: od nazwy do marki (143)
Rozdział 6. Badanie efektów - po ludzku, po prostu (153)
Rozdział 7. E-biznes po drugiej stronie lustra (163)
Rozdział 8. Prognozy i trendy (169)
Dodatek. Przydatne adresy WWW (179)